شناخت دقیق مشتری و بازاریابی هوشمندانه، مسیر توسعه پایدار بانک است
نائب رئیس هیئتمدیره و قائممقام بانک سینا در نخستین همایش مشترک رؤسای دوایر بازاریابی و روابطعمومی مناطق بانک بر اهمیت شناخت دقیق مشتری و بهرهگیری از بازاریابی هوشمندانه به منظور افزایش سهم بازار بانک تأکید کرد.
روابط عمومی بانک سپه، رتبه برتر «ارزیابی عملکرد هفته دولت» را کسب کرد
اداره کل روابط عمومی بانک سپه در ارزیابی عملکرد گرامیداشت هفته دولت، موفق به کسب رتبه برتر در میان دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی شد.
تجلیل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران از مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران
گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با اهدای تندیس یادبود از «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران تجلیل و قدردانی کرد.
بانک رفاه کارگران و شهرداری تهران برای توسعه زیرساختهای شهری تفاهمنامه همکاری امضا کردند
با هدف حمایت از تسریع و تسهیل در برنامهریزی و توسعه زیرساختهای شهری، تفاهمنامه همکاری بانک رفاه کارگران و شهرداری تهران امضاء شد.
درخشش روابطعمومی بانک دی در بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی
روابطعمومی بانک دی در بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی، که به همت انجمن متخصصان روابطعمومی ایران برگزار شد، با کسب سه عنوان برتر در بخشهای تخصصی، جایگاه خود را بهعنوان یکی از فعالترین و حرفهایترین روابطعمومیهای کشور تثبیت کرد.
پنجاهوهشتمین جلسه کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بانک صادرات ایران برگزار شد
همزمان با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، پنجاهوهشتمین جلسه کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بانک صادرات ایران، روز چهارشنبه ۷ آبانماه ۱۴۰۴ با حضور دکتر حسنشاهی، معاون ارتباطات، الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.
افزایش ۲۰۸ درصدی صدور اعتبارات اسنادی داخلی توسط بانک کشاورزی
مبلغ اعتبارات اسنادی داخلی (ریالی) صادر شده توسط بانک کشاورزی تا پایان مهرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از 208 درصد افزایش یافت.
انتشار اوراق گواهی سپرده سرمایهگذاری خاص با نرخ سود ۲۵ درصد توسط بانک کشاورزی
شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور از روز پنج شنبه ۱۵ آبان ماه گواهی سپرده مدتدار ویژه سرمایهگذاری (خاص) منتشر میکنند.
نظام جامع بازاریابی در بانک سینا ابلاغ و عملیاتی شد
عضو هیئتمدیره و معاون بازاریابی و امور شعب بانک سینا، از ابلاغ و اجرای نظام جامع بازاریابی در این بانک خبر داد و آن را نقطهعطفی در مسیر تحول و همافزایی میان واحدهای مختلف برشمرد.
گسترش همکاریهای میان بانک توسعه صادرات ایران و صنایع استان قزوین
مدیران بانک توسعه صادرات ایران در ادامه برنامههای خود برای گسترش تعامل با بخش تولید و صادرات، از یکی از واحدهای صنعتی فعال در استان قزوین بازدید و زمینههای توسعه همکاریهای متقابل را بررسی کردند.