شنبه ۵ مهر ۱۴۰۴ 2025-09-27
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

بانک صادرات ایران، حامی نهمین جشن عکاسان سینمای ایران/ محسن سیفی: اقتصاد بدون فرهنگ پایدار نیست | معرفی راهکارهای هوشمند همراه اول برای ساختمان‌ها در الکامپ ۱۴۰۴ | معرفی «طرح همیاری» همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴؛ گامی تازه در مسیر توسعه ۵G | سامانه هوشمند مصاحبه آنلاین معرفی شد | مُهر سبز رنگ بیمه مرکزی بر کارنامه بیمه پاسارگاد |

کد خبر: 2676
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1399 - ۱۳:۱۹

خدمات ویژه‌ مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد (CRM)

مشتریان بانک‌پاسارگاد می‌توانند موارد پیشنهاد، انتقاد، مغایرت، سؤال و شکایت خود را از طریق سامانه (CRM) ثبت و از نتیجه‌ی آن آگاه شوند.

به گزارش فرهنگ اقتصاد-بانک‌پاسارگاد به‌منظور پیشبرد اهداف مشتری‌مداری و در راستای یکپارچه‌سازی فرآیند ثبت و پیگیری سئوالات، نظرها، مغایرت‌ها، شکایت‌ها و… اقدام به استقرار سامانه (CRM) کرده و مشتریان می‌توانند علاوه بر تماس تلفنی با مرکز، درخواست خود را از طریق شعبه‌های این بانک در سراسر کشور، وب سایت بانک (www.bpi.ir/crm) و ایمیل (info@bpi.ir) اعلام و پیگیری کنند.

خدمات ارائه‌شده در این مرکز مورد استقبال بسیار خوب مشتریان قرار گرفته‌است. به‌طوری‌که طبق آمار اعلام شده از سوی این بانک، در۴ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۱۲۶ هزار تماس به شکل‌های مختلف (ثبت و ارسال پرونده، ایمیل، تماس تلفنی و …) با این مرکز گرفته‌شده‌است که نسبت به چهار ماهه اول سال ۱۳۹۸، رشدی معادل ۱۳۰ درصد داشته‌است. خدمات کارت و رمز پویا، بانکداری مدرن (اینترنت بانک و موبایل‌بانک)، استعلام حواله‌های بین‌بانکی پایا و ساتنا، آموزش انجام عملیات بانکی و … از موضوعاتی هستند که بیشترین تماس در خصوص آن‌ها با مرکز صورت می‌گیرد.

سامانه تلفنی بانک‌پاسارگاد

مشتریان و ذی‌نفعان بانک‌پاسارگاد می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته با شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ تماس گرفته و پاسخ‌ کامل و شفاف سئوالات خود را از گروه‌های مختلف کارشناسان (مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی، باشگاه مشتریان، امورسهام، پشتیبانی پایانه‌های فروش و بازرسی) در همان لحظه دریافت کنند. کارشناسان این مرکز با توجه به آموزش‌ها و دسترسی‌های لازم به سامانه‌های مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی تماس‌ها هستند.

 

امکان ایجاد صفحه شخصی توسط مشتری برای خود و ثبت و پیگیری درخواست‌ها از سامانه پیشنهاد

در مرحله‌ی اول مشتری با ورود به این سامانه به آدرس (www.bpi.ir/crm) ثبت‌نام کرده و اطلاعات کاربری خود را وارد می‌کنند. در مرحله‌ی بعدی سؤالات خود را مطرح کرده و کد پیگیری دریافت می‌کنند. در مرحله‌ی سوم سؤالات و گزارش‌های مشتریان توسط کارشناسان بانک بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن در سامانه‌ی ثبت شده و با پیامک به اطلاع مشتری خواهد رسید. مشتری می‌تواند وارد سامانه شده، پاسخ خود را دریافت کنند و در نظرسنجی شرکت کند. این سامانه قابل استفاده برای همه‌ی مردم اعم از مشتریان و غیر مشتریان بانک پاسارگاد است.

قدردانی از مشارکت مشتریان

بانک پاسارگاد در راستای قدردانی از مشارکت سازنده مشتریان، متناسب با امتیاز کسب شده توسط مشتریان بر اساس تعداد و کیفیت نظرات و پیشنهادات آن‌ها، هدایای نقدی از ۱ تا ۲۰ میلیون ریالی اهدا می‌کند. به این ترتیب که با عضویت در سایت، ثبت انتقاد، پیشنهاد و شرکت در نظرسنجی و با توجه به نوع فعالیت آن‌ها امتیازاتی را به کاربر اختصاص می‌دهند و با توجه به امتیازهای کسب شده، جوایزی به آن‌ها تعلق خواهد گرفت و مشتری می‌تواند جوایز مورد نظر خود را انتخاب و دریافت نماید.

دریافت پاسخ سؤالات پرتکرار۲۴ ساعت گذشته بدون تماس با بانک

در صفحه‌ی مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد سؤالات پرتکراری ۲۴ ساعت گذشته که توسط مردم از این مرکز پرسیده شده‌اند را همراه با پاسخ مشاهده کنند. با توجه به درصد بالای پرسش در خصوص بخش‌های ذکر شده، این قسمت می‌تواند پاسخ ابهامات و سؤالات تعداد بسیار زیادی از مشتریان را ارائه دهد و نیازی به تماس و ارتباط مشتری با بانک نباشد. خاطر نشان می‌شود این سؤالات و پاسخ‌های آن‌ها به‌دلیل ارتباط پویایی که با سامانه CRM بانک دارند، به صورت لحظه‌ای به‌ روز می‌شوند.

منبع: روابط عمومی بانک پاسارگاد

برچسب ها: بانک پاسارگاد, خدمات بانکی, سامانه crm, سامانه های بین بانکی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/2676

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملی در روز شنبه یکم شهریورماه ۱۴۰۴
  • اعضای جدید هیئت مدیره شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس منصوب شدند
  • دکتر امیر اکبری به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی جم منصوب شد
  • بابک زنجانی به توقیف ۱۳ کیلو شمش طلای وارداتی شرکت دات‌وان واکنش نشان داد/ یک میلیارد دلار هزینه حباب سکه‌های بانک مرکزی است!
  • بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از پروژه های شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان در شهرک پتروشیمی مکران ” چابهار”
  • گام‌های مؤثر معاونت طرح و برنامه بانک مسکن در دولت چهاردهم
  • همراهی بی‌وقفه بانک مسکن استان البرز با دولت در حمایت از مردم/ انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با ستاد دیه استان البرز در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی
  • بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های نهضت ملی تامین اعتبار شده توسط بانک مسکن در گناباد استان خراسان رضوی
آخرین اخبار
  • بانک صادرات ایران، حامی نهمین جشن عکاسان سینمای ایران/ محسن سیفی: اقتصاد بدون فرهنگ پایدار نیست
  • معرفی راهکارهای هوشمند همراه اول برای ساختمان‌ها در الکامپ ۱۴۰۴
  • معرفی «طرح همیاری» همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴؛ گامی تازه در مسیر توسعه ۵G
  • سامانه هوشمند مصاحبه آنلاین معرفی شد
  • مُهر سبز رنگ بیمه مرکزی بر کارنامه بیمه پاسارگاد
  • همراه‌بانک تجارت نسخه جدید داد
  • معرفی ۳۰ برنده با ترکیبی از جوایز ارزشمند
  • دفاع مقدس، الهام‌بخش همه نسل‌هایی است که به اقتدار و عزت ایران سرفراز می‌اندیشند
  • ارتقای توان مالی و تسهیلات‌دهی بانک مسکن با توسعه بانکداری شرکتی
  • نقش بی بدیل بانک مسکن در توسعه بخش مسکن کشور/ بانک مسکن بازوی اجرایی دولت در تولید مسکن است
  • بانک کشاورزی برنده جایزه بین‌المللی «بهترین خدمات بانکی» شد
  • ادامه پیشتازی بانک ملی ایران در حمایت از تشکیل خانواده / پرداخت بیش از ۵۵ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج در نیمه اول سال ۱۴۰۴
  • کسب رنکینگ دوازدهم هلدینگ توسط پتروشیمی ایلام/ رکوردهای بی‌سابقه تولید و فروش ثبت شد
  • حضور موثر بانک رفاه کارگران در نمایشگاه الکامپ
  • بانک تجارت و دانشگاه تهران همکاری خود را گسترش دادند

منهای اقتصاد
  • معرفی راهکارهای هوشمند همراه اول برای ساختمان‌ها در الکامپ ۱۴۰۴
  • معرفی «طرح همیاری» همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴؛ گامی تازه در مسیر توسعه ۵G
  • سامانه هوشمند مصاحبه آنلاین معرفی شد
  • پنل «هوش مصنوعی» همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴ برگزار شد
  • پنل معرفی «eSIM» همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴ برگزار شد
  • معرفی «چت‌بات» و «IVA» همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴
  • معرفی راهکارهای سازمانی همراه اول در الکامپ تاک

فیلم
    گام مهم راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام برداشته شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی هنگام، پس از راه‌اندازی ساب استیشن اوره در ۳ ماه گذشته، متخصصان پتروشیمی هنگام موفق به تکمیل آخرین پازل سرویس‌های جانبی…
    آیین افتتاح مدرسه شرکت پتروشیمی اروند۳ (شهید بهشتی) شهریور ماه ۱۴۰۴
    بانک ملی ایران حامی چهل و سومین جشنواره فیلم فجر شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران به منظور تبادل تفاهمنامه حمایت از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و جشن سالانه…
    راز افزایش تولید و ایجاد ارزش افزوده توجه به نیروی انسانی است
    فرهنگ اقتصاد _ آموزش، تامین امنیت روانی، بهداشت کار و استقرار نظام دستمزد عادلانه نیازهای اصلی در مواجهه با نیروی انسانی است.

    افزایش تولید و ایجاد ارزش…
    میدری: وزارت رفاه از بنگاه‌داری پتروشیمی‌ها خارج می‌شود + ویدئو
    فرهنگ اقتصاد _ این تصمیم، فعالیت‌ها را تخصصی کرده و زنجیره ارزش را یکپارچه می‌کند.

    با اجرای این سیاست، سود اصلی نصیب استان‌های بوشهر و خوزستان و همچنین…
    از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کاشانه امید خلیج فارس تا صدور مجوز بزرگترین تامین مالی بازار سرمایه


     
    هلدینگ خلیج‌فارس، آماده تدوین نقشه راه همکاری‌های ایران و ازبکستان در زمینه پتروشیمی است
    فرهنگ اقتصاد _در دیدار مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با معاون وزیر سرمایه‌گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان بر توسعه روابط ۲…


عکس
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    مراسم عزاداری شهادت سید مقاومت در آریاساسول برگزار شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مراسم عزاداری برای شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله علیه)، دبیرکل حزب‌الله، با حضور محمدرضا…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    افتتاح اولین مدرسه انعطاف‌پذیر استان بوشهر به‌همت شرکت آریاساسول
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این رویداد با حضور مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر، امام جمعه شهر…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب