
پاسخ به نیازهای جدید مشتریان از راهبردهای بانک توسعه تعاون است
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: ایجاد ارزش برای مشتریان، ذینفعان و کارکنان جزو راهبردهای بانک در سالهای آینده است و برای اینکه برای مشتریان ایجاد ارزش کنیم باید به نیازهای مشتریان و کارکنان پاسخ دهیم.

توسعه و تحول دیجیتال، مهم ترین هدف بانک در سال ۱۴۰۱ است
عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت دادهورزی سداد برای دوره مالی منتهی به پایان اسفندماه سال 1400 گفت: توسعه و تحول دیجیتال همچنین رسیدن به نئوبانک با تکیه بر ظرفیتهای داخلی بانک و محوریت هلدینگ سداد یکی از مهمترین اهداف بانک ملی ایران در سال 1401 است.

نقش بانک توسعه تعاون در پیشبرد برنامه های توسعه ای و تکالیف بودجه ای برجسته بوده است
محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در آغاز کارگروه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون اظهار داشت: نقش آفرینی بانک توسعه تعاون در تکالیف بودجه ای و برنامه های پنج ساله توسعه ای و طرح های ملی نشان دهنده ظرفیت بانک می باشد.

ساعت کاری سامانه چکاوک تغییر یافت
به اطلاع کارکنان محترم بانک توسعه تعاون می رسد، ساعت کاری سامانه چکاوک تغییرپیدا کرد.

با همکاری پلیس و بانک ملی ایران هویت اموال مسروقه در حال احراز است
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در بازدید از سالن بررسی و تفکیک اموال خسارت دیدگان گفت: همکاری پلیس و بانک ملی ایران موجب تسریع در بازگرداندن اموال مسروقه به خسارت دیدگان شده است.

نقش روسای شعب در تحقق اهداف بانک توسعه تعاون بیبدیل است
سرپرست بانک توسعه تعاون نقش روسای شعب را در تحقق اهداف بانک توسعه تعاون بیبدیل دانست.

ساختمان جدید مرکز آموزش بانک کارآفرین افتتاح شد
همزمان با ولادت امام رضا (علیه السلام) ساختمان جدید مرکز آموزش بانک کارآفرین افتتاح شد.

مدیرعامل بانک در آیین تجلیل از روسای موفق شعب پست بانک ایران به انتخاب بانک مرکزی: موفقیت محصول برنامه ریزی، ممارست در اجرا و برنامه محوری است/ انتخاب شعب برتر در سال جاری بر اساس شاخصهای اختصاصی برنامه تحول دولت سیزدهم انجام میشود
بهزاد شیری مدیرعامل بانک در آیین تجلیل از روسای موفق شعب پست بانک ایران به انتخاب بانک مرکزی ج.ا.ا در سال 1400، با اشاره به اینکه شاخصهای عملکردی و عمومی برای تعیین روسای شعب برتر توسط مدیریت امور نظارت و حقوقی باید از قبل اعلام شود، گفت: شاخصهای انتخاب شعب برتر باید در سه محور: اهداف کمی عملکردی، عمومی عملکردی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام میکنند و شاخصهای اختصاصی برنامه تحول دولت سیزدهم که در همین زمینه ابلاغ شده است که در سه گروه شاخصهای عملکردی مالی، غیر مالی و شاخصهای رفتاری که قابل سنجش و ارزیابی باشند تا پایان خردادماه ابلاغ شود.

مراسم اهدای جوایز باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برگزار شد
مراسم اهدای جوایز جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، امور شعب استان ها، امور حراست، مدیران مناطق یک و دو استان تهران، روسای ادارات دبیرخانه هیأت مدیره و حوزه مدیریت و توسعه نرم افزار بانک ایران زمین، مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا و جمعی از مشتریان و برندگان جشنواره برگزار شد.

روان بودن تسهیلات دهی یکی از موارد ماندگاری مشتریان است
سرپرست بانک توسعه تعاون روان بودن تسهیلات دهی به مشتریان را یکی از موارد ماندگاری مشتریان دانست.