چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۴ 2025-08-20
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

اعلام شعبه کشیک بانک توسعه صادرات ایران در روز شنبه اول شهریور ماه | رویکرد متوازن بانک توسعه صادرات ایران در حمایت از صنایع صادرات محور | اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه | اعلام شعب کشیک بانک ملت در روز پنج شنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۴ | اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملی در روز شنبه یکم شهریورماه ۱۴۰۴ |

کد خبر: 73229
تاریخ انتشار: 13 شهریور 1403 - ۱۲:۲۶

رشد ۶۸ درصدی تراکنش‌های بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ، توانست در سال 1401 در ادامه روند توسعه زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال، شاهد رشد 68 درصدی تراکنش‌های بانکداری دیجیتال خود باشد.

فرهنگ اقتصاد _ بانکداری دیجیتال به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم در بانک ایران زمین، در سال‌های اخیر با اقبال قابل توجهی از سوی کاربران شبکه بانکی کشور همراه شده است.

مجموع آمارهای ارائه شده از سوی بانک ایران زمین نشان می‌دهد، این بانک خصوصی در سال ۱۴۰۱، توانسته نتیجه ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای در حوزه بانکداری دیجیتال خود را دریافت کند. علاوه بر این بررسی آمارها نشان می‌دهد، این بانک شاهد افزایش ۳۶ درصدی میزان کاربران بانکداری دیجیتال خود در سال ۱۴۰۱ بوده است.

اما این توسعه زیرساخت‌ها چگونه و با طی چه مسیری در بانک ایران زمین، صورت گرفته است؟ آیا تلاش‌های این بانک در سال‌های اخیر برای توسعه بانکداری دیجیتال توانسته است زمینه ساز استقبال مشتریان این بانک از پلتفرم‌های بانکداری دیجیتال آن شود؟

۱. بهبود تجربه کاربری مشتریان در بانکداری دیجیتال

آنچه در بانک ایران زمین رقــم خورده، فراتر از تجربه کاربری صرف اســت و می توان گفت این بانــک پلی میان تجربه کاربری و تجربه دیجیتال مشــتری ایجاد کرده اســت. تجربه دیجیتال مشتری در بانک‌ مساله‌ای است که یکی موضوعات مهم این روزهای فناوری های مالی تحت عنوان مهندسی پلتفرم اســت.

یکی از تجربیات مهم بانک ها در سالهای اخیر، خدمات آنها در حوزه چک صیــادی و رمز دوم یکبار مصرف بود. در این تجربه که تبدیل به موضوع مهمی برای بانک ها شــده بود، آنها دو راه پیشروی خود داشتند. یا باید از مشتریان می خواستند با حضور فیزیکی در شعب اقدام به انجام خدمات مورد نظر خود کنند، یا با توسعه سامانه ها و پلتفرم ها امکان انجام غیر حضوری خدمات را فراهم می کردند.

رویکرد بانک ایران زمین در این حوزه توسعه سامانه ها و پلتفرم ها برای انجام خدمات بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتریان بود. این استراتژی حالا منجر به توسعه خدمات بسیاری در بانک ایران زمین شده است. خدماتی که کمک‌های زیادی را به مشتریان در تجربه جدیدی از بانکداری می‌کند.

۲. توسعه خدمات غیر حضوری در بانکداری دیجیتال

با افزایش استفاده از پلتفرم های دیجیتالی و به تکامل رسیدن آنها، شخصی سازی اهمیت بیشتری پیدا می کند. مهندسی پلتفرم امکان همین موضوع را فراهم می کند. یکی از موضوعاتی که محصول مهندســی پلتفــرم در بانک ایران زمین اســت، افتتاح حســاب به روش غیر حضوری است.

مساله ای که امکان آن در همراه بانک فراز و همراه پلاس فراز بانک ایران زمین هم اکنون فراهم و در دسترس است و شاید مقدمه ای بر آینده و آنچه در بانکداری فردا رخ می دهد باشد.

۳. تجربه تعامل با مشتریان

رسانه های تعاملی و اهمیت تعامل با مخاطب، همان نقطه ای بود که توانســت باعث شکســت رسانه های ســنتی در مقابل شبکه های اجتماعی مدرن شود. این مساله در بانک ایران زمین اهمیت دو چندان یافته است. هم اکنون پلتفرم فراز بانک ایران زمین، قابلیت یک رســانه تعاملی دارد و در حوزه شــبکه های اجتماعی، ابزارهای تعاملی متعددی از ســوی بانک ایران زمین فراهم شده است.

علاوه بر این بانک ایران زمین، توانسته است امکان دسترسی سریع و با درصد سهولت بالایی را بری مشتریان خود در پلتفرم‌های بانکداری دیجیتال فراهم کند.

۴. شخصی‌سازی و تجربه‌های جدید برای مشتری

هم اکنون کاربران شبکه بانکی در پلتفرم های بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین، می‌توانند سرویس‌های مالی را برای خود شخصی سازی کنند. مساله‌ای که هم اکنون در حوزه طراحی محصولات بانکداری دیجیتال یکی از موضوعات مهم و کلیدی است و تمرکز بر این موضوع توانسته است، زمینه ساز رشد میزان کاربران بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین شود.

به عنوان مثال هم اکنون در بانک ایران زمین، کاربران می‌توانند، با شخصی‌سازی سرویس‌های پر کاربرد خود، بانکداری دیجیتال مختص به خود را طراحی کنند و این قابلیت به نوعی می‌تواند یکی از زمینه‌های پر کاربرد در آینده بانکداری باشد.

برچسب ها: بانک ایران زمین, بانکداری دیجیتال

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/73229

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • طرح آزادسازی قیمت برق و گاز و بازتوزیع
  • “طنین باشکوه “فلک‌الافلاک”در قلب خرم‌آباد باسمفونی همدلی و هنر پس از سال‌ها انتظار به صدا درآمد”
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • در حمله تروریستی اسرائیل به ایران چه گذشت؟
  • مزیت‌ها و ضرورت‌های توسعه باتری‌های آبی(نیروگاه های تلمبه ای ذخیره ای)
  • همدردی “فرهنگ اقتصاد” با خانواده بهاروندی (همکار) در غم از دست دادن مادربزرگ
  • حمله مجدد رژیم صهیونیستی به اطراف تبریز
  • تداوم خدمات بانک توسعه تعاون در ۱۲ روز جنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران
  • تقسیم‌ سود نقدی ۶۸۰ ریال به ازای هر سهم شگویا/ همدلی سهامداران و مدیریت پتروشیمی شهید تندگویان برای افزایش سودآوری
  • تقدیر سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت از صنعت پتروشیمی
  • دستورالعمل تداوم تولید صنعت پتروشیمی در شرایط بحران ابلاغ شد
  • مروری بر روند بهبود شاخص‌های نیروی انسانی در پتروشیمی بوعلی سینا
  • رکوردشکنی تولید و سودآوری در پتروشیمی بوعلی‌سینا/ افزایش ۳۸ درصدی درآمدها
  • تداوم افتخارآفرینی بانوان مبین انرژی در رقابت‌های ورزشی منطقه
آخرین اخبار
  • از قراردادهای نیمه‌تمام تا صادرات فرو ریخته؛ وزارت نفت و جفای آشکار به حقوق ملت
  • اعلام شعبه کشیک بانک توسعه صادرات ایران در روز شنبه اول شهریور ماه
  • رویکرد متوازن بانک توسعه صادرات ایران در حمایت از صنایع صادرات محور
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روز پنج شنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۴
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملی در روز شنبه یکم شهریورماه ۱۴۰۴
  • نشست هماهنگی اورهال پتروشیمی ایلام برگزار شد
  • رکوردشکنی زائران همراه اولی در استفاده از خدمات دیجیتال
  • اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۳۰‌امردادماه
  • بانک توسعه تعاون از طرح تسهیلاتی «وصال» ویژه زوج‌های جوان رونمایی کرد
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در ۲۹ مرداد و ۱ شهریور ۱۴۰۴
  • مشارکت بانک مسکن در ساخت بیش از ۵۲۰۰ واحد نهضت ملی در کهگیلویه و بویراحمد/ پرداخت متمم تسهیلات به پروژه‌های بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی
  • رشد ۱۷ درصدی سپرده‌های مردمی بانک کشاورزی همزمان با بهبود ترکیب منابع

منهای اقتصاد
  • رکوردشکنی زائران همراه اولی در استفاده از خدمات دیجیتال
  • شرکت مخابرات ایران روزانه یک گیگ اینترنت رایگان به زائران اربعین در مرزها ارائه می‌دهد
  • فناوری تلفن همراه در ایران ۳۱ ساله شد
  • استاد فرشچیان دار فانی را وداع گفت
  • همراه اول؛ نخستین اپراتور خارجی با خدمات حضوری در فرودگاه نجف
  • استقرار پاورباکس‌های همراه اول در حرم‌های مطهر عراق
  • رونمایی همراه اول از بسته خدمات دیجیتال ویژه زائران اربعین

فیلم
    عزادارى و همدردى پرسنل شرکت پتروشیمى اروند با مردم بندر عباس
    پایان خوش ایران اکسپو ۲۰۲۵ برای بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران / انتخاب گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان شرکت برتر صادرات گرا در اختتامیه این رویداد
    حضور فعال شرکت پتروشیمی اروند در دومین رویداد پتروکم ۱۴۰۳
    ما خواهان صلح برای همه هستیم و با هیچکس سر جنگ و دعوا نداریم/ آماده تعامل با اعضای برجام هستیم
    فرهنگ اقتصاد _مسعود پزشکیان در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: باید هرچه زودتر آتش‌بس دائمی در غزه و لبنان برقرار…
    با انعقاد تفاهم نامه با بانک‌ها؛ مسکن ملی فارس رونق می‌گیرد
    برگزاری دوره آموزشی "توسعه ی قابلیت های سازمانی - PCSR " در شرکت پتروشیمی نوری
    فرهنگ اقتصاد _ در این دوره که به میزبانی اداره آموزش شرکت و با همکاری امور راهبرد، عملکرد و ریسک برگزار شد مفاهیم مرتبط با استراتژی و معماری…
    توسعه دانش بهداشت حرفه‌ای با بهره‌گیری از هوش مصنوعی
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی پتروشیمی بوعلی سینا، این دوره آموزشی سه‌روزه که با حضور سرپرستان واحد بهداشت پتروشیمی‌های منطقه اقتصادی ماهشهر در مجتمع آموزشی…


عکس
    گزارش تصویری گرامیداشت هفته دفاع مقدس


    فرهنگ اقتصاد _ گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیران و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

    گزارش تصویری این مراسم را در اینجا مشاهده نمایید.
    بازدید دکتر خلیلی‌نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند از غرفه پتروشیمی تبریز
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    افتتاح اولین مدرسه انعطاف‌پذیر استان بوشهر به‌همت شرکت آریاساسول
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این رویداد با حضور مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر، امام جمعه شهر…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    مراسم عزاداری شهادت سید مقاومت در آریاساسول برگزار شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مراسم عزاداری برای شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله علیه)، دبیرکل حزب‌الله، با حضور محمدرضا…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب