رشد حق بیمه تولیدی با چاشنی بیمههای زندگی
گزارش تحلیلی عملکرد ۹ ماهانه بیمه پاسارگاد؛بیمه پاسارگاد در ۹ ماهه سال ۱۴۰۳، با پیگیری استراتژی خود برای فروش بیمههای زندگی، حق بیمه تولیدی خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۵.۵ درصد افزایش داده است.
سود مشارکت در منافع سال ۱۴۰۲ اعلام شد
بیمه پاسارگاد قریب به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سود مشارکت در منافع برای بیمه گزاران خود محقق کرد.
بیمه «فرهنگ و هنر» ویژه اعضای صندوق اعتباری هنر
در پی مطالبات و درخواست مکرر اعضای صندوق مبنی بر اختصاص عنوان ویژه برای بیمه تأمین اجتماعی هنرمندان و با پیگیریهای به عمل آمده از سوی صندوق هنر و موافقت سازمان تأمین اجتماعی، عنوان بیمه فرهنگ و هنر برای اعضای صندوق اعتباری هنر اعمال شد.
چالش و خطر جدید برای صنعت بیمه/ ققنوس سوخته بر شانه بیمه گران سنگینی می کند!
پیشنهاد ایجاد صندوقی مشابه صندوق حوادث ترافیکی برای پوشش خدمات درمانی، خسارتها و دیههای ناشی از سوختگی، یکی از موضوعات مهم در صنعت بیمه ایران است.
برترین ها شایسته تقدیرند . . .
تقدیر از نمایندگان برتر بیمه پاسارگاد با برگزاری دومین جشنواره «یلدا تا بهار» کلید خورد.
ساعت کاری شرکت سهامی بیمه ایران تغییر کرد
با اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت سهامی بیمه ایران و با توجه به مصوبه هیئت دولت، ساعت کاری بیمه ایران تا پایان بهمن تغيير کرد.
بازدید مدیرعامل موسسه اعتباری ملل از ساختمان مرکزی بیمه تعاون
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در بازدید از ساختمان مرکزی بیمه تعاون، سرمایهگذاری در زیرساختها را عاملی کلیدی برای ارتقای اعتماد عمومی و بهبود کیفیت خدماترسانی به مردم دانستند.
جذب پرتفوی بر اساس مدل ارزیابی ریسک
علی جباری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در دومین نشست تخصصی با مدیران شعب استان تهران، با اشاره به ترکیب شکننده پرتفوی و لزوم حرکت به سمت اصلاح ترکیب گفت: جذب پرتفوی باید بر اساس معیارها و مدل ارزیابی ریسک باشد.
آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بیمه تعاون (تعاونی سهامی عام)
آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بیمه تعاون (تعاونی سهامی عام) منتشر شد.
سندیکای بیمهگران ایران با مشارکت تمامی ذینفعان، طرح عملیاتی خود جهت مدیریت چالشهای موجود میان شیوههای متعارف و نوظهور فروش محصولات بیمهای را به بیمه مرکزی ارائه کند
چالش سالهای اخیر در حوزه واسطهگری بیمه نشان میدهد آییننامههای مرتبط با شبکه فروش متعارف و برخط صنعت بیمه از کارآمدی لازم برخوردار نیست اما تا اصلاح آن نهاد ناظر اجرای آیین نامههای موجود را با جدیت دنبال خواهد کرد.