چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۴ 2025-07-16
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

آمادگی بانک سپه برای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند‌آوری | پویش «اهدای دانش و مهربانی» در بانک مسکن کلید خورد | حمایت بانک مسکن از هموطنان آسیب دیده در جنگ تحمیلی/ پرداخت تسهیلات بدون سپرده گذاری به هموطنان آسیب دیده | لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۱۹تیرماه ۱۴۰۴ | عرضه سکه طلا در شرکت صرافی سینا آغاز شد |

کد خبر: 2676
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1399 - ۱۳:۱۹

خدمات ویژه‌ مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد (CRM)

مشتریان بانک‌پاسارگاد می‌توانند موارد پیشنهاد، انتقاد، مغایرت، سؤال و شکایت خود را از طریق سامانه (CRM) ثبت و از نتیجه‌ی آن آگاه شوند.

به گزارش فرهنگ اقتصاد-بانک‌پاسارگاد به‌منظور پیشبرد اهداف مشتری‌مداری و در راستای یکپارچه‌سازی فرآیند ثبت و پیگیری سئوالات، نظرها، مغایرت‌ها، شکایت‌ها و… اقدام به استقرار سامانه (CRM) کرده و مشتریان می‌توانند علاوه بر تماس تلفنی با مرکز، درخواست خود را از طریق شعبه‌های این بانک در سراسر کشور، وب سایت بانک (www.bpi.ir/crm) و ایمیل (info@bpi.ir) اعلام و پیگیری کنند.

خدمات ارائه‌شده در این مرکز مورد استقبال بسیار خوب مشتریان قرار گرفته‌است. به‌طوری‌که طبق آمار اعلام شده از سوی این بانک، در۴ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۱۲۶ هزار تماس به شکل‌های مختلف (ثبت و ارسال پرونده، ایمیل، تماس تلفنی و …) با این مرکز گرفته‌شده‌است که نسبت به چهار ماهه اول سال ۱۳۹۸، رشدی معادل ۱۳۰ درصد داشته‌است. خدمات کارت و رمز پویا، بانکداری مدرن (اینترنت بانک و موبایل‌بانک)، استعلام حواله‌های بین‌بانکی پایا و ساتنا، آموزش انجام عملیات بانکی و … از موضوعاتی هستند که بیشترین تماس در خصوص آن‌ها با مرکز صورت می‌گیرد.

سامانه تلفنی بانک‌پاسارگاد

مشتریان و ذی‌نفعان بانک‌پاسارگاد می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته با شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ تماس گرفته و پاسخ‌ کامل و شفاف سئوالات خود را از گروه‌های مختلف کارشناسان (مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی، باشگاه مشتریان، امورسهام، پشتیبانی پایانه‌های فروش و بازرسی) در همان لحظه دریافت کنند. کارشناسان این مرکز با توجه به آموزش‌ها و دسترسی‌های لازم به سامانه‌های مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی تماس‌ها هستند.

 

امکان ایجاد صفحه شخصی توسط مشتری برای خود و ثبت و پیگیری درخواست‌ها از سامانه پیشنهاد

در مرحله‌ی اول مشتری با ورود به این سامانه به آدرس (www.bpi.ir/crm) ثبت‌نام کرده و اطلاعات کاربری خود را وارد می‌کنند. در مرحله‌ی بعدی سؤالات خود را مطرح کرده و کد پیگیری دریافت می‌کنند. در مرحله‌ی سوم سؤالات و گزارش‌های مشتریان توسط کارشناسان بانک بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن در سامانه‌ی ثبت شده و با پیامک به اطلاع مشتری خواهد رسید. مشتری می‌تواند وارد سامانه شده، پاسخ خود را دریافت کنند و در نظرسنجی شرکت کند. این سامانه قابل استفاده برای همه‌ی مردم اعم از مشتریان و غیر مشتریان بانک پاسارگاد است.

قدردانی از مشارکت مشتریان

بانک پاسارگاد در راستای قدردانی از مشارکت سازنده مشتریان، متناسب با امتیاز کسب شده توسط مشتریان بر اساس تعداد و کیفیت نظرات و پیشنهادات آن‌ها، هدایای نقدی از ۱ تا ۲۰ میلیون ریالی اهدا می‌کند. به این ترتیب که با عضویت در سایت، ثبت انتقاد، پیشنهاد و شرکت در نظرسنجی و با توجه به نوع فعالیت آن‌ها امتیازاتی را به کاربر اختصاص می‌دهند و با توجه به امتیازهای کسب شده، جوایزی به آن‌ها تعلق خواهد گرفت و مشتری می‌تواند جوایز مورد نظر خود را انتخاب و دریافت نماید.

دریافت پاسخ سؤالات پرتکرار۲۴ ساعت گذشته بدون تماس با بانک

در صفحه‌ی مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد سؤالات پرتکراری ۲۴ ساعت گذشته که توسط مردم از این مرکز پرسیده شده‌اند را همراه با پاسخ مشاهده کنند. با توجه به درصد بالای پرسش در خصوص بخش‌های ذکر شده، این قسمت می‌تواند پاسخ ابهامات و سؤالات تعداد بسیار زیادی از مشتریان را ارائه دهد و نیازی به تماس و ارتباط مشتری با بانک نباشد. خاطر نشان می‌شود این سؤالات و پاسخ‌های آن‌ها به‌دلیل ارتباط پویایی که با سامانه CRM بانک دارند، به صورت لحظه‌ای به‌ روز می‌شوند.

منبع: روابط عمومی بانک پاسارگاد

برچسب ها: بانک پاسارگاد, خدمات بانکی, سامانه crm, سامانه های بین بانکی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/2676

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اقتصاد ایران در اختیار رفقا و قوم و خویش مسئولان است/ کسانی که ارز را بالا بردند، اجازه کاهش آن را نمی‌دهند
  • بروکراسی و مشکلات ارزی، مهم‌ترین موانع پیشرفت صنعت
  • “پیشگامی شرکت دانش‌بنیانی نفت و گاز سرو در قلب نفت ایران”
  • “طنین باشکوه “فلک‌الافلاک”در قلب خرم‌آباد باسمفونی همدلی و هنر پس از سال‌ها انتظار به صدا درآمد”
  • طرح آزادسازی قیمت برق و گاز و بازتوزیع
  • یک روز از زندگی عابد سلامه موشکافی یک تراژدی در بیت المقدس
  • در حمله تروریستی اسرائیل به ایران چه گذشت؟
  • پیام قدردانی مدیرعامل پتروشیمی نوری از تعهد و تلاش بی وقفه کارکنان شرکت
  • حضور میدانی مدیرعامل پتروشیمی جم در مجتمع با همراهی اعضای هیأت‌مدیره برای نظارت بر استمرار تولید و مدیریت بحران
  • اعلام میانگین قیمت های جهانی محصولات پتروشیمیایی
  • بازدید مدیرعامل پتروشیمی شازند از روند پیشرفت تعمیرات اساسی
  • پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان سمنان
  • افزایش ساعات کاری مراکز فروش و خدمات همراه اول در استان‌های شمالی
  • بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه‌ گذاری تجاری شستان از مجتمع‌ های صنعتی زیر مجموعه در منطقه پارس
آخرین اخبار
  • پایبندی صنعت پتروشیمی به تحقق برنامه‌های ۱۴۰۴
  • برگزاری شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با محوریت مسئولیت اجتماعی
  • کمیسیون مشترک صنایع و انرژی مجلس اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی را بررسی می کند
  • مهار آتش سوزی جزئی در پتروشیمی شازند
  • برای عرضه اولیه سهام اروند، آماده‌ایم/ رشد ۱۰۰ درصدی سود پتروشیمی اروند در سه‌ماهه نخست ۱۴۰۴
  • احتمال تشکیل کنسرسیوم مشترک، برای توسعه میدان گازی کیش/ مأموریت ویژه شرکت پیشران صنعت نفت و گاز خلیج‌فارس برای تأمین خوراک پایدار واحدهای بزرگ پتروشیمی
  • گامی مؤثر جهت ارتقای بهره‌وری و انگیزه کارکنان در پترول
  • مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی ارغوان گستر ایلام برگزار شد
  • جلسه هم‌اندیشی رؤسای حراست شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در ماهشهر
  • تیم پتروشیمی بندر امام صدرنشین مرحله مقدماتی تنیس‌ روی‌ میز کشور شد
  • علی دانشمند سرپرست برند ، مسئولیت اجتماعی ‌و روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس شد
  • مهندسی معکوس موفقیت‌آمیز کمپرسور سیکل تبرید پروپان در واحد NGL400/ پروژه کاهش فلرینگ پتروشیمی بندر امام به مرحله راه‌اندازی رسید/ رشد ۱۵۰ درصدی خوراک NGL محقق شد
  • حراست عاملی موثر در حفظ پایداری تولید و پاسداری از اقتدار ملی
  • تاکید عباس زاده بر توسعه هوشمندانه فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
  • آمادگی بانک سپه برای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند‌آوری

منهای اقتصاد
  • افزایش ساعات کاری مراکز فروش و خدمات همراه اول در استان‌های شمالی
  • پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان سمنان

فیلم
    «هیهات له ذلک منّی هیهات منّا الذّلّة» فرا رسیدن شام غریبان را به شما تسلیت عرض می‌کنیم
    میدری: وزارت رفاه از بنگاه‌داری پتروشیمی‌ها خارج می‌شود + ویدئو
    فرهنگ اقتصاد _ این تصمیم، فعالیت‌ها را تخصصی کرده و زنجیره ارزش را یکپارچه می‌کند.

    با اجرای این سیاست، سود اصلی نصیب استان‌های بوشهر و خوزستان و همچنین…
    پایان خوش ایران اکسپو ۲۰۲۵ برای بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران / انتخاب گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان شرکت برتر صادرات گرا در اختتامیه این رویداد
    پتروشیمی بندرامام و شرکت مخابرات ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
    فرهنگ اقتصاد _ این تفاهم‌نامه با هدف مشارکت در برنامه‌ریزی، طراحی، تامین، اجرا و بهره‌برداری مطلوب از زیرساخت‌ها و ابزارهای فناورانه مورد نیاز در شرکت…
    موکب پتروشیمی اروند اربعین ۱۴۰۳
    مراسم معنوی شب قدر در مجتمع پتروشیمی اروند با حضور مدیران ارشد و مسئولین شهرستان برگزار شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند، در این مراسم که شامگاه نوزدهم ماه رمضان با حضور کارکنان مجتمع پتروشیمی…
    هدف اصلی فروش شرکت ارزش ماندگار خلیج فارس، تامین مالی پروژه‌های بر زمین مانده هلدینگ است


عکس
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    دیدار مدیر ارشد مجتمع و تعدادی از همکاران با خانواده شهید احسان فتحی به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم
    برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در شرکت پتروشیمی پارس
    فرهنگ اقتصاد _ در این مراسم امام جماعت اعزامی در سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) با اشاره به مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و 72تن از یاران…
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند
    بازدید مهندس عباس غلامی مدیر توسعه صنایع پایین‌دستی شرکت صنایع ملی پتروشیمی از غرفه شرکت پتروشیمی تبریز
    استانها و شعب در مسیر تحقق اهداف برنامه ای بانک توسعه تعاون هدایت می شوند
    فرهنگ اقتصاد _ محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای معاونین اظهار داشت: مجمع عمومی عادی سالیانه بانک با حضور اعضای مجمع در سطح…
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب