تاریخ شفاهی پتروشیمی
روز پنج شنبه بیست و ششم خردادماه فرصتی فراهم شد تا در جمع صمیمی و بی نظیر تعدادی از مدیران باتجربه پتروشیمی حاضر شوم. مدیرانی که بدون شک بخش اعظم توسعه حاصله و هرچه افتخار و اعتبار برای کشور آمده را می توان حاصل کار، تلاش و در یک کلام عمر آنان دانست.
اعتمادسازی، چشمانداز صنعت بیمه در ۱۴۰۱
دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، اعتماد را نقطه ثقل صنعت بیمه در بحرانهای فراگیر مانند کووید ۱۹ دانست و همچنین روابط عمومی را بازوی اجرایی این مهم دانست.
حرکت به سمت بیمه دیجیتال
با ورود به سال جاری و آغاز فعالیت شرکتهای بازرگانی، شرکتهای بیمه نیز در حال تدوین برنامهها و اهداف خود برای حضور قدرتمند تر در سال ۱۴۰1 هستند.
سند تحول بنیادین آموزشوپرورش در غبار فراموشی
سند تحول بنیادین آموزشوپرورش در دی ماه ۱۳۹۰ بنا به ضرورت های ساختاری و محتوایی نظام آموزشی و تعلیم و تربیت کشور توسط اعضای شورای عالی فرهنگی وقت به تصویب رسید و نیز در اسفند ماه همان سال هم برای اجرا، ابلاغ شد.
نقش روابط عمومی در توسعه پایدار محیط زیست
روابط عمومی چه نقشی در توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست دارد؟ این سوالی است که شاید ذهن بسیاری از ما را به خود مشغول داشته است و در پاسخ به آن ابتدا باید دانست که توسعه پایدار مبتنی بر حفظ محیط زیست چیست سپس بررسی کرد که نقش روابط عمومی در این عرصه چیست.
نقش کیمیا سازان پرگاس در محقق شدن اقتصاد مقاومتی
مهندس ابراهیم وحدتنیا مدیرعامل شرکت کیمیا سازان پرگاس در یک یادداشت ویژه به نقش این شرکت در جلوگیری از خروج ارز از کشور، اهمیت تعمیر شیرهای صنعتی، مزایای این کار و کمک به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی اشاره کرده است.
راه اندازی فروشگاههای زنجیره ای و مسوولیت اجتماعی آنها می تواند به اشتغالزایی و فقرزدایی کمک کند
به گزارش «فرهنگ اقتصاد»؛ ضرورت فرهنگ سازی عمومی در راستای خرید از فروشگاههای زنجیره ای بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و در این میان، توسعه فروشگاههای زنجیره ای می تواند به حل مشکل بیکاری کمک کرده و راه اندازی این قبیل فروشگاهها و ایفای مسوولیت های اجتماعی انها می تواند به اشتغالزایی فقرزدایی نیز کمک نماید.
* جلال بهمنی - مدیر مسوول
قرار گرفتن بانک «ایران زمین» در ریل پیشرویی ارائه خدمات متنوع بانکی در شبکه های اجتماعی
بانک ایران زمین با درنظر گرفتن اینکه رسانه های دیجیتال ابزار ارزشمندی بین مشتریان بالقوه برای اتصال به بانک محسوب می شوند و از طرفی کانالهای دیجیتال به افراد اجازه میدهند تا از شبکههای اجتماعی به آموزش و اطلاعات لازم در مورد خدمات، محصولات و موسسات مالی دست یابند، کانال های ارتباطی خود را با مشتریان این بانک، مورد بررسی قرار داده و تلاش کرده مسیر را برای ارائه خدمات مورد نیاز کاربران صنعت بانکداری در شبکه های اجتماعی هموارتر کند.
رویکردهای ارزنده بانک ایران زمین به مسئولیت های اجتماعی و محیط زیست
بانک ایران زمین در سال های اخیر تلاش های متعدد زیادی در ایفای مسئولیت اجتماعی انجام داده است، یکی از این تلاش ها برای حفظ محیط زیست است.
* جلال بهمنی - مدیر مسوول
به نام مشتری؛ به کام واسطه
یکی از مهم ترین موضوعاتی که فروشگاههای زنجیرهای از آن به عنوان تفاوت بارز و در حقیقت مزیت خود بر صنوف سنتی نام میبرند تخفیفهای متنوعی است که از سوی این فروشگاهها به خریداران و مشتریان خود عرضه میشود. تخفیفهایی که به هیچ عنوان در صنوف و سوپرمارکتهای سنتی از آن خبری نیست.