مشارکت بانک توسعه تعاون در پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
مدیر عامل بانک توسعه تعاون از مشارکت بانک در پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خبر داد.
پاسخگویی و همراهی با بیمهگذار اولویت اصلی بیمه رازی
مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه صدور بیمهنامه به معنای پایان کار نیست بلکه سرآغاز فعالیت شرکتهای بیمهای است، گفت: بیمه رازی در سال جاری ارائه خدمات بهروز و پاسخگویی به لحظه را جزء اولویتهای اصلی خود قرار داده است.
دیدار مدیرعامل بانک دی با رییس هیئتمدیره موسسه ایثار
مدیرعامل بانک دی در دیدار با رییس هیئتمدیره موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار به بررسی ظرفیتها و زمینههای همکاری مشترک طرفین پرداخت.
پرداخت حدود ۲۵هزار فقره تسهیلات به معرفیشدگان بنیاد مسکن
بزرگترین بانک قرضالحسنه ایران تا کنون ۲۴هزار و ۶۶۵ فقره تسهیلات به ارزش ۲۴۶۸ میلیارد ریال در چارچوب همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخته است.
«وکبهمن» رتبه ناشر برتر سال در میان شرکت های بورسی ایران را کسب کرد
شرکت سرمایه گذاری کوثر بهمن (وکبهمن) به دلیل عملکرد مثبت 9 ماهه منتهی به 30 آذر 1400 عنوان ناشر برتر در میان شرکت های بورسی ایران را از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار ایران کسب کرد.
انتقال تجارب بازنشستگان سبب ارتقاء سطح دانش سازمانی می شود
مدیر عامل بانک توسعه تعاون انتقال تجارب بازنشستگان را سبب ارتقاء سطح دانش سازمانی دانست.
شعبه امین بانک پارسیان آماده ارائه خدمات به مشتریان
عملیات بازسازی و تجهیز شعبه امین بانک پارسیان پایان یافت و این شعبه با طراحی جدید آماده ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان ارجمند است.
تقویت بیمههای اشخاص بهویژه در بخش زندگی اهداف استراتژیک صنعت بیمه را محقق میکند
مدیرعامل بیمه دانا، استمرار تقویت بیمههای اشخاص، بهویژه رشد فروش در رشته بیمههای عمر و حوادث انفرادی را عامل مؤثری برای تحقق اهداف استراتژیک این شرکت عنوان کرد.
مهارتافزایی کارکنان با تقویت دورههای آموزشی از اولویت های اصلی بانک دی است
علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از اداره آموزش، سرمایهگذاری آموزشی را با هدف دانشافزایی و تقویت مهارتهای کارکنان از اولویتهای اصلی این بانک دانست.
حضور فعال و چشمگیر بانک ایران زمین در زمینه بانکداری الکترونیکی
بانک ایران زمین درک درست و به موقعی از بانکداری الکترونیکی داشته و در این عرصه حضوری فعال و چشمگیر دارد و با هدف جلب رضایت مشتریان، از ظرفیت بانکداری الکترونیکی نهایت استفاده را به عمل آورده است و خدمات الکترونیکی بانک ایران زمین به اندازهای گسترده و چشمگیر است که مراجعه مشتریان بانک را به حداقل ممکن کاهش داده است.