
مدیریت قوی در حوزه ارتباط با مشتریان ایران زمین
بهبود خدمات مشتری و کمک به حفظ مشتری و رشد فروش، نیازمند یک مدیریت قوی در حوزه ارتباط با مشتری است. کارکنان بانک ایران زمین حفظ کامل اطلاعات و حریم خصوصی مشتریان، سهامداران، رقبا و کارکنان را از جمله وظایف خود می دانند و با استقبال از پیشنهادات سازنده و نقد صحیح مشتری در مقام راهکاری مناسب برای رشد و ارتقای خدمات بانکی تلاش دارند.

کارمندان جدید مشمول قانون خدمات کشوری شدند
در یک طرح عظیم ملی ۲۸هزار کارمند جدید بانک سپه مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری شدند.

با “بیمه دات کام” همکاری نکنید
با ابلاغ رسمی بیمه مرکزی تمامی شرکت ها و نمایندگی های صنعت بیمه از هر گونه همکاری با شرکت بیمه آریاپرداز رایکا (بیمه دات کام) منع شدند.

طرح عیدانه نوروز بیمه رازی تا عید فطر ادامه دارد
طرح عیدانه نوروز بیمه رازی که پوششی برای رفع دغدغه هموطنان در تعطیلات نوروز بود، در تعطیلات عید سعید فطر نیز فعال خواهد بود.

ابراهیم بازیان به عنوان مدیرعامل شستا منصوب شد
دکتر میرهاشم موسوی، ابراهیم بازیان را به عنوان مدیرعامل و عضو موظف هیات مدیره شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) منصوب کرد.

نشست های مجازی در حوزه بین الملل کلید خورد
نشست مجازی با حضور مدیران ارشد و حوزه های مختلف آموزشی و اداری مؤسسه بیمه مالزی و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف هماهنگی برای همکاریهای مشترک آتی برگزار شد.

آغاز فروش اوراق گواهی سپرده مدتدار ویژه سرمایهگذاری(عام) در بانک پارسیان
فروش اوراق گواهی سپرده مدتدار ویژه سرمایهگذاری (عام) با نرخ سود علیالحساب سالانه 18 درصد در بانک پارسیان آغاز شد.

امکان ثبت، تایید و انتقال چک از طریق ارسال پیامک فراهم شد
فرآیندهای مربوط به چک برای افرادی که دسترسی به گوشی هوشمند ندارند، از طریق ارسال پیامک امکان پذیر شد.مشتریانی که برای ثبت، تایید و انتقال چک جدید به گوشی هوشمند دسترسی ندارند، از این پس میتوانند این فرآیندها را از طریق ارسال پیامک انجام دهند.

بیمه رازی پنج نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را آزاد کرد
شرکت بیمه رازی در راستای مسئولیت اجتماعی خود در جشن گلریزان شهر تبریز موجبات آزادی پنج نفر از زندانیان غیرعمد و محکومین مالی را فراهم کرد.

تعداد مخاطبین بانک ایران زمین، در مدار رشد
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به حرکت رو به رشد مخاطبین و مشتریان بانک ایران زمین گفت: در عصر دیجیتال تعریف مشتری و مخاطب دچار تغییر شده است و مدیریت تجربه مشتری به یک استراتژی حائز اهمیت تبدیل شده است.