تعلیق چهار دفتر ارتباطی بین المللی بیمه ای تمدید شد
تعلیق چهار دفتر ارتباطی بیمه ای برابر آیین نامه تاسیس از سوی نهادناظر صنعت بیمه به مدت شش ماه دیگر تمدید شد.
اطلاع رسانی مهمترین مولفه بهبود روابط شرکت با مشتریان است
مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه بهترین تبلیغ برای شرکتهای بیمه ، پرداخت به موقع و سریع در کنار ارائه خدمات خوب و متمایز است گفت: مهمترین مولفه بهبود روابط شرکتهای بیمه با مشتریان خود، اطلاع رسانی است.
شرکت پاکشوما به طرح رفاه دانا پیوست
در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، شعبه قم بیمه دانا به منظور پشتیبانی از تولید و حمایت از تولید کنندگان داخلی، نسبت به انعقاد قرارداد طرح رفاه دانا با گروه صنعتی پاکشوما اقدام کرد .
وضع فرهنگ بیمه ای کشور ایران نسبت به منطقه مطلوب تر است
در سال ۱۳۹۳میزگردی با موضوع «راهکارهای حرکت صنعت بیمه ازوضعیت موجود به نقطه مطلوب» برگزارشد و ازجمله مسائلی که دراین نشست مورد توجه قرارگرفت نگاه دولت به صنعت بیمه و آثارتصمیمات غیرتخصصی درسایرنهادها برای صنعت بیمه – بحث رقابت و متاثربودن صنعت بیمه ازسایربخش های اقتصادی بود. دراین میزگرد آقایان معصوم ضمیری،مسعود حجاریان،یونس مظلومی ، سید محمد آسوده ، غلامعلی غلامی ، علی پوریزدی و عبدالرسول عطایی حضور داشتند که در ادامه به بازخوانی سخنان یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون خواهیم پرداخت.
آموزش بیمه های مسئولیت برای شبکه فروش سرپرستی منطقه یک
جلسه آموزشی بیمههای مسئولیت برای شفاف سازی آیین نامه ۹۸ با حضور حداکثری نمایندگان و شبکه فروش استان تهران برگزار شد.
نشست مشترک قائم مقام و هیات همراه با شبکه فروش شعبه رشت
نشست مشترک بیمه دانا با نمایندگان و شبکه فروش شعبه رشت با حضور قائم مقام و اعضای هیات همراه برگزار شد.
عملکرد “وتعاون” در کسب سود عملیاتی
مدیرعامل شرکت بیمه تعاون گفت: در سال جاری در حوزه سود عملیاتی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشتیم. اگرچه سال گذشته نیز توانستیم سود خیلی خوبی را تولید کنیم.
آماده باش به صنعت بیمه برای پرداخت خسارات زیاندیدگان سیل اخیر
نهاد ناظر صنعت بیمه با ابراز تاسف از خسارات وارد شده به آسیب دیدگان و قربانیان سیل اخیر در استانهای جنوبی کشور در نامه ای به شرکت های بیمه نسبت به ضرورت پرداخت خسارت سریع به بیمه گذاران، تاکید کرد.
رشد ۳۶ درصدی حق بیمه تولیدی صنعت بیمه در ۹ ماهه اول سال
گزارش تحلیلی آمار عملکرد صنعت بیمه در 9 ماهه اول سال 1400 (براساس آمار خود اظهاری شركتهاي بيمه در سنهاب) از سوی دفتر برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی منتشر شد.
نماینده محوری اولویت اول جشنواره اوج
مدیر توسعه بازاریابی و توسعه پرتفوی شرکت بیمه رازی با بیان اینکه ارائه خدمات به روز در اولویت شبکه بیمه رازی است گفت: جشنواره اوج بیمه رازی با تاکید بر استراتژی نماینده محوری طراحی و از ابتدای دیماه اجرایی شده است.