تجلیل از نمایندگان برتر شعبه قزوین
معاون بازاریابی و شبکه فروش و مدیر امور نمایندگان بیمه دانا از شعبه قزوین بازدید و با کارکنان آنها گفتگو کردند.
قائم مقام معاونت فنی بیمه نوین در گفتوگو با روابط عمومی رازی: بیمه از ایجاد آسیبهای اجتماعی نیز جلوگیری میکند
مهندس عظیمی با اشاره به آنکه بیمه از ایجاد آسیبهای اجتماعی نیز جلوگیری میکند، بیان کرد: مبلغ اندک حق بیمه که آنچنان تاثیری بر زندگی افراد ندارد، در آینده حامی آنها خواهد بود.
بیمه جزء ضروریات زندگی امروزی
مهندس آقاخانی بیمه را تکنیکی ضروری برای زندگی امروزی دانست و گفت: بیمه در زندگی جامعه امروزی نقشی تاثیرگذار دارد و جزء ضروریات زندگی افراد محسوب میشود.
همکاری شعبه بجنورد با سازمان نظام مهندسی ساختمان
شعبه بجنورد بیمه دانا با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی نشست مشترک برگزار کرد.
مشارکت فعالانه بیمه دانا در پنلهای تخصصی سندیکای بیمهگران
بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذر ماه جاری در مرکز همایشهای دانشگاه الزهرا برگزار میشود.
صنعت بیمه نیازمند تحول
صنعت بیمه به عنوان یکی از صنایع مهم، ورود به دنیای دیجیتال را به تازگی آغاز کرده و در این مسیر جدید، گام برمیدارد. تحول دراین عرصه باعث شده تا هر روز اخبار جدیدی از توسعه دیجیتال این صنعت در سطح بینالمللی به گوش برسد و در داخل کشور هم تلاشهایی در این زمینه آغاز شود. به اعتقاد فعالان حوزه صنعت بیمه، امروزه مشتریان توقع دارند خدمات مورد نظر را در هر زمان، مکان و موقعیتی، با سهولت بیشتر دریافت کنند که قطعا وجود همین تقاضا، میتواند صنعت بیمه را به سمت تحول دیجیتال سوق دهد تا این امر کمکی به رشد ضریب نفوذ بیمه کند. به هرحال باید این موضوع را بپذیریم، شرکتهایی که قادر به تطبیق با تغییرات و بهروزرسانی با تحولات دیجیتال نباشند، یا از گردونه فعالیت خارج خواهند شد یا سهم بسزایی از بازار را از دست خواهند داد. به عبارتی شرکتهای سازگار که میتوانند خود را با روندهای فناوری مطابقت دهند، باقی خواهند ماند. بنابراین این مهم، لزوم توجه به تحول دیجیتال برای شرکتهای بیمه را بیش از پیش حائز اهمیت میکند تا برای تحقق آن برنامهریزی لازم را داشته باشند و بر بحث مدیریت نوآوری و بهرهگیری از مدلهای جدید فعالیت، تمرکز کنند. نباید فراموش شود تحول در صنعت بیمه میتواند زمینه کاهش هزینهها، افزایش کارآیی شرکتها در ارائه خدمات، رضایتمندی بیشتر مشتریان و ... را فراهم آورد، از این رو، کارشناسان بر ضرورت توجه همهجانبه براین مهم تاکید دارند.
برگزاری نشست پنل تخصصی شبکه فروش به میزبانی بیمه رازی
جلسه تخصصی برگزاری پنل تخصصی شبکه فروش، تحول کسب و کار و رونق اقتصادی بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه به میزبانی بیمه رازی برگزار شد.
موفقیت شرکتهای بیمه به درآمدزایی نیست بلکه تعداد مشتریان وفادار و رضایت آنها موفقیت شرکت را رقم میزند
مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه استراتژیهای شرکت برپایه رضایت مشتریان طراحی و اجرایی شده است، گفت: پرتفو و درآمدزایی بالا تنها ملاک موفقیت شرکتهای بیمه نیست، بلکه شرکتهای بیمه باید متشریان خود را راضی نگه داشته و خدمات بهروز به آنها ارائه کنند.
رشد ۳۸ درصدی تولید حق بیمه در سرپرستی منطقه ۶
گردهمایی روسای شعب منطقه 6 با حضور معاون بازاریابی و شبکه فروش برگزار شد.
آغاز فرایند اجرایی استقرار چرخه بهره وری در بیمه مرکزی
نخستین جلسه از سلسله جلسات پنل خبرگی استقرار چرخه بهره وری در بیمه مرکزی برگزار شد.