یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۴ 2025-09-07
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

افتخار می کنیم از کشتی به عنوان ورزش ملی ایران حمایت می کنیم / کشتی کارت علاوه بر یک کارت بانکی، جذابیت های بسیار خوبی دارد | پرداخت بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال سهم‌الشرکه طرح نهضت ملی / تحقق بیش از ۷۰ درصدی تعهدات تسهیلاتی بانک مسکن در استان | انتشار نسخه جدید اپلیکیشن همراه بام برای iOS با قابلیت‌های متنوع | بانک توسعه تعاون به سامانه «کهربا» متصل شد | رونمایی از پلتفرم بومی تامین مالی زنجیره تأمین بانک سینا |

کد خبر: 63821
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1402 - ۱۷:۳۸

در دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌ عمومی مناطق مطرح شد:

افزایش توجه روابط‌ عمومی بانک سینا به بازاریابی محتوایی و ارتباطات بازاریابی

دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق بانک سینا برگزار شد.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی بانک سینا، این نشست با محوریت موضوعات مرتبط با طرح راهبردی کسب‌وکار بانک با تمرکز بر افزایش اثربخشی فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها و انجام اقدامات بر مبنای نظام بازاریابی به صورت کارگاهی برگزار شده است.
در آئین افتتاحیه دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق این بانک، امیرلعلی، مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بانک سینا با اشاره به ارتباط نزدیک و مؤثر روابط‌عمومی با حوزه بازاریابی، گفت: امروزه حوزه کاری روابط‌عمومی توأم با تغییرات در دنیای تکنولوژی و فناوری‌های روز، دستخوش تغییرات شگرفی شده است و دیگر روابط‌عمومی سنتی به شکل رایج پاسخگوی نیازهای سازمان‌های بزرگ از جمله بانک‌ها نیست.
وی تصریح کرد: فعالیت و عملکرد روابط‌عمومی و بازاریابی کاملاً به هم مربوط و وابسته است و این دو حوزه جداناپذیر و مکمل یکدیگر هستند.
وی، هدف اصلی از برگزاری این هم‌اندیشی را بررسی اقدامات امور روابط‌عمومی و مشتریان در پیشبرد بهینه طرح راهبردی کسب‌وکار بانک در سال نخست اجرای این طرح و تبیین اهداف مورد انتظار از عملکرد سال آینده این حوزه توصیف کرد.
مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا، با تشریح استراتژی‌های بانک در زمینه فروش محصولات در سال آینده، خاطر نشان ساخت: بر اساس سیاست‌های تحولی بانک سینا، روابط‌عمومی به عنوان محور ارائه خدمات و محصولات در فضای دیجیتال، عمل خواهد کرد و درک صحیح از این موضوع، زمینه‌ساز حصول موفقیت برای برنامه‌های پیش روی بانک خواهد بود.
لعلی با تأکید بر ضرورت مجهزشدن افراد شاغل در بخش روابط‌عمومی‌ و مشتریان به دانش روز نظام بانکی، یادآور شد: افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید از دانش قابل قبول در حوزه بانکداری برخوردار باشند و علاوه بر آن اشرف کافی بر حوزه‌های تخصصی روابط‌عمومی داشته باشند تا از این طریق ضمن اشراف به موضوعات و جریان‌های مختلف کاری، تسلط لازم بر انعکاس مطالب به مخاطبان درون و برون‌سازمانی را داشته باشند.
مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا، ایجاد واحد دیجیتال‌مارکتینگ در روابط‌عمومی این بانک را نتیجه تغییر رویکرد روابط‌عمومی دانست و اظهار داشت: شکل ارتباطات امروز نیاز به تغییر دارد و تمرکز بر ارتباطات بازاریابی، بازاریابی محتوایی و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در صدر برنامه‌های روابط‌عمومی بانک سینا قرار گرفته است.
وی راه‌اندازی سامانه باشگاه مشتریان، سامانه طبقه‌بندی مشتریان و نگهداشت مشتریان الکترونیک و در کنار آن تقویت مرکز تماس بانک سینا را از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده بانک سینا در حوزه ارتباط با مشتریان در یک سال گذشته برشمرد.
وی، ظرفیت بخش‌های مختلف این هم‌اندیشی به ویژه کارگاه‌های پیش‌بینی شده را مثبت و اثرگذار دانست و بر استفاده حداکثری از مطالب کاربردی این دوره، تأکید کرد.
گفتنی است دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق بانک سینا با حضور کارکنان ادارات روابط‌عمومی و مدیریت برند، امور مشتریان«CRM» و رؤسای دوایر مناطق بانک از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ بهمن‌ماه جاری به مدت سه روز جاری با برگزاری کارگاه‌های آموزشی بازاریابی، عکاسی، خبرنویسی، تبلیغات و… در مجتمع آموزشی‌رفاهی این بانک در شهر تهران در حال برگزاری است.

برچسب ها: بانک سینا

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/63821

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملی در روز شنبه یکم شهریورماه ۱۴۰۴
  • میزبانی بانک مسکن استان خراسان رضوی از زائران حضرت امام رضا(ع)
  • پیام تبریک دکتر رفیق دوست مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت پتروشیمی فن‌آوران به مناسبت روز خبرنگار 
  • استقرار پاورباکس‌های همراه اول در حرم‌های مطهر عراق
  • پیام تبریک مدیر عامل بانک سینا به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار
  • پیام تبریک روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به مناسبت روز خبرنگار
  • «پیام تغییر» نگاه اصحاب قدرت به جامعه رسانه، شایسته‌ترین هدیه به این جامعه نجیب است/چراغ هر رسانه‌ای خاموش شود، تاریکخانه تازه‌ای از جنس فساد و باج‌خواهی قدعلم خواهد کرد
  • بررسی راهکارهای رفع موانع تولید و خروج پتروشیمی شهید تندگویان از فهرست صنایع آلاینده
آخرین اخبار
  • افزایش بهای خوراک، زنگ خطر برای صنعت اوره ایران
  • جهش کم‌ نظیر صنعت پتروشیمی در افق ۱۴۰۷؛ از تناژ تا ارتقای جایگاه جهانی
  • ایران‌پلاست، فرصتی برای توسعه صادرات شرکت‌های کوچک و متوسط است
  • پتروشیمی نوری تنها نماینده ایران، از مرزهای جهانی‌ عبور کرد
  • برندگان یک میلیارد ریالی دوازدهمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان؛ همراهی شما، جوایز ارزشمند ما !
  • افتخار می کنیم از کشتی به عنوان ورزش ملی ایران حمایت می کنیم / کشتی کارت علاوه بر یک کارت بانکی، جذابیت های بسیار خوبی دارد
  • پرداخت بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال سهم‌الشرکه طرح نهضت ملی / تحقق بیش از ۷۰ درصدی تعهدات تسهیلاتی بانک مسکن در استان
  • انتشار نسخه جدید اپلیکیشن همراه بام برای iOS با قابلیت‌های متنوع
  • بانک توسعه تعاون به سامانه «کهربا» متصل شد
  • رونمایی از پلتفرم بومی تامین مالی زنجیره تأمین بانک سینا
  • بررسی پیشرفت ساخت دامپتراک ۱۳۶ تنی و آسیای گیرلس
  • تمرکز پتروشیمی فن‌آوران بر ایفای مسئولیت اجتماعی در حوزه آموزش و توسعه پایدار
  • هنرستان فن‌آوران نقطه آغاز پرورش نیروی ماهر بومی در ماهشهر است
  • بهبود مهارت دانش‌آموزان ماهشهر با افتتاح هنرستان پتروشیمی فن‌آوران
  • پرداخت بیش از ۴۲ هزار و ۱۹۲ میلیاردریال تسهیلات توسط بانک مسکن استان کرمان

منهای اقتصاد
  • امضای تفاهم‌نامه بین‌ همراه اول و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی
  • دومین طرح بورسیه تحصیلی مقطع کارشناسی همراه اول کلید خورد
  • وقوع یک ماه‌گرفتگی نادر در هفته آینده | ماه سرخ و مسی در آسمان ایران
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • جهش ارتباطی شمال‌غرب کشور/ ثبت سرعت ۲.۲۶۹ گیگابیتی ۵G همراه اول در آذربایجان غربی
  • بابک زنجانی به توقیف ۱۳ کیلو شمش طلای وارداتی شرکت دات‌وان واکنش نشان داد/ یک میلیارد دلار هزینه حباب سکه‌های بانک مرکزی است!
  • پیشرو در برندینگ و شهرت سازمانی و تحلیل‌گر فضای رسانه‌ای

فیلم
    نقش پتروشیمی ها در تثبیت بازار و ارزآوری
    یک استراتژی برد-برد برای مصرف گاز خانوار + ویدئو
    فرهنگ اقتصاد _ دکتر علی امرایی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، اعلام کرد: در سال گذشته، این شرکت تقریباً یک‌سوم سال را با قطعی برق و گاز مواجه بود؛ اما امسال با…
    حضور شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در نمایشگاه پتروشیمی اهواز ۱۴۰۳
    فرهنگ اقتصاد _این نمایشگاه به عنوان رویدادی مهم و مستقل، فرصتی ویژه برای گردهمایی متخصصان، صنعتگران و سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی فراهم کرد و پتروشیمی…
    برگزاری دومین برنامه بازدید خانواده بزرگ ذوب‌آهن از خط تولید در سال جاری
    فرهنگ اقتصاد _ این برنامه نیز همانند گذشته با بخش‌های شاد و مفرح برای رده‌های سنی مختلف همراه بود. بخش‌هایی از قبیل مسابقه طناب‌کشی برای بزرگسالان…
    گامی در جهت هم‌افزایی نظام بانکی
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک دی، این نشست که با هدف تقویت تعاملات بین‌بانکی و بررسی زمینه‌های همکاری مشترک برگزار شد، فرصتی برای تبادل نظر پیرامون راهکارهای بهینه‌سازی فرآیندهای…
    عزادارى و همدردى پرسنل شرکت پتروشیمى اروند با مردم بندر عباس
    در بازدید محمد شریعتمداری از هشتمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه چه گذشت؟


عکس
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    دیدار نوفرستی مدیر بانکداری شرکتی بانک تجارت با دکتر میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز در هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست


     
    بازدید دکتر خلیلی‌نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند از غرفه پتروشیمی تبریز
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند
    مراسم عزاداری شهادت سید مقاومت در آریاساسول برگزار شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مراسم عزاداری برای شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله علیه)، دبیرکل حزب‌الله، با حضور محمدرضا…
    گزارش تصویری گرامیداشت هفته دفاع مقدس


    فرهنگ اقتصاد _ گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیران و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

    گزارش تصویری این مراسم را در اینجا مشاهده نمایید.
    افتتاح اولین مدرسه انعطاف‌پذیر استان بوشهر به‌همت شرکت آریاساسول
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این رویداد با حضور مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر، امام جمعه شهر…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب