چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۴ 2025-06-04
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

معرفی بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه عرفه تا اربعین ۱۴۰۴ | پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد | پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد | رشد بانک ملت در شاخص های کلیدی و ثبت چند رکورد جدید در دو ماه نخست سال | پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد |

کد خبر: 2676
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1399 - ۱۳:۱۹

خدمات ویژه‌ مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد (CRM)

مشتریان بانک‌پاسارگاد می‌توانند موارد پیشنهاد، انتقاد، مغایرت، سؤال و شکایت خود را از طریق سامانه (CRM) ثبت و از نتیجه‌ی آن آگاه شوند.

به گزارش فرهنگ اقتصاد-بانک‌پاسارگاد به‌منظور پیشبرد اهداف مشتری‌مداری و در راستای یکپارچه‌سازی فرآیند ثبت و پیگیری سئوالات، نظرها، مغایرت‌ها، شکایت‌ها و… اقدام به استقرار سامانه (CRM) کرده و مشتریان می‌توانند علاوه بر تماس تلفنی با مرکز، درخواست خود را از طریق شعبه‌های این بانک در سراسر کشور، وب سایت بانک (www.bpi.ir/crm) و ایمیل (info@bpi.ir) اعلام و پیگیری کنند.

خدمات ارائه‌شده در این مرکز مورد استقبال بسیار خوب مشتریان قرار گرفته‌است. به‌طوری‌که طبق آمار اعلام شده از سوی این بانک، در۴ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۱۲۶ هزار تماس به شکل‌های مختلف (ثبت و ارسال پرونده، ایمیل، تماس تلفنی و …) با این مرکز گرفته‌شده‌است که نسبت به چهار ماهه اول سال ۱۳۹۸، رشدی معادل ۱۳۰ درصد داشته‌است. خدمات کارت و رمز پویا، بانکداری مدرن (اینترنت بانک و موبایل‌بانک)، استعلام حواله‌های بین‌بانکی پایا و ساتنا، آموزش انجام عملیات بانکی و … از موضوعاتی هستند که بیشترین تماس در خصوص آن‌ها با مرکز صورت می‌گیرد.

سامانه تلفنی بانک‌پاسارگاد

مشتریان و ذی‌نفعان بانک‌پاسارگاد می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته با شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ تماس گرفته و پاسخ‌ کامل و شفاف سئوالات خود را از گروه‌های مختلف کارشناسان (مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی، باشگاه مشتریان، امورسهام، پشتیبانی پایانه‌های فروش و بازرسی) در همان لحظه دریافت کنند. کارشناسان این مرکز با توجه به آموزش‌ها و دسترسی‌های لازم به سامانه‌های مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی تماس‌ها هستند.

 

امکان ایجاد صفحه شخصی توسط مشتری برای خود و ثبت و پیگیری درخواست‌ها از سامانه پیشنهاد

در مرحله‌ی اول مشتری با ورود به این سامانه به آدرس (www.bpi.ir/crm) ثبت‌نام کرده و اطلاعات کاربری خود را وارد می‌کنند. در مرحله‌ی بعدی سؤالات خود را مطرح کرده و کد پیگیری دریافت می‌کنند. در مرحله‌ی سوم سؤالات و گزارش‌های مشتریان توسط کارشناسان بانک بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن در سامانه‌ی ثبت شده و با پیامک به اطلاع مشتری خواهد رسید. مشتری می‌تواند وارد سامانه شده، پاسخ خود را دریافت کنند و در نظرسنجی شرکت کند. این سامانه قابل استفاده برای همه‌ی مردم اعم از مشتریان و غیر مشتریان بانک پاسارگاد است.

قدردانی از مشارکت مشتریان

بانک پاسارگاد در راستای قدردانی از مشارکت سازنده مشتریان، متناسب با امتیاز کسب شده توسط مشتریان بر اساس تعداد و کیفیت نظرات و پیشنهادات آن‌ها، هدایای نقدی از ۱ تا ۲۰ میلیون ریالی اهدا می‌کند. به این ترتیب که با عضویت در سایت، ثبت انتقاد، پیشنهاد و شرکت در نظرسنجی و با توجه به نوع فعالیت آن‌ها امتیازاتی را به کاربر اختصاص می‌دهند و با توجه به امتیازهای کسب شده، جوایزی به آن‌ها تعلق خواهد گرفت و مشتری می‌تواند جوایز مورد نظر خود را انتخاب و دریافت نماید.

دریافت پاسخ سؤالات پرتکرار۲۴ ساعت گذشته بدون تماس با بانک

در صفحه‌ی مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد سؤالات پرتکراری ۲۴ ساعت گذشته که توسط مردم از این مرکز پرسیده شده‌اند را همراه با پاسخ مشاهده کنند. با توجه به درصد بالای پرسش در خصوص بخش‌های ذکر شده، این قسمت می‌تواند پاسخ ابهامات و سؤالات تعداد بسیار زیادی از مشتریان را ارائه دهد و نیازی به تماس و ارتباط مشتری با بانک نباشد. خاطر نشان می‌شود این سؤالات و پاسخ‌های آن‌ها به‌دلیل ارتباط پویایی که با سامانه CRM بانک دارند، به صورت لحظه‌ای به‌ روز می‌شوند.

منبع: روابط عمومی بانک پاسارگاد

برچسب ها: بانک پاسارگاد, خدمات بانکی, سامانه crm, سامانه های بین بانکی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/2676

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شبی خاطره‌انگیز با رسیتال پیانو محمدرضا ظریف در تالار رودکی
  • “ریسک منابع انسانی و انسان پنج بُعدی”
  • بیمه؛ چتری سوراخ در طوفان اقتصاد!
  • درخشش دکتر حسین کریمی در آزمون حمل و نقل بین‌المللی؛ “کسب رتبه چهارم در رقابت نفس‌گیر”
  • درخشش پتروشیمی پارس در یازدهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی/ تندیس بلورین به استایرن مونومر ساز بزرگ‌ ایران رسید
  • همراه اول و دانشگاه علم‌وفرهنگ تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند
  • پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسب سال ۱۴۰۴
  • رئیس انجمن استصنا: “صادرات، یگانه مسیر تحقق رشد اقتصادی کشور”
  • شرکت پتروشیمی فن‌آوران موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر “مسئولیت اجتماعی برند برتر” شد
  • عطر رضوی در پتروشیمی پردیس پیچید
  • بازدید بازرسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان و شهرستان شاهین‌شهر از پالایشگاه نفت سپاهان
  • بانک سپه در صف اول بانک‌های توسعه‌ای کشور قرار دارد
  • “بانک یکصد ساله سپه” پشتوانه مالی مردم و نگهبان عزت اقتصادی کشور است
  • بانک سپه نقش اساسی در توسعه کشور داشته است/ این بانک در توسعه صنایع مختلف نقش مهمی دارد
آخرین اخبار
  • معرفی بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه عرفه تا اربعین ۱۴۰۴
  • حضور مدیرعامل پتروشیمی تبریز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)
  • پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد
  • دومین اتاق نوآوری پتروشیمی زاگرس این بار در دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد
  • پتروشیمی اروند در چهارمین رویداد صدرا حضور یافت
  • پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد
  • رشد بانک ملت در شاخص های کلیدی و ثبت چند رکورد جدید در دو ماه نخست سال
  • پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد
  • حمایت بانک ملی ایران از توسعه حمل‌ونقل با پرداخت بیش از ۳۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات
  • امام خمینی(ره)، بزرگ‌مردی که تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زد
  • آمادگی واحد HSE برای روبرو شدن با شرایط اضطراری
  • شایسته سالاری و جذب نیروی متخصص اولویت بانک ایران زمین است
  • نماینده ملایر: بانک کشاورزی در تامین نیازهای مالی بخش کشاورزی موفق بوده است
  • مدیرعامل بانک سپه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت
  • اعطای بورسیه تحصیلی همراه اول به نخبگان رشته‌های منتخب در چهار دانشگاه برتر کشور

منهای اقتصاد
  • معرفی بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه عرفه تا اربعین ۱۴۰۴
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • همدردی “فرهنگ اقتصاد” با خانواده بهاروندی (همکار) در غم از دست دادن مادربزرگ
  • “طنین باشکوه “فلک‌الافلاک”در قلب خرم‌آباد باسمفونی همدلی و هنر پس از سال‌ها انتظار به صدا درآمد”
  • اولین حضور دکتر پزشکیان در عمان؛ سیگنالی مثبت برای مذاکرات تهران–واشنگتن
  • آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • همراه اول و هلال‌احمر تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند

فیلم
    نگاهی به روز شلوغ خلیج فارس در روز چهارم ایران اکسپو ۲۰۲۵/ تقدیر سخنگوی قوه قضاییه و معاون رئیس‌جمهور از نقش هلدینگ خلیج‌فارس در صادرات کشور
     
    ارسال ۷ برج فرآیندی از اراک به گچساران تا اوایل بهمن
    فرهنگ اقتصاد _ خسروی معاون پروژه‌های نفت و گاز آذرآب می‌گوید: این کارخانه شرایط مناسبی برای انجام طرح‌های بخش انرژی دارد و آغاز ساخت ۷۵ تجهیز اصلی پتروشیمی گچساران…
    قدردانی بانک پارسیان از بانوان سپرده‌گذار با جوایز ارزشمند
    فرهنگ اقتصاد _ بانک پارسیان به‌پاس قدردانی از همراهی بانوان پرمهر سرزمینمان، طرح تشویقی ویژه‌ای را در غالب دو پویش با مخاطب قرار دادن بانوان دارای سپرده‌های مختلف،…
    روایتی کوتاه از حضور شرکت پتروشیمی اروند در یازدهمین نمایشگاه امپکس‌ - کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته در مرداد ۱۴۰۳
    فرهنگ اقتصاد _ در این دوره از نمایشگاه، غرفه شرکت پتروشیمی اروند به عنوان پیشران صنعت چرم مصنوعی کشور یکی…
    ویدئو کلیپ از روز دوم حضور پتروشیمی مارون در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
    از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کاشانه امید خلیج فارس تا صدور مجوز بزرگترین تامین مالی بازار سرمایه


     
    برگزاری دومین همایش تکریم مشتریان شرکت پتروشیمی مارون


عکس
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در شرکت پتروشیمی پارس
    فرهنگ اقتصاد _ در این مراسم امام جماعت اعزامی در سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) با اشاره به مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و 72تن از یاران…
    افتتاح اولین مدرسه انعطاف‌پذیر استان بوشهر به‌همت شرکت آریاساسول
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این رویداد با حضور مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر، امام جمعه شهر…
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند
    دیدار مدیر ارشد مجتمع و تعدادی از همکاران با خانواده شهید احسان فتحی به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم
    گزارش تصویری آیین افتتاحیه پانزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF)
    فرهنگ اقتصاد _  پانزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) با شعار "فناوری پاک" و با راهبرد کشف افق‌های نوین در دستیابی به توسعه…
    مراسم عزاداری شهادت سید مقاومت در آریاساسول برگزار شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مراسم عزاداری برای شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله علیه)، دبیرکل حزب‌الله، با حضور محمدرضا…
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب