دوشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۴ 2025-11-10
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

«پادچک» بانک پاسارگاد؛ گامی نوین در بهره‌برداری از چک دیجیتال | اهمیت بحث‌های شناختی در مبارزه با فساد اقتصادی/ توجه به موضوع «عدم تقارن اطلاعاتی» برای جلوگیری از بروز فساد | استفاده از ظرفیت بانکداری شرکتی برای توسعه همکاری‌ها با شرکت‌ها و صنایع بزرگ | افزایش سرمایه بانک کشاورزی راهبرد تقویت بخش کشاورزی است | کمک به مدیریت بحران آب با تامین مالی هوشمند |

کد خبر: 31777
تاریخ انتشار: 21 تیر 1401 - ۱۵:۲۶

عبور تعداد مشتریان بانک دی از مرز ۲.۵ میلیون نفر

تعداد مشتریان بانک دی از دو میلیون و ۵۳۰ هزار نفر عبور کرده و این نشان از اعتماد آنها به برند، توانایی و کارکرد این بانک است.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک دی، گذشت زمان و ارزیابی مشتریان از خدمات یک سازمان به ویژه در جایگاه و ابعاد یک بانک می تواند میزان مراجعه به آن را تقویت و یا تضعیف کند.
افزایش تعداد مشتریان یک بانک خصوصی، بدون شک می تواند نشان دهنده جلب اعتماد آنها و نیز رضایت از خدمات آن باشد، چرا که مشتریان یک بانک خصوصی در صورت عدم دریافت خدمات با کیفیت و مناسب، دلیلی برای وفاداری به آن نخواهند داشت.
ارزیابی ها نشان می دهد طی سال‌های گذشته از تاسیس بانک دی، روند افتتاح حساب در این بانک همواره صعودی بوده و این تعداد اکنون از مرز ۲.۵ میلیون حساب حقیقی و حقوقی عبور کرده است.
نکته قابل توجه دیگر آن است که بیش از ۹۹.۵ درصد مشتریان این بانک «حقیقی» اند و این مهر تایید دیگری بر خدمات رسانی مطلوب بانک دی به مشتریان است.
برآوردهای دریافتی از نتایج ارزیابی CRM بانک دی حاکی از آن است که خدمات غیرحضوری این بانک ارائه شده بر روی دی جت و دی نت و دستگاه های بانکداری غیرحضوری مانند خودگردان، خودپرداز، Cashless و کیوسک، حجم زیادی از رضایتمندی را میان مشتریان بانک ایجاد کرده است.

برچسب ها: بانک دی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/31777

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • بانک دی، قدردان فرشتگان سپیدپوش در کنار قهرمانان ایثار
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • تقدیر ملی از رویکرد پایدار و زیست‌محیطی پتروشیمی تبریز در هشتمین اجلاس مسئولیت‌پذیری اجتماعی
  • دوره آموزشی «آمادگی و تاب‌آوری روانی در شرایط اضطراری»برگزار شد
  • هدف‌گذاری ایران برای افزایش ۷ میلیون تنی ظرفیت تولید پلیمر
  • بانک کشاورزی برگزار می کند: نخستین «همایش ملی نقش تأمین‌مالی‌پایدار در امنیت‌غذایی»
آخرین اخبار
  • «پادچک» بانک پاسارگاد؛ گامی نوین در بهره‌برداری از چک دیجیتال
  • اهمیت بحث‌های شناختی در مبارزه با فساد اقتصادی/ توجه به موضوع «عدم تقارن اطلاعاتی» برای جلوگیری از بروز فساد
  • استفاده از ظرفیت بانکداری شرکتی برای توسعه همکاری‌ها با شرکت‌ها و صنایع بزرگ
  • لزوم سرمایه‌گذاری هدفمند در صنعت پتروشیمی با هدف توسعه متوازن
  • افزایش سرمایه بانک کشاورزی راهبرد تقویت بخش کشاورزی است
  • کمک به مدیریت بحران آب با تامین مالی هوشمند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و اتاق اصناف برای حمایت از واحدهای صنفی
  • بانک تجارت، ایران خودرو و ساپکو تفاهمنامه حمایت از قطعه‌سازان امضا کردند
  • بانک ملی با مدیریت صحیح در موضوع بانک سابق آینده، اعتماد مردم را حفظ کرد
  • با همت شرکت پلیمر آریاساسول، نخستین کتاب راهنمای استاندارد ISO 7101 منتشر شد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حامی نخبگان واستعدادهای برتر نیروهای مسلح شد
  • بانک شهر و دیجی‌ پی تفاهم‌نامه همکاری استراتژیک امضاء کردند
  • «نشان عالی کیفیت در صنعت بانکداری و صنایع وابسته» به مدیرعامل بانک شهر اهداء شد
  • صرفه جویی ارزی با بومی‌سازی سیستم اصلی توربین نیروگاه پتروشیمی بندرامام
  • راهبرد بانک صادرات ایران خروج از بنگاه‌داری و تمرکز بر فعالیت‌های مولد و شفاف است

منهای اقتصاد
  • محور حضور همراه اول در کیش اینوکس ۱۴۰۴
  • نشان عالی کیفیت در صنعت اپراتوری به مدیرعامل همراه اول اعطاء شد
  • حضور همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • پزشکیان: نارضایتی مردم تقصیر ماست/نگاهمان را تغییر دهیم
  • آغاز طرح جدید همراه اول با هدیه ۳۰ گیگ اینترنت
  • نماینده اهواز: توسعه فیبر نوری، ستون فقرات اقتصاد دیجیتال کشور است

فیلم
    خلیج‌فارس، حامی خلیج‌فارس!
    فرهنگ اقتصاد _ امروز در سومین روز برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی غرفه هلدینگ خلیج‌فارس طوماری برای اعلام حمایت فعالان صنعت از نام و اصالت تاریخی خلیج‌فارس تدارک…
    عملیات نصب در طرح پلی‌اتیلن سنگین گچساران به زودی آغاز می‌شود
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پلیمر گچساران، پیش‌بینی می‌شود با توجه به اتمام ساخت رآکتورهای این طرح و انجام تست‌هایی نهایی، به زودی شاهد…
    روز جهانی کار و کارگر در پتروشیمی بوعلی سینا
    فرهنگ اقتصاد _کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است…
    سیاست های بیمه مرکزی برای افزایش رضایتمندی مشتریان از صنعت بیمه اعلام شد + فیلم
    فرهنگ اقتصاد _ "پرویز خوشکلام خسروشاهی" درحاشیه سی ‌ویکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه  گفت: بیمه مرکزی باید موضوع…
    حضور کارکنان پتروشیمی بوعلی سینا در مسابقات تیراندازی
    فرهنگ اقتصاد _ انسان‌ها از زمان‌های باستان از تیراندازی برای شکار، دفاع و جنگ استفاده می‌کردند. این مهارت برای بقا و امنیت فردی و جامعه بسیار اهمیت داشته است.

    اما…
    دو رونمایی جدید صنعت پتروشیمی در غرفه پتروشیمی اروند انجام شد


    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، در آئین شب پایانی پتروکم که با حضور دکتر شریعتمداری برگزار شد، پتروشیمی اروند با رونمایی از تجهیز…
    صنعت بیمه به دنبال جلب رضایت بیشتر مشتریان است + فیلم
    فرهنگ اقتصاد _ علی جباری در گفتگویی گفت: دغدغه رضایتمندی برای شرکت های بیمه ای یک دغدغه الزامی بوده و به عبارت بهتر امروزه صنعت بیمه نیاز به جلب رضایت مردم دارد که…


عکس
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب