پست بانک ایران سمینار آموزشی حسابرسی داخلی برگزار کرد
دومین سمینار آموزشی حسابرسی داخلی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.
اولین قدم بزرگ بیمه رازی برای تحول افزایش سرمایه ۶۰۰ درصدی بود
دکتر علی جباری اولین قدم بزرگ بیمه رازی را افزایش سرمایه شرکت عنوان کرد که با همکاری سهامداران عمده ، طرح افزایش سرمایه تدوین و در اسرع وقت به بیمه مرکزی و سازمان بورس ارایه شد .
مدیرعامل و تیم کارشناسی بیمه ایران از پالایشگاه تهران بازدید کردند
مدیرعامل بیمه ایران و هیات همراه از مجموعه پالایشگاه تهران بازدید و با مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران، دیدار وگفتگو کردند.
توسعه فرهنگ بیمه از محوری ترین ماموریت های روابط عمومی بیمه رازی است
مدیرروابط عمومی و بین الملل بیمه رازی در گفتگوی اختصاصی با فرهنگ اقتصاد اعلام داشت: برای ترویج فرهنگ بیمه یکی از راهکارهای اساسی؛ این است که باید تولیدات محتوایی و خوراک خبری رسانه ای صنعت بیمه را حتی درقالب رسانه های جدید افزایش داد.
صدور اولین بیمه نامه مهر زندگی بیمه رازی توسط رئیس کل بیمه مرکزی
طی مراسمی طرح بیمه مهر زندگی بیمه رازی ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه با حضور دکتر سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، دکتر کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران، دکتر علی جباری مدیر عامل بیمه رازی، اعضای هیات مدیره ، معاونین و مدیران ارشد بیمه رازی صادر شد.
طرح افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور- راه اندازی بیمه زندگی برای نوزادان
مراسم راهاندازی طرح مهر زندگی بیمه رازی با هدف تشویق خانوارها به ازدواج و فرزندآوری در محل بیمه مرکزی ایران رونمایی شد.
روابط عمومی های پیشرو؛ شاهرگ اصلی سازمان های پساکرونایی
وضعیت جهان پس از کرونا ، اگرچه با مسکن هایی مانند واکسن در پی کم کردن آمار مرگ و میر است اما تا چندین سال آینده بر نوعی از سبک زندگی تاکید می کند که شاید بخشی از تغییرات عمده در جامعه را در دنیا به اثبات برساند.
نشست شورای هماهنگی معاونان فنی صنعت بیمه در بیمه رازی برگزار شد
اولین نشست شورای هماهنگی معاونان فنی صنعت بیمه با حضور دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ، دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی و معاونان فنی شرکتهای بیمه کشور در محل در بیمه رازی برگزار شد.
رونمایی از سامانه هوشمند هم بیمهگران بیمه رازی
سامانه هم بیمهگران تلاشی از صنعت بیمه کشور جهت بهره گیری از تکنولوژی های نوین در عملیات بیمه گری است. این سامانه در نتیجه راهبری شرکت بیمه رازی و پشتیبانی سندیکای بیمهگران ایران و پژوهشکده بیمه مرکزی به بهره برداری رسیده است و می تواند سامانه ای برای انجام هرگونه عملیات بیمه گری گروهی با مشارکت همه شرکت های صنعت بیمه باشد.
خسارتهای ناشی از نوسانات برق پرداخت میشود
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان توانیر گفت: در صورتی که وسایل مشترکان بخش خانگی به دلیل نوسانات برق دچار آسیب شوند، کارشناسان بیمه حضور پیدا کرده و با بررسی شرایط، آن را در سامانه ثبت و پس از رسیدگی، هزینههای ناشی از خسارت وارده را پرداخت میکنیم.