ضرورت پیشرو بودن پست بانک در استفاده از ابزارهای الکترونیکی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار توجه و تمرکز هرچه بیشتر پست بانک ایران به عنوان گسترده ترین بانک کشور در استفاده از ابزارهای الکترونیکی و پیشرو بودن در این زمینه شد.
همکاری بیمه دات کام با نرمافزارهای سکه، پات، سداد، خانه کارگر و جیرینگ
شرکت دانش بنیان بیمه دات کام با حضور مهمانان خود به استقبال یلدای بیمهای رفت. دورهمی دوستانه استارت آپ دانشبنیان بیمهداتکام به مناسبت سومین سال تاسیس این مجموعه همزمان با شب یلدا، در محل جدید این شرکت در سعادت آباد تهران برگزار شد.
ارجمندی: پیادهسازی حاکمیت فناوری اطلاعات در اولویت برنامههاست
دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی، رئیس هیات مدیره بانک دی در نشست با همکاران معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بر ضرورت تدوین سند راهبردی فناوری اطلاعات در بانک دی و پیادهسازی بانکداری دیجیتال تاکید کرد.
جایگاههای سوخت استان همدان تحت پوشش بیمه تعاون قرار گرفتند
همه جایگاههای سوخت استان همدان تحت پوشش بیمه تعاون قرار دارند.
تقدیر معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توسعه فعالیتهای بیمه تعاون
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان بازدید از شرکت بیمه تعاون، از افزایش سهم بازار و توسعه فعالیتهای این شرکت در بخش بیمه تقدیر کرد.
آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع
مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان در ساختمان های ستادی (کوه نور، گلها، اردشیر، شعبه مرکزی و مدیریت امور مناطق، شعب و نمایندگان) از روز هفدهم آبان ماه فعالیت خود را آغاز نموده و پیش بینی شده است در فاز دوم فعالیت کلیه مناطق و شعبه های سراسر کشور بیمه پاسارگاد به سیستم کال سنتر مجهز شوند.
رتبه برتر روابط عمومی بانک ملی ایران در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانه های دیجیتال
نتایج رویداد تندیس و گواهینامه رتبه بندی بلوغ هوش رقابتی ایران در رسانه های دیجیتال صنعت بانکداری کشور اعلام شد که روابط عمومی بانک ملی ایران در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانه های دیجیتال رتبه نخست را کسب کرد.
مجمع ادغام بانک انصار در بانک سپه برگزار شد
با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سالیانه و مجمع فوقالعاده ادغام بانک انصار با حضور 88.27 درصد سهامداران، این بانک رسماً در بانک سپه ادغام شدو پروژه ادغام با موفقیت به انتها رسید.
با حضور مدیرعامل بانک دی صورت گرفت: بررسی موانع و فرصت های ارزی شعب بانک دی
گشایش اعتبار اسنادی داخلی، صدور ضمانت نامه ها و افزایش صدور حوالجات ارزی و ویژهسازی خدمات برای مشتریان ارزی به صورت جدی در برنامه های استراتژیک بانک دی قرار گرفته است.
کسب تندیس طلایی رضایت مشتری توسط بیمه دی در همایش سراسری رضایتمندی مشتری
دهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری، روز ۲۶ آذرماه در مرکز بین المللی رایزن و با حضور مهمترین و معتبرترین برندهای ایرانی برگزار شد.