چهارشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۴ 2025-07-30
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

اخذ گواهی دانش‌بنیان برای سه پروژه فناورانه همراه اول | سهم قابل توجه استان‌های «کرمانشاه» و «ایلام» در بهبود شاخص‌های مالی بانکداری الکترونیک بانک مسکن در تیرماه | رشد منابع بانک مسکن خوزستان در سال جاری/ برنامه‌ریزی دقیق، تقویت فرهنگ بازاریابی و تلاش کارکنان سه راس هرم موفقیت | شاخص های فرهنگی در بانک مسکن ارتقا می یابد/ انتقال تجربیات؛ رشد هم افزایی و تداوم خدمت رسانی در بانک مسکن | لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۴ |

کد خبر: 2676
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1399 - ۱۳:۱۹

خدمات ویژه‌ مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد (CRM)

مشتریان بانک‌پاسارگاد می‌توانند موارد پیشنهاد، انتقاد، مغایرت، سؤال و شکایت خود را از طریق سامانه (CRM) ثبت و از نتیجه‌ی آن آگاه شوند.

به گزارش فرهنگ اقتصاد-بانک‌پاسارگاد به‌منظور پیشبرد اهداف مشتری‌مداری و در راستای یکپارچه‌سازی فرآیند ثبت و پیگیری سئوالات، نظرها، مغایرت‌ها، شکایت‌ها و… اقدام به استقرار سامانه (CRM) کرده و مشتریان می‌توانند علاوه بر تماس تلفنی با مرکز، درخواست خود را از طریق شعبه‌های این بانک در سراسر کشور، وب سایت بانک (www.bpi.ir/crm) و ایمیل (info@bpi.ir) اعلام و پیگیری کنند.

خدمات ارائه‌شده در این مرکز مورد استقبال بسیار خوب مشتریان قرار گرفته‌است. به‌طوری‌که طبق آمار اعلام شده از سوی این بانک، در۴ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۱۲۶ هزار تماس به شکل‌های مختلف (ثبت و ارسال پرونده، ایمیل، تماس تلفنی و …) با این مرکز گرفته‌شده‌است که نسبت به چهار ماهه اول سال ۱۳۹۸، رشدی معادل ۱۳۰ درصد داشته‌است. خدمات کارت و رمز پویا، بانکداری مدرن (اینترنت بانک و موبایل‌بانک)، استعلام حواله‌های بین‌بانکی پایا و ساتنا، آموزش انجام عملیات بانکی و … از موضوعاتی هستند که بیشترین تماس در خصوص آن‌ها با مرکز صورت می‌گیرد.

سامانه تلفنی بانک‌پاسارگاد

مشتریان و ذی‌نفعان بانک‌پاسارگاد می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته با شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ تماس گرفته و پاسخ‌ کامل و شفاف سئوالات خود را از گروه‌های مختلف کارشناسان (مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی، باشگاه مشتریان، امورسهام، پشتیبانی پایانه‌های فروش و بازرسی) در همان لحظه دریافت کنند. کارشناسان این مرکز با توجه به آموزش‌ها و دسترسی‌های لازم به سامانه‌های مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی تماس‌ها هستند.

 

امکان ایجاد صفحه شخصی توسط مشتری برای خود و ثبت و پیگیری درخواست‌ها از سامانه پیشنهاد

در مرحله‌ی اول مشتری با ورود به این سامانه به آدرس (www.bpi.ir/crm) ثبت‌نام کرده و اطلاعات کاربری خود را وارد می‌کنند. در مرحله‌ی بعدی سؤالات خود را مطرح کرده و کد پیگیری دریافت می‌کنند. در مرحله‌ی سوم سؤالات و گزارش‌های مشتریان توسط کارشناسان بانک بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن در سامانه‌ی ثبت شده و با پیامک به اطلاع مشتری خواهد رسید. مشتری می‌تواند وارد سامانه شده، پاسخ خود را دریافت کنند و در نظرسنجی شرکت کند. این سامانه قابل استفاده برای همه‌ی مردم اعم از مشتریان و غیر مشتریان بانک پاسارگاد است.

قدردانی از مشارکت مشتریان

بانک پاسارگاد در راستای قدردانی از مشارکت سازنده مشتریان، متناسب با امتیاز کسب شده توسط مشتریان بر اساس تعداد و کیفیت نظرات و پیشنهادات آن‌ها، هدایای نقدی از ۱ تا ۲۰ میلیون ریالی اهدا می‌کند. به این ترتیب که با عضویت در سایت، ثبت انتقاد، پیشنهاد و شرکت در نظرسنجی و با توجه به نوع فعالیت آن‌ها امتیازاتی را به کاربر اختصاص می‌دهند و با توجه به امتیازهای کسب شده، جوایزی به آن‌ها تعلق خواهد گرفت و مشتری می‌تواند جوایز مورد نظر خود را انتخاب و دریافت نماید.

دریافت پاسخ سؤالات پرتکرار۲۴ ساعت گذشته بدون تماس با بانک

در صفحه‌ی مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد سؤالات پرتکراری ۲۴ ساعت گذشته که توسط مردم از این مرکز پرسیده شده‌اند را همراه با پاسخ مشاهده کنند. با توجه به درصد بالای پرسش در خصوص بخش‌های ذکر شده، این قسمت می‌تواند پاسخ ابهامات و سؤالات تعداد بسیار زیادی از مشتریان را ارائه دهد و نیازی به تماس و ارتباط مشتری با بانک نباشد. خاطر نشان می‌شود این سؤالات و پاسخ‌های آن‌ها به‌دلیل ارتباط پویایی که با سامانه CRM بانک دارند، به صورت لحظه‌ای به‌ روز می‌شوند.

منبع: روابط عمومی بانک پاسارگاد

برچسب ها: بانک پاسارگاد, خدمات بانکی, سامانه crm, سامانه های بین بانکی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/2676

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • بروکراسی و مشکلات ارزی، مهم‌ترین موانع پیشرفت صنعت
  • “پیشگامی شرکت دانش‌بنیانی نفت و گاز سرو در قلب نفت ایران”
  • “طنین باشکوه “فلک‌الافلاک”در قلب خرم‌آباد باسمفونی همدلی و هنر پس از سال‌ها انتظار به صدا درآمد”
  • طرح آزادسازی قیمت برق و گاز و بازتوزیع
  • در حمله تروریستی اسرائیل به ایران چه گذشت؟
  • مزیت‌ها و ضرورت‌های توسعه باتری‌های آبی(نیروگاه های تلمبه ای ذخیره ای)
  • همدردی “فرهنگ اقتصاد” با خانواده بهاروندی (همکار) در غم از دست دادن مادربزرگ
  • پیام امین امرائی مدیرعامل پتروشیمی مارون به ملت ایران و کارکنان زحمتکش صنعت پتروشیمی کشور
  • پیام تسلیت مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در پی درگذشت منوچهر قندیل
  • سیدرضا قاسمی شهری در پیامی فرارسیدن ماه محرم و شهادت سید و سالار شهیدان را تسلیت گفت
  • عملکرد مالی سال ۱۴۰۳ شرکت پتروشیمی پارس
  • امکان صدور کارت هدیه مجازی در سامانه‌های اینترنت‌بانک و همراه بانک سینا فراهم شد
  • تولید گرید استراتژیک ۷۰۰۰F
  • همگرایی و تعامل عامل پایداری تولید در صنعت پتروشیمی
آخرین اخبار
  • اخذ گواهی دانش‌بنیان برای سه پروژه فناورانه همراه اول
  • بدرقه شهید امنیت شهرستان عسلویه تا بهشت
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی کارکنان پتروشیمی‌های منطقه پارس در تهران
  • سهم قابل توجه استان‌های «کرمانشاه» و «ایلام» در بهبود شاخص‌های مالی بانکداری الکترونیک بانک مسکن در تیرماه
  • رشد منابع بانک مسکن خوزستان در سال جاری/ برنامه‌ریزی دقیق، تقویت فرهنگ بازاریابی و تلاش کارکنان سه راس هرم موفقیت
  • شاخص های فرهنگی در بانک مسکن ارتقا می یابد/ انتقال تجربیات؛ رشد هم افزایی و تداوم خدمت رسانی در بانک مسکن
  • لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۴
  • مشارکت حداکثری کارکنان آریاساسول در اهدا خون
  • بلندترین تاور طرح صنایع پلیمر گچساران نصب شد/ پیشرفت پروژه پلی‌اتیلن سنگین به ۴۷ درصد رسید
  • مبین به‌ازای هر سهم ۲۲۳۰ ریال سود تصویب کرد/ درآمد عملیاتی به ۴۹.۵ همت رسید/ فرزانه: باوجود افزایش ۷۰ برابری نرخ گاز؛ مبین مسیر رشد را باثبات ادامه داد/ جهش هزینه گاز مصرفی مبین از ۳۲۳ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۲۲ هزار میلیارد تومان در سال جاری
  • پیگیری مستمر فاضل جمشیدی برای اعطای “درجه یک هنری” به کوروس سرهنگ‌زاده
  • تمرکز صرف بر توسعه واحد الفین پتروشیمی هرمز خلیج‌فارس اصلاح شد
  • بازدید مدیران ارشد هلدینگ خلیج‌فارس و پترول از فرایند راه‌اندازی طرح پلی‌پروپیلن ارغوان گستر
  • تولید ۲۵۰ هزار تن محصول در شرایط تحریم و برنامه‌های توسعه‌ای در فاز دو
  • آریاساسول رکورد تولید ماهانه پلی‌اتیلن را شکست

منهای اقتصاد
  • اخذ گواهی دانش‌بنیان برای سه پروژه فناورانه همراه اول
  • پیگیری مستمر فاضل جمشیدی برای اعطای “درجه یک هنری” به کوروس سرهنگ‌زاده
  • اعلام بسته‌های مقرون‌به‌صرفه رومینگ همراه اول ویژه زائران اربعین ۱۴۰۴
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • آغاز ثبت‌نام سومین رویداد ملی «کی‌برد» با هدف استعدادیابی نوجوانان
  • پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان گلستان
  • محمدعلی تبریزیان از دنیا رفت

فیلم
    گزارش ویدیویی از هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست، دایر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران
    فرهنگ اقتصاد _ استقبال بازدیدکنندگان مختلف از اقصی نقاط جهان از غرفه پتروشیمی تبریز در این نمایشگاه حاکی از موفقیت شرکت در…
    اجلاس بین المللی نقش دیپلماسی در توسعه اقتصادی منطقه آزاد ماکو
    ما خواهان صلح برای همه هستیم و با هیچکس سر جنگ و دعوا نداریم/ آماده تعامل با اعضای برجام هستیم
    فرهنگ اقتصاد _مسعود پزشکیان در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: باید هرچه زودتر آتش‌بس دائمی در غزه و لبنان برقرار…
    سفر معاونان وزیر نفت، اعضای کمیسیون انرژی و دکتر علی عسکری به عسلویه
    فرهنگ اقتصاد _ عصر چهارشنبه حمید بورد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، حسن عباس‌زاده سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی، بهروز نعمتی، معاون وزیر نفت در امور حقوقی…
    پتروشیمی بندرامام و دانشگاه شیراز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
    فرهنگ اقتصاد _ این تفاهم‌نامه با هدف همکاری مشترک در راستای رفع نیازهای فناورانه پژوهشی تحقیقاتی، آموزشی توسعه دانش فنی و فرایندی در شرکت پتروشیمی بندر امام…
    پیام تسلیت شریعتمداری در پی حادثه تلخ بندرعباس تا افزایش تولید و فروش بوعلی در نخستین ماه سال
    مهمانان ویژه غرفه هلدینگ خلیج فارس در سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵
    فرهنگ اقتصاد _ در سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵، علاوه بر هیات‌های خارجی، علی آقامحمدی رئیس کار گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، ابوالفضل…


عکس
    بازدید مهندس عباس غلامی مدیر توسعه صنایع پایین‌دستی شرکت صنایع ملی پتروشیمی از غرفه شرکت پتروشیمی تبریز
    دیدار مدیر ارشد مجتمع و تعدادی از همکاران با خانواده شهید احسان فتحی به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم
    گزارش تصویری آیین افتتاحیه پانزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF)
    فرهنگ اقتصاد _  پانزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) با شعار "فناوری پاک" و با راهبرد کشف افق‌های نوین در دستیابی به توسعه…
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    استانها و شعب در مسیر تحقق اهداف برنامه ای بانک توسعه تعاون هدایت می شوند
    فرهنگ اقتصاد _ محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای معاونین اظهار داشت: مجمع عمومی عادی سالیانه بانک با حضور اعضای مجمع در سطح…
    افتتاح اولین مدرسه انعطاف‌پذیر استان بوشهر به‌همت شرکت آریاساسول
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این رویداد با حضور مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر، امام جمعه شهر…
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب