فرهنگ اقتصاد _ اینترنت بانک ایران زمین یکى از سیستم هاى بانکدارى مدرن است که براى مشتریان داراى ارتباط اینترنتى این امکان را فراهم میکند که در هر زمان به کلیه خدمات بانکى مورد نیاز دسترسى داشته و براى خود یک شعبه خانگى ایجاد میکند.
دولت در قبال استقراض از بانکها اوراق نقد شونده پرداخت کند | کارکنان شادمان مشتریان شادمان به بانک تحویل می دهند | انگیزه و نشاط سازمانی سبب ارائه خدمات مناسب به مشتریان است | هیأتمدیره بانک دی، نه پاداش گرفتند، نه تسهیلات | بانک سینا حامی رونق تولید و توسعه اقتصاد کشور است |
اینترنت بانک ایران زمین یکى از سیستم هاى بانکدارى مدرن است که براى مشتریان داراى ارتباط اینترنتى این امکان را فراهم میکند که در هر زمان به کلیه خدمات بانکى مورد نیاز دسترسى داشته و براى خود یک شعبه خانگى ایجاد میکند.
فرهنگ اقتصاد _ اینترنت بانک ایران زمین یکى از سیستم هاى بانکدارى مدرن است که براى مشتریان داراى ارتباط اینترنتى این امکان را فراهم میکند که در هر زمان به کلیه خدمات بانکى مورد نیاز دسترسى داشته و براى خود یک شعبه خانگى ایجاد میکند.
اشخاص حقوقی
۱. امکان انتقال وجه (عادى و بین بانکى پایا) و نیز پرداخت قبوض شرکت هاى خدماتى از طریق منوى کارپوشه با تایید کلیه امضاداران حساب مربوطه وجود دارد.
۲. تنظیم و دسترسى سریع به شماره سپرده هاى دلخواه و دریافت موجودى و صورتحساب در صفحه خانه
۳. دریافت مشخصات سپرده خود (وضعیت سپرده، نوع سپرده، نام سپرده، شعبه افتتاح کننده و شماره شبا سپرده)
۴. سپرده در یک نگاه: دسترسى به تمامى شماره سپردهها
۵. روز شمار مالى: نمایش گردش ها با انتخاب نوع سپرده بر حسب سال و ماه بهصورت تقویمى
۶. مدیریت چک: مشاهده وضعیت چک هاى صادر شده
۷. مدیریت تسهیلات: مشاهده نوع، شماره، وضعیت، مبلغ، مانده، تعداد، تاریخ شروع و سررسید، پرداخت اقساط تسهیلات، تهیه گزارش تسهیلات
برای دسترسی به اینترنت بانک ایران زمین اینجا کلیک کنید
۱. امکان پرداخت کلیه قبوض شرکت هاى خدمات (از طریق شماره سپرده و کارت)
۲. پرداخت با شناسه جهت حساب هاى داراى شناسه
۳. واریز تنظیم و دسترسى سریع به شماره سپرده هاى دلخواه و دریافت موجودى و صورتحساب در صفحه خانه
۴. دریافت مشخصات سپرده خود (وضعیت سپرده، نوع سپرده، نام سپرده، شعبه افتتاح کننده و شماره شبا سپرده)
۵. سپرده در یک نگاه: دسترسى به تمامى شماره سپرده ها در اینترنت بانک ایران زمین
۶. روزشمارمالى: نمایش گردش ها با انتخاب نوع سپرده برحسب سال و ماه بصورت تقویمى
۷. تماس: امکان ثبت شماره هاى کارت، تسهیلات، سپرده و شبا خود را جهت سهولت در عملیات انتقال وجه فراهم مى آورد.
۸. انتقال وجه: انتقال داخلى (عادى، مستمر، دسته اى، کارت به سپرده) انتقال داخلى و شتابى (کارت به کارت) ، انتقال وجه بین بانکى پایا، برداشت وجه بدون کارت
۹. گزارشگیرى: گزارشگیرى از (انتقال وجه هاى مستمر، انتقال وجه ساتنا، انتقال وجه پایا، جزئیات انتقال وجه پایا و تراکنش هاى کارت)، امکان لغو انقال وجه مستمر و امکان لغو و تعلیق و باز فعال نمودن انتقال وجه پایا
۱۰. مدیریت تسهیلات: مشاهده نوع، شماره، وضعیت، مبلغ، مانده، تعداد، تاریخ شروع و سررسید، پرداخت اقساط تسهیلات، تهیه گزارش تسهیلات مدیریت کارت: دسترسى آسان به کارت هاى صادر شده جهت پرداخت قبض، انتقال وجه، صور تحساب، موجودى، انسداد و تغییر رمز و انتخاب حساب فرعى (جزئیات) با مراجعه به منو کارت