مدیرعامل بانک دی:
شناخت پتانسیلهای منطقه جغرافیایی شعبه رمز موفقیت در جذب منابع است
مدیر عامل بانک دی در بازدید از شعبه افسریه بر لزوم شناخت و بررسی پتانسیلهای منطقه جغرافیایی شعب توسط همکاران برای دستهبندی مشتریان هدف و جذب منابع تأکید کرد.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ در این بازدید که علی اولیایی، عضو هیأت مدیره، جلیل بینظیر، معاون شعب، فرزاد سرپرست سادات، معاون امور بینالملل و ارزی و جمعی از مدیران امور شعب حضور داشتند، برات کریمی ضمن دریافت گزارشی از عملکرد شعبه افسریه بر لزوم توجه ویژه به جذب مشتریان خرد در این شعبه تأکید کرد.
وی تصریح کرد: با توجه بافت منطقهای شعبه و پتانسیلهای موجود در این منطقه توجه ویژه به جذب منابع و ارائه خدمات متناسب برای مشتریان خرد باید مورد توجه همکاران این شعبه باشد.
وی تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران را رسالت بانک دی دانست و گفت: بانک دی به عنوان بانک عامل در ارائه خدمات به خانواده معزز شهدا و ایثارگران از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و جلب رضایت این عزیزان در اولویت فعالیتهای شعب بانک است.
کریمی همچنین دستوراتی برای بهسازی فضای شعبه و تسهیل در انجام درخواستهای رئیس شعبه افسریه صادر کرد.
مدیرعامل بانک دی در پایان با تعدادی از مشتریان این شعبه گفتوگو کرد.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: