
افزایش سرمایه سی هزار میلیاردی / تاسیس سی شعبه دیگر در سراسر کشور
دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی گفت: چرخش های استراتژیک، رویکردها و اهداف جدید در برنامه تحول بیمه رازی موجب شد این شرکت بعد از گذشت حدود ۶ ماه ، با افزایش سرمایه ۷۰۰ درصدی و رسیدن به سرمایه حدود سی هزار میلیاردی، کسب مجوز اتکایی بعد از ۱۸ سال ، کسب توانگری مالی سه برابری و اخذ توانگری سطح یک و راه اندازی مرکز ارتباط با مشتریان شبانه روزی ، بتواند جزو سه شرکت اول در تولید حق بیمه در صنعت بیمه کشور قرار بگیرد.

آیا با جابجایی مدیران عامل بانک ها از دولت روحانی به دولت سیزدهم اصلاح نظام بانکی صورت خواهد گرفت ؟
در فضای مجازی و خبرها آمده است که وزیر محترم اقتصاد و دارایی قصد دارد تعدادی از مدیران دولت تدبیر و امید را که با بی تدبیری اسباب آشفتگی اقتصاد کشور را رقم زدند ارتقا سمت دهد.

طرح شناسایی و تقدیر از استعدادهای درخشان و پذیرفته شدگان روستایی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ توسط پست بانک ایران اجرا می شود
سید رحمان حسینپور رئیس اداره کل روابطعمومی پستبانکایران گفت: همزمان با فرارسیدن ۱۶ آذرماه و روز دانشجو، طرح شناسایی و تقدیر از استعدادهای درخشان و پذیرفتهشدگان روستایی کنکور سراسری سال 1400 حائز رتبه پایین تر از ۱۰۰۰ اجرا میشود.

مدیرعامل بیمه رازی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت
دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی طی پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

همزمان با هفته پارالمپیک؛ بانک پاسارگاد در کنار افتخارآفرینان پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰
در هفته پارالمپیک بانک پاسارگاد از مدال آوران کشورمان تقدیر کرد.

اعتماد مردم، خط قرمز بیمه رازی
رئیس شعبه استان خراسان رضوی بیمه رازی که مهمان هجدهمین برنامه سهشنبههای پاسخگو بود از طراحی بسته بیمه ویژه صنایع در این استان خبر داد و گفت: با توجه به منشور استراتژیک شرکت بیمه رازی، خدمات بهروز از لحظه مشاوره تا پرداخت خسارت طراحی و به اجرا درآمده است.

پاسخگویی نوین اولویت بیمه رازی
مدیرعامل بیمه رازی پاسخگویی به لحظه به همراهان شرکت را از اولویتهای اصلی شرکت بیمه رازی دانست و گفت: پاسخگویی برپایه فناوریهای بهروز در بیمه رازی در دستور کار قرار گرفته و در ماههای آینده از شیوههای نوین ارائه خدمات به بیمهگران در این شرکت رونمایی خواهد شد.

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی در مشهد افتتاح شد / پاسخگویی نوین اولویت بیمه رازی
مدیرعامل بیمه رازی پاسخگویی به لحظه به همراهان شرکت را از اولویتهای اصلی شرکت بیمه رازی دانست و گفت: پاسخگویی برپایه فناوریهای بهروز در بیمه رازی در دستور کار قرار گرفته و در ماههای آینده از شیوههای نوین ارائه خدمات به بیمهگران در این شرکت رونمایی خواهد شد.

صدور کروکی الکترونیک، زمینه ساز پرداخت سریع خسارت است
تعامل کارآمد پلیس و صنعت بیمه در تمامی حوزه ها به کاهش تلفات انسانی و مالی و افزایش سطح رضایتمندی جامعه، منتهی خواهد شد.

پاسخ به پرسش های مشتریان درباره طرح صدف در اولین برنامه لایو “پژواک”
اولین برنامه لایو "پژواک" در صفحه اینستاگرام با حضور رضا گودرزی کارشناس اعتباری اداره کل اعتبارات بانک ملی ایران برگزار شد و وی در این لایو به سوال ها و ابهام های مخاطبان درباره طرح صدف پاسخ داد.