رعایت اخلاق حرفه ای؛ عامل ارتقاء جایگاه صنعت بیمه
هیات رییسه شورای هماهنگی شرکت های بیمه خراسان رضوی از سرپرستی بیمه"ما" در این استان بازدید کرد.
تندیس طلایی رضایت مندی مشتریان سال ۹۹ هم به بیمه ایران رسید
تندیس طلایی دهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری به شرکت سهامی بیمه ایران اهدا شد.
شرکت نفت و گاز پارس از خدمات ارزنده بیمه آسیا قدردانی کرد
شرکت نفت و گاز پارس از بیمه آسیا به عنوان مجموعه ای فنی، منسجم، پاسخگو و متعهد تقدیر و تشکرکرد.
بیمه ایران حامی رسمی ساخت واکسن ایرانی کرونا شد
با امضای تفاهمنامه همکاری میان شرکت سهامی بیمه ایران و مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، بیمه ایران به عنوان تنها شرکت بیمه دولتی و در راستای ماموریت های حاکمیتی خود، حمایت رسمی از فرآیند ساخت واکسن ایرانی بیماری کووید ۱۹ را بر عهده گرفت.
تا پایان دی ماه حدود ۳ هزار تاکسیران تهرانی بیمه میشوند
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: براساس هماهنگیهای انجام شده امکان بیمه شدن حدود ۳ هزار تاکسیران تهرانی تا پایان دی ماه فراهم شد.
همکاری بیمه دات کام با نرمافزارهای سکه، پات، سداد، خانه کارگر و جیرینگ
شرکت دانش بنیان بیمه دات کام با حضور مهمانان خود به استقبال یلدای بیمهای رفت. دورهمی دوستانه استارت آپ دانشبنیان بیمهداتکام به مناسبت سومین سال تاسیس این مجموعه همزمان با شب یلدا، در محل جدید این شرکت در سعادت آباد تهران برگزار شد.
جایگاههای سوخت استان همدان تحت پوشش بیمه تعاون قرار گرفتند
همه جایگاههای سوخت استان همدان تحت پوشش بیمه تعاون قرار دارند.
تقدیر معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توسعه فعالیتهای بیمه تعاون
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان بازدید از شرکت بیمه تعاون، از افزایش سهم بازار و توسعه فعالیتهای این شرکت در بخش بیمه تقدیر کرد.
آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع
مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان در ساختمان های ستادی (کوه نور، گلها، اردشیر، شعبه مرکزی و مدیریت امور مناطق، شعب و نمایندگان) از روز هفدهم آبان ماه فعالیت خود را آغاز نموده و پیش بینی شده است در فاز دوم فعالیت کلیه مناطق و شعبه های سراسر کشور بیمه پاسارگاد به سیستم کال سنتر مجهز شوند.
کسب تندیس طلایی رضایت مشتری توسط بیمه دی در همایش سراسری رضایتمندی مشتری
دهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری، روز ۲۶ آذرماه در مرکز بین المللی رایزن و با حضور مهمترین و معتبرترین برندهای ایرانی برگزار شد.