
اهم اقدامات صورت گرفته برای توانمندسازی باجههای بانکی روستایی پست بانک ایران
اداره کل بانکداری خرد و امور باجهها پست بانک ایران در گزارشی اهم اقدامات صورت گرفته برای توانمندسازی باجههای بانکی روستایی را تشریح نمود که شامل؛ فعالسازی ۱۰۰۰ دستگاه صدور کارت آنی و صدور ۵۷۰ هزار فقره کارت در باجههای بانکی روستایی، ایجاد دسترسی فعالسازی اینترنتبانک، همراهبانک و تلفنبانک برای باجههای بانکی روستایی، ایجاد دسترسی بازاریابی صدور ضمانتنامه (فاز اول طرح سفیران) در باجههای بانکی روستایی منتخب در ۸ ماهه سال ۱۴۰۰ است.

«ایران زمین» پیشتاز در خدمات بانکداری آنلاین
بانکداری الکترونیک که حدود 3 دهه است در اکثر کشورهای توسعهیافته در حال اجراست، مبتنی بر خدمات آنلاین تعریف شده و خدمات بانکی بهجای تراکنش محوری فعلی به سمت مشاوره محوری تغییر خواهد کرد، موضوعی که بانک ایرانزمین تمرکز خود را بر این رویکرد قرار داده و بهزودی بانکداری الکترونیک در این بانک به مرحله اجرای خواهد رسید.

اهداء ویلچر توسط کارکنان بانک ملی ایران به توانخواهان سازمان بهزیستی
کارکنان اداره امور شعب استان کرمان در اقدامی خداپسندانه 15 دستگاه ویلچر به توانخواهان سازمان بهزیستی این استان اهداء کردند.

۷۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در صد روزه ابتدایی دولت سیزدهم
مدیر عامل بانک توسعه تعاون از پرداخت ۷۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات این بانک طی صد روزه ابتدایی فعالیت دولت سیزدهم خبر داد.

مراقب خریداران جعلی در آگهی های اینترنتی باشید
اخیرا برخی افراد سودجو و کلاهبرداران اقدام به خرید از صفحات نیازمندی های اینترنتی کرده و در قبال وجه نقد، ایران چک های جعلی می پردازند.

تبدیل وضعیت ۲۲۵ نفر از کارکنان قراردادی ایثار گر بانک به رسمی قطعی و برای تعداد ۵۶ نفر نیز فرایند در مرحله تکمیل واخذ شناسنامه می باشد.
پیادهسازی مشاغل اختصاصی بانکهای دولتی برای ۲۶۵۸ نفر از کارکنان پست بانک ایران که بهطور متوسط طبقات کارکنان ۲ طبقه افزایش یافت.

تجلیل شعبه آمل از بیمهگذاران شرکت های باربری
مدیر شعبه آمل بیمه دانا با حضور در دفتر اتحادیه شرکتهای تعاونی حمل و نقل بار استان مازندران، از بیمهگذاران این شرکت تقدیر کرد.

بانک توسعه تعاون به ۲۶ هزار و ۶۴۱ طرح روستایی و عشایری تسهیلات پرداخت کرد
26 هزار و 640 طرح روستایی وعشایری از بانک توسعه تعاون تسهیلات گرفتند.

سیستمهای پشتیبانی تصمیم، بازاریابی و مشتریمداری؛ سرلوحه رقابت سالم و پویایی بانک ایران زمین
همزمان با گسترش استفاده از نظامهای اطلاعات مدیریت در سازمانها؛ برخی از دانشمندان علم مدیریت و فناوری، رهیافت دیگری را در پیش گرفتند و نظامهای پشتیبان تصمیمگیری را طراحی نمودند. نظامهایی که اطلاعات مناسب را برای حل یک مساله خاص و تصمیمگیری مدیران تولید میکنند. مدیران هنگام اتخاذ تصمیم با شرایط مختلفی سروکار دارند. همچنین تصمیماتی که توسط آنان اتخاذ میشوند، ماهیتی متنوع دارند. از لحاظ تاریخی، هدف اصلی سیستمهای پشتیبانی تصمیم، ارائه تجربه تحلیلی و اطلاعاتی برای بهبود فرآیند تصمیمگیری بود.

فعالسازی غیرحضوری رمز اول و دوم پویا در سامانه «کیلید» بانک آینده
مشتریان محترم بانک آینده که از سامانه «کیلید» بانک آینده استفاده میکنند برای فعالسازی رمز پویا نیازی به مراجعه حضوری به شعب و خودپرداز ندارند و میتوانند بهصورت غیرحضوری، رمز اول و دوم پویا را در بخش وب سامانه «کیلید»، فعال کنند.