دعوت به مشارکت در نظرسنجی سراسری تجربه مشتریان بانکی
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف سنجش میزان رضایت مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات در شبکه بانکی کشور، نظرسنجی سراسری تجربه مشتریان بانکی را آغاز کرده است.
فرهنگ اقتصاد _ در همین راستا، از مشتریان گرامی بانک پاسارگاد دعوت میشود با مشارکت در این نظرسنجی، دیدگاهها و تجربیات خود را در حوزههایی همچون رفتار و تعامل کارکنان، کیفیت و سرعت ارائه خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و نحوه رسیدگی به شکایات، با نهاد ناظر در میان بگذارند.
بانک پاسارگاد همواره ارتقای کیفیت خدمات و صیانت از حقوق مشتریان را از ارکان اصلی فعالیت خود میداند و مشارکت شما را گامی مؤثر در مسیر تقویت اعتماد و توسعه بانکداری مسئولانه تلقی میکند.
لینک ورود به نظرسنجی: https://cbi.ir/survey/34060.aspx
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: