پنج شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۴ 2025-12-18
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

ریال دیجیتال در «بانک دی» عملیاتی شد | اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، بیست و هفتم آذرماه | کسب رتبه ۱۱۹ در بین ۱۰۰۰ بانک برتر جهان با ۴۳ پله صعود | اسامی برندگان نهمین سوگواره عکاسی محرم ایران زمین اعلام شد | بانک کشاورزی تکیه‌گاه کشاورزان و فعالان حوزه کشاورزی است/ دولت افزایش سرمایه این بانک را در اولویت قرار دهد |

کد خبر: 63821
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1402 - ۱۷:۳۸

در دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌ عمومی مناطق مطرح شد:

افزایش توجه روابط‌ عمومی بانک سینا به بازاریابی محتوایی و ارتباطات بازاریابی

دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق بانک سینا برگزار شد.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی بانک سینا، این نشست با محوریت موضوعات مرتبط با طرح راهبردی کسب‌وکار بانک با تمرکز بر افزایش اثربخشی فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها و انجام اقدامات بر مبنای نظام بازاریابی به صورت کارگاهی برگزار شده است.
در آئین افتتاحیه دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق این بانک، امیرلعلی، مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بانک سینا با اشاره به ارتباط نزدیک و مؤثر روابط‌عمومی با حوزه بازاریابی، گفت: امروزه حوزه کاری روابط‌عمومی توأم با تغییرات در دنیای تکنولوژی و فناوری‌های روز، دستخوش تغییرات شگرفی شده است و دیگر روابط‌عمومی سنتی به شکل رایج پاسخگوی نیازهای سازمان‌های بزرگ از جمله بانک‌ها نیست.
وی تصریح کرد: فعالیت و عملکرد روابط‌عمومی و بازاریابی کاملاً به هم مربوط و وابسته است و این دو حوزه جداناپذیر و مکمل یکدیگر هستند.
وی، هدف اصلی از برگزاری این هم‌اندیشی را بررسی اقدامات امور روابط‌عمومی و مشتریان در پیشبرد بهینه طرح راهبردی کسب‌وکار بانک در سال نخست اجرای این طرح و تبیین اهداف مورد انتظار از عملکرد سال آینده این حوزه توصیف کرد.
مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا، با تشریح استراتژی‌های بانک در زمینه فروش محصولات در سال آینده، خاطر نشان ساخت: بر اساس سیاست‌های تحولی بانک سینا، روابط‌عمومی به عنوان محور ارائه خدمات و محصولات در فضای دیجیتال، عمل خواهد کرد و درک صحیح از این موضوع، زمینه‌ساز حصول موفقیت برای برنامه‌های پیش روی بانک خواهد بود.
لعلی با تأکید بر ضرورت مجهزشدن افراد شاغل در بخش روابط‌عمومی‌ و مشتریان به دانش روز نظام بانکی، یادآور شد: افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید از دانش قابل قبول در حوزه بانکداری برخوردار باشند و علاوه بر آن اشرف کافی بر حوزه‌های تخصصی روابط‌عمومی داشته باشند تا از این طریق ضمن اشراف به موضوعات و جریان‌های مختلف کاری، تسلط لازم بر انعکاس مطالب به مخاطبان درون و برون‌سازمانی را داشته باشند.
مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا، ایجاد واحد دیجیتال‌مارکتینگ در روابط‌عمومی این بانک را نتیجه تغییر رویکرد روابط‌عمومی دانست و اظهار داشت: شکل ارتباطات امروز نیاز به تغییر دارد و تمرکز بر ارتباطات بازاریابی، بازاریابی محتوایی و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در صدر برنامه‌های روابط‌عمومی بانک سینا قرار گرفته است.
وی راه‌اندازی سامانه باشگاه مشتریان، سامانه طبقه‌بندی مشتریان و نگهداشت مشتریان الکترونیک و در کنار آن تقویت مرکز تماس بانک سینا را از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده بانک سینا در حوزه ارتباط با مشتریان در یک سال گذشته برشمرد.
وی، ظرفیت بخش‌های مختلف این هم‌اندیشی به ویژه کارگاه‌های پیش‌بینی شده را مثبت و اثرگذار دانست و بر استفاده حداکثری از مطالب کاربردی این دوره، تأکید کرد.
گفتنی است دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق بانک سینا با حضور کارکنان ادارات روابط‌عمومی و مدیریت برند، امور مشتریان«CRM» و رؤسای دوایر مناطق بانک از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ بهمن‌ماه جاری به مدت سه روز جاری با برگزاری کارگاه‌های آموزشی بازاریابی، عکاسی، خبرنویسی، تبلیغات و… در مجتمع آموزشی‌رفاهی این بانک در شهر تهران در حال برگزاری است.

برچسب ها: بانک سینا

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/63821

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، پانزدهم آبان‌ماه
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار‌شنبه ۴ و ۵ آذر ماه اعلام شد
  • لزوم «زمامداری هوشمند رسانه‌ای» در بازار سرمایه در عصردیجیتال
  • حکمرانی رسانه‌ای در عصر دیجیتال؛ چالش‌های محتوا، اعتبار و بازاریابی
  • اسامی شعب فعال بانک مسکن در روز سه شنبه چهارم آذرماه اعلام شد
  • سیاست‌های شش‌گانه بهره‌وری ایمیدرو در راستای برنامه هفتم توسعه
  • رشد ۱۱۱ درصدی سرمایه شرکت بیمه دی/ افزایش سرمایه ۲ هزار میلیارد تومانی به ثبت رسید
  • پتروشیمی جم موفق به اخذ مجوز رسمی ارائه خدمات درمانی از وزارت بهداشت شد
  • عرضه فوق العاده پلی پروپیلن با هدف تامین نیاز بازار
آخرین اخبار
  • آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب و احداث مخزن آب شهرک طالقانی/ کلنگ‌زنی و رونمایی از پروژه‌های احداث مدرسه و هنرستان در بندرامام
  • آغاز دو پروژه مهم آب‌رسانی توسط پتروشیمی بندرامام در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی
  • اعتبار ۳۰۰ میلیاردریالی پتروشیمی شهید تندگویان برای مدرسه‌سازی در قلب بندر امام خمینی (ره)
  • بخش خصوصی واقعی می تواند زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی را محقق کند
  • ریال دیجیتال در «بانک دی» عملیاتی شد
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، بیست و هفتم آذرماه
  • کسب رتبه ۱۱۹ در بین ۱۰۰۰ بانک برتر جهان با ۴۳ پله صعود
  • گامی اساسی در مسیر تحول دیجیتال پتروشیمی اروند
  • اسامی برندگان نهمین سوگواره عکاسی محرم ایران زمین اعلام شد
  • بانک کشاورزی تکیه‌گاه کشاورزان و فعالان حوزه کشاورزی است/ دولت افزایش سرمایه این بانک را در اولویت قرار دهد
  • تلفیق تجربه و دانش در مسیر بالندگی و رشد سازمان
  • ۴۶ بانوی زندانی جرائم غیرعمد با حمایت بانک سپه به کانون خانواده بازگشتند
  • تعامل مؤثر بانک توسعه صادرات ایران با بنگاه‌های تولیدی و صنعتی صادرات محور
  • تحقق ۱۱۱ درصدی تکالیف تسهیلات مکانیزاسیون/ تزریق بیش از ۵۵ هزار میلیارد ریال به ناوگان ماشین آلات کشاورزی
  • آغاز زندگی ۶۸ هزار عروس و داماد در ۹ ماه ۱۴۰۴ با وام ازدواج بانک صادرات ایران

منهای اقتصاد
  • روز شلوغ مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در هفته پژوهش و فناوری
  • تحول دیجیتال راه‌آهن؛ از هم‌افزایی با همراه اول تا تعریف شراکت راهبردی فناورانه
  • پیام تسلیت دکتر جلال بهمنی مدیر مسئول “پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ اقتصاد” در پی درگذشت پسرعمه مهندس حجت مرادی
  • نخستین ارائه VoLTE در رومینگ بین‌الملل توسط همراه اول
  • بومی‌سازی فناوری به روایت مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در نمایشگاه «تستا»
  • گفت ‌وگوی اختصاصی «فرهنگ اقتصاد» با استاد منوچهر سهیلی شمیرانی؛ (پاسدار اصالت موسیقی ایرانی):”هنر را معشوق بدانید، نه منبع معاش”
  • برگزاری سمینار هوش مصنوعی در حوزه‌های تخصصی رادیولوژی با مشارکت همراه اول

فیلم
    محمد شریعتمداری از دلایل کسب رتبه تاریخی هلدینگ خلیج‌فارس در رده‌بندی معتبر جهانی ICIS می‌گوید


     
    حرکت هدفمند بانک ملی ایران در مسیر تعامل با فین‌تک‌ها و لندتک‌ها
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نشست با استقبال گسترده مدیران، اساتید، صاحب‌نظران، کارشناسان و فعالان حوزه بانکداری، بازار سرمایه…
    هلدینگ خلیج‌فارس، آماده تدوین نقشه راه همکاری‌های ایران و ازبکستان در زمینه پتروشیمی است
    فرهنگ اقتصاد _در دیدار مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با معاون وزیر سرمایه‌گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان بر توسعه روابط ۲…
    گامی در جهت هم‌افزایی نظام بانکی
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک دی، این نشست که با هدف تقویت تعاملات بین‌بانکی و بررسی زمینه‌های همکاری مشترک برگزار شد، فرصتی برای تبادل نظر پیرامون راهکارهای بهینه‌سازی فرآیندهای…
    پیگیری ویژه امین‌نژاد برای تامین و ارسال یوتیلیتی پایدار به شرکت‌های هنگام و آپادانا
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در اولین روز حضور و بازدید میدانی محمود امین‌نژاد به همراه تعدادی…
    گام بلند پتروشیمی اروند برای بومی سازی لایسنس زنجیره PVC با همت واحد پژوهش ‌و فناوری
    حضور فعال شرکت پتروشیمی اروند در دومین رویداد پتروکم ۱۴۰۳


عکس
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب