رونمایی از سامانه خدمات الکترونیکی شرکت بیمه دی
شرکت بیمه دی با توجه به توانایی هایی که در زمینه خدمات بیمه ای که دارد، توانسته با ارایه خدمات، اعتماد مشتریان را به خود جلب و جای خود را در بازار بیمه ای کشور باز کند. داشتن نیروهای متخصص و حرفه ای و ارایه نوآوری در زمینه های مختلف بیمه ای رقابت خوبی را با دیگر شرکت ها در این زمینه ایجاد کرده است . این در حالی است که شرکت بیمه دی میزبان رئیس هیات مدیره بانک دی شد تا بار دیگر با ارایه خدمتی نو از سامانه خدمات الکترونیکی شرکت خود رونمایی کند.
فرهنگ اقتصاد – طی نشستی که با حضور دکتر ارجمندی رئیس هیأت مدیره بانک دی برگزار شد، از سامانه خدمات بیمهای رونمایی شد. محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی در توضیح این سامانه جامع خدمات بیمه ای الکترونیکی گفت: شرکت بیمه دی با تأکید بر رویکردهای نوآورانه و حضور در عرصه های خدمات دیجیتال و حرکت در مسیر بیمه داری نوین اقدام به ایجاد این سامانه کرده است تا در شرایط کنونی دسترسی مشتریان را به خدمات بیمه ای آسان تر کند.
مدیرعامل شرکت بیمه دی در ادامه اظهار داشت: عملکرد بیمه دی طی چند سال اخیر به عنوان یک بنگاه اقتصادی با توجه به محیط کسب و کار و شرایط موجود، قابل توجه بوده و توانسته است با برنامه محوری انتظارات، اهداف و ماموریت های پیش بینی شده را تحقق بخشد.
مهندس کشاورز افزود: شرکت بیمه دی یکی از شرکتهایی است که در حوزه سرمایه گذاری به صورت اختصاصی فعالیت می کند. و در حال حاضر سومین شرکت خصوصی کشور از لحاظ سهم از بازار است. و آنچنان که آمار و ارقام گویاست در زمره شرکتهای سودده و در واقع در سال ۹۸ پربازده ترین شرکت صنعت بیمه شدیم.
در ادامه دکتر ارجمندی نیز با تآکید بر حوزه های الکترونیکی و بسترهای دیجیتال، حرکت در این مسیر را از ملزومات دنیای امروز دانست و ورود به عرصههای دیجیتال را گام نهادن در جهت نزدیک شدن به بازارهای جهانی برشمرد.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد تا گروه مالی دی با اتکا به داشتهها و پتانسیل های موجود، افقهای روشنی را برای فعالیت های اقتصادی بیشتر و همکاری های پرثمر مهیا نمایند.
در پایان این نشست نیز از سامانه خدمات الکترونیکی بیمه دی رونمایی شد.
منبع: روابط عمومی بیمه دی (اقتصاد تهران)
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: