
حساب دیجیتال چیست و چه مزایایی نسبت به حساب سنتی دارد؟
تحول دیجیتال در صنعت بانکداری، شکل سنتی تعامل با بانکها را دگرگون کرده است.

تغییر ساعت کاری شعب بانک دی از ابتدای مهر ۱۴۰۴
ساعت کاری شعب بانک دی از روز سهشنبه 1 مهرماه تغییر میکند.

همکاری مشترک بانک تجارت و وزارت کار برای حمایت از صنعت پوشاک
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تنظیم تفاهمنامهای با بانک تجارت و صندوق ضمانت توسعه تعاون برای ارائه خط اعتباری تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان به تولیدکنندگان پوشاک و فعالان مشاغل خرد و خانگی خبر داد.

بانک رفاه کارگران سهام تعدادی از شرکتهای بورسی خود را به فروش میرساند
مجموعه بانک رفاه کارگران در نظر دارد نسبت به واگذاری سهام تحت مالکیت خود در شرکتهای آلومینای ایران(آلومینا)، پالایش نفت بندرعباس(شبندر)، پالایش نفت اصفهان(شپنا)، سرمایهگذاری دارویی تامین(تیپیکو) و فولاد مبارکه اصفهان(فولاد) اقدام کند.

بازگشت ساعات کاری واحدهای بانک سپه از سه شنبه اول مهر ماه
ساعت کاری واحدهای بانک سپه، بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و اعلام شورای هماهنگی بانک ها به حالت قبل بازمی گردد.

نقش برجسته و ماندگار بانک شهر در قهرمانی تاریخی کشتی ایران
بانک شهر به عنوان بزرگترین حامی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی، نقش غیرقابل انکاری در قهرمانی تاریخی این دو تیم ایفا کرد.

اپلیکیشن “بله” بازوی هوشمند طرح کالابرگ شد/ از استعلام موجودی تا پاسخگویی به کاربران
با توجه به واریز اعتبار مرحله چهارم کالا برگ الکترونیک دهکهای ۴ تا ۷ درامدی، اپلیکیشن «بله» با ارائه خدمات متنوع و اطلاعرسانی به بیش از ۵ میلیون نفر، نقش کلیدی در تسهیل استفاده از طرح کالابرگ برای شهروندان ایفا کرده است.

پیام مدیرعامل بانک ملت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
مدیرعامل بانک ملت در پیامی با اشاره به ایستادگی و رشادت های رزمندگان اسلام در طول 8 سال جنگ تحمیلی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

تغییر ساعات کاری واحدهای صف و ستاد بانک توسعه تعاون از ابتدای مهرماه
بنا بر اعلام شورای هماهنگی بانکها، ساعات کاری واحدهای صف و ستاد بانک از روز سهشنبه اول مهرماه 1404 تغییر میکند.

برنامهریزی و استفاده از ظرفیت بانکداری شرکتی در حوزه جذب منابع
مدیر شعب بانک مسکن استان البرز با تشریح عملکرد این مدیریت در حوزه بانکداری شرکتی گفت: این مدیریت باتوجه به ظرفیت بانکداری شرکتی و لزوم بازاریابی جهت جذب منابع جدید، برنامهریزی مدونی برای جذب مشتریان جدید و استفاده از ظرفیت های بانکداری شرکتی انجام داده است.