
رتبه نخست شفافیت به بیمه مرکزی رسید
بیمه مرکزی به عنوان دستگاه پیشرو در حذف میز خدمت حضوری شناخته شد و رتبه نخست محور شفافیت را در هشتمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیک دستگاههای کشور به خود اختصاص داد.

تعاونگران در صدر دریافت کنندگان خدمات تخصصی بانک توسعه تعاون
مدیر عامل بانک توسعه تعاون به تبیین برنامه های بانک جهت توسعه خدمات به تعاونگران پرداخت و افزود : تعاونگران در صدر دریافت کنندگان خدمات تخصصی این بانک می باشند.

دیدار دکتر کاردگر با استاندار گیلان
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا و استاندار گیلان بر گسترش روابط فی مابین تاکید کردند.

مطالبه صنعت بیمه از دولت و نهادهای بالادستی
مدیر آموزش، توسعه و پژوهش بیمه دانا، تداوم رشد اقتصادی و توسعه کشور را در گرو نقش فعال دولت در زمینه تولید و توزیع ثروت ارزیابی کرد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری های متقابل بین شرکت بیمه کارآفرین و ایران ارقام
در راستای اهداف خود و استفاده از توان و ظرفیت های شرکت در جهت ارائه خدمات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش به همکاران و شبکه فروش بیمه کارآفرین و شرکت ایران ارقام تفاهم نامه همکاری منعقد نمودند.

تولید بیش از ۲۰۰ فقره محتوا در قالب مقالات و پنل های بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه
مدیر روابط عمومی پژوهشکده بیمه از تولید بیش از ۲۰۰ فقره محتوا در قالب مقالات و پنل های بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه خبر داد.

رونمایی از جان دانا ، محصول جدید بیمه دانا
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا از محصول جدید این شرکت در حوزه بیمههای زندگی با عنوان"جان دانا" خبر داد.

پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران / اختصاص ۴۰۴ میلیارد ریال تسهیلات برای لرستان
بانک ملی ایران با نگاه پشتیبانی از قطب های اقتصادی استان ها، بیش از 404 میلیارد ریال تسهیلات به بخش های تولیدی لرستان پرداخت کرده است.

مدیرعامل پست بانک ایران از رتبه های برتر کنکور سراسری روستایی تقدیر کرد
همزمان با ۱۶ آذر و روز دانشجو، با حضور دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران، آیین تجلیل از ۸۱ استعداد درخشان و پذیرفته شده کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ که در روستاها و مناطق محروم کشور، موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ شدهاند، با اهدای لوح و جایزه نقدی، برگزار شد.

ارایه ۷۰ خدمت بانکی در سامانه پیشخوان مجازی بانک آینده/ شعبه بانکی همواره بدون صف و گیشه در خدمت شماست
«پیشخوان مجازی» بانک آینده کلیه خدماتی را که در شعب بانکها ارائه میشود، برای مشتریانی که به هر دلیل امکان حضور در شعب را ندارند، فراهم کرده و بدینترتیب، مشتریان را از مراجعه به شعب بانکها، بینیاز میسازد.