شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ 2022-05-21
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

بانک توسعه تعاون در شکل گیری زیست بوم تعاون در کشوراثرگذار است | نیروی انسانی کیفی و متخصص عامل پیشران در هر کسب و کار است | شهر آفتاب شاهد رقابتی شدن صنعت خودرو | حمایت بانک صادرات ایران از نمایشگاه کتاب، سرمایه‌گذاری برای آیندگان است | چهاردهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک کشاورزی با انتخاب نفرات برتر به کار خود پایان داد |

کد خبر: 28569
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1401 - ۱۱:۲۶

شبکه های اجتماعی بانک ایران زمین/ فرصتی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان

شبکه های اجتماعی سبب شده اند تا ارتباط دورادور و اندک مشتریان با بانک مورد نظرشان ، به یک ارتباط گسترده و بی واسطه تر تبدیل شود. خصوصا اینکه یکی از راههای جلب اعتماد مشتریان در ارائه و پذیرش خدمات مالی ، ارتباط نزدیکتر و تعامل دوسویه است.

فرهنگ اقتصاد _ شبکه‌های اجتماعی به افراد این امکان را می دهد تا آموزش و اطلاعات لازم در مورد خدمات، محصولات و موسسات مالی به دست آورند. بانک ایران زمین در بانکداری دیجیتال به عنوان یک بانکداری مردم محور، معتقد است که زمین بازی را مشتری مشخص می کند و ایران زمین باید خدمت را آنجایی ارائه کند که مشتریان می خواهند.

در دنیای بانکها امروزه رفتار مشتریان مورد مطالعه قرار می گیرد و خواسته های آنها در شبکه های اجتماعی مورد مطالعه قرار می گیرد و بانک ها برای موفقیت در عرصه تنگاتنگ رقابت در جلب مشتریان بیشتر سعی دارند تا با ایجاد یک رابطه نزدیکتر و ارائه خدمات شخصی سازی شده، اعتماد مشتریان را جلب کنند. اما این رابطه باید فراتر از پشتیبانی باشد و ابزارهایی باید در اختیار مشتریان گذاشت تا ضمن بهره مندی از خدمات آنلاین ، در پس انداز ، سرمایه گذاری و خدمات شخصی سازی شده هم رضایت مشتریان را به خود جلب کنند.

در عصر دیجیتال مشتریان بانک ها به دنبال ارائه خدمات بانکی در بستر شبکه های اجتماعی هستند و با توجه به حضور گسترده کاربران دراین شبکه ها، فرصتی برای بانکها به وجود آمده تا برای ارائه خدمات به کسب و کارها و مشتریان وارد فضای شبکه های اجتماعی شوند.

آمارها نشان دهنده افزایش میزان استفاده از رسانه های اجتماعی است. امروزه میلیاردها نفر در جهان به شبکه های مختلف اجتماعی دسترسی دارند و از آنها برای انجام کارهای روزانه خود استفاده می کنند و این موضوع فرصت بی نظیری را برای تعامل مردم به یکدیگر، کسب و کارها و ارائه خدمات توسط شرکت ها، سازمان ها، شبکه بانکی و مالی فراهم کرده است.

استقبال از شبکه های اجتماعی توجه کسب و کارهای گوناگون را نیز به خود جلب کرده است. وجود این فضا بسیار تعامل آفرین است و فرصتی است که بانک ایران زمین آن را به غنیمت شمرده و در راستای سیاست گذاری های مشتری مدارانه خود به این امر پرداخته است.

خدمات متعددی در جهت رضایت مشتریان بانک ایران زمین طراحی شده که از جمله آنها می توان به خدمات پرداخت قبض و خرید اینترنی به صورت غیرمستقیم از طریق شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

البته فضای شبکه های اجتماعی بیشتر در اختیار مشاغل آنلاین است و ارائه خدمات مالی و بانکی در بستر شبکه های اجتماعی هنوز شکل منسجمی ندارد اما از آنجا که بزودی ارائه خدمات مالی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به یک ضرورت تبدیل خواهد شد، الزام توجه به این حوزه برای صنعت بانکداری کشور احساس می شود و این امر در افق نزدیک برنامه های بانک ایران زمین قرار دارد.

ارائه خدمات بانکی بر بستر شبکه های اجتماعی باید به استاندارد نزدیک شود و برای جلوگیری از ریسک های احتمالی در خرید ها در فضای شبکه های اجتماعی مانند تلگرام یا اینستاگرام لازم است که درگاه های بانکی در شبکه های اجتماعی راه اندازی شود و خدمات مالی به صورت استاندارد و با کمترین ریسک در این حوزه ارائه شود.

خدماتی مانند پرداخت قبض و خرید اینترنت به صورت غیر مستقیم و از طریق شبکه های اجتماعی به مشتریان ارائه شده که مورد استقبال مشتریان نیز قرار گرفته است . البته هنوز امکان ارائه مستقیم خدمات بانکی در شبکه های اجتماعی فراهم نشده است.

از دیگر موارد استفاده بانک ایران زمین از شبکه های اجتماعی ، مبحث اطلاع رسانی به مشتریان است که در آن سعی شده تا از نظرات مشتریان برای بهبود عملکرد و فرایندها استفاده شود.

بانک ایران زمین با هدف ایجاد رابطه مستقیم بین بانکداری دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی و تجربه مشتری حضور خود را در شبکه های اجتماعی گسترش داده تا بتواند سرویس و خدمتی را ارائه بدهد که در واقع برداشتی هوشمندانه از روند ارتباط مشتری با بانک و سایر کسب‌وکارها است.

بانک ایران زمین به منظور ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناساندن بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، دومین اپلیکیشن خود را با نام «همیار بانک ایران زمین» برروی سیستم عامل اندروید راه اندازی کرد.

براساس اعلام معاونت فن‌آوری اطلاعات بانک اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» در راستای معرفی هرچه بهتر و کاملتر امکانات و خدمات بانک طراحی و تولید شده است.

منبع : طلانیوز

برچسب ها: بانک ایران زمین, شبکه های اجتماعی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/28569

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • واکنش تلخ بازیگران به خبر فوت زهره فکور صبور | علت مرگ مشکوک زهره فکور صبور اعلام شد
  • پیام نوروزی آغاز سده پانزدهم بنیاد فردوسی
  • اهدای نشان حامی «حمایت از ساخت داخل» به مدیرعامل پتروشیمی اروند
  • منوچهر وثوق در ۷۸ سالگی درگذشت (+بیوگرافی منوچهر وثوق)
  • با انتخاب سازمان بورس و اوراق بهادار ” آریا ” ناشر برتر بازار سرمایه شد
  • تاکید معاون برنامه‌ریزی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس بر تحقق تولید پتروشیمی لردگان به ۱۰۰ درصد ظرفیت تولید اسمی در سال ۱۴۰۱
  • بازتاب مثبت جهانی برگزاری ارکستر منطق‌الطیر در لندن/ با برگزاری سمفونی منطق‌الطیر در ایران، استقبال خوبی از آن خواهد شد
  • پیام تسلیت مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت گرامیداشت شب‌های پر فضیلت قدر و شهادت مظلومانه حضرت امام علی(ع)
  • اعلام ساعت کار بانک ایران زمین در شب های قدر
  • سرعت و دقت در انجام امور اعتباری مشتریان سرلوحه اقدامات حوزه اعتبارات قرار گیرد
  • بانک شهر دعوت به همکاری می نماید
  • تولید حق بیمه ۲۲ هزار میلیاردی بیمه رازی در سال ۱۴۰۰
  • حمایت ۲۱.۵ هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران از آسیب دیدگان کرونا
  • نقش فرهنگسازانه بیمه تعاون/ چگونه یک مسیر به موفقیت ختم شد؟
آخرین اخبار
  • بانک توسعه تعاون در شکل گیری زیست بوم تعاون در کشوراثرگذار است
  • نیروی انسانی کیفی و متخصص عامل پیشران در هر کسب و کار است
  • تفاهم نامه تأمین خوراک اولیه مجتمع پتروشیمی ایلام امضاء شد
  • شهر آفتاب شاهد رقابتی شدن صنعت خودرو
  • حمایت بانک صادرات ایران از نمایشگاه کتاب، سرمایه‌گذاری برای آیندگان است
  • چهاردهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک کشاورزی با انتخاب نفرات برتر به کار خود پایان داد
  • بازدید از طرح های گروه صنایع غذایی شیرین وطن و شرکت داروسازی دانا
  • جزئیات تازه از افتتاح مجازی حساب ارزی بانک ملی ایران
  • برنده قرعه کشی پژو ۲۰۶ بیمه رازی مشخص شد
  • بازنگری در برنامه ها با توجه به تحولات دیجیتال ضروری است
  • حمایت از بانک توسعه تعاون از اولویت های کاری ماست
  • بانک توسعه تعاون حامی تولید و کارآفرینی است
  • مهم‌ترین وظیفه کارشناسان فناوری اطلاعات حرکت مبتنی بر ظرفیت های موجود تکنولوژی است
  • موفقیت شانسی محقق نمی‌شود | اعتماد مردم هزینه ها را کم می کند | تعاونی ها باید مزیت های رقابتی بانک را لمس کنند
  • لزوم استفاده از ظرفیت های دروازه تجارت جهانی

منهای اقتصاد
  • الزام شهرداری تهران به تشکیل سازمان گردشگری
  • معرفی پیشکسوتان / صاحب نامان حوزه نشر، توزیع و فروش کتاب
  • نمایشگاه کتاب تهران تعطیل شد
  • مراکز آموزشی و ادارات تهران روز سه‌شنبه تعطیل شد
  • فرهنگ کتابخوانی در کشور بایستی توسط دستگاههای مسوول، نهادینه شود
  • اصلاح نحوه پرداخت یارانه کالاهای اساسی کار سختی است اما نباید از این تصمیم سخت فرار کرد/ هیچ تغییری در قیمت نان سنتی، دارو و بنزین نخواهیم داشت/ اعتراضات احتمالی درباره میزان یارانه دریافتی افراد سریعا مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت/ در قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی برخورد کردیم و در دولت بسترهای فساد را اصلاح می‌کنیم
  • امیدواری ناشران به کاهش قیمت کاغذ/وضعیت بازار کاغذ و کتاب در آستانه نمایشگاه کتاب

فیلم
    در اولین روز نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه عسلویه در تامین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی منطقه چه گذشت؟
    گفتگوی تلویزیون صنعت پتروشیمی ایران با تقی صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری
    «فتحعلی اویسی» درگذشت
    فرهنگ اقتصاد _ حمیدخواجه نژاد گفت: متاسفانه با خبر شدیم فتحعلی اویسی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون صبح امروز-سه شنبه 13 مهرماه- جان به جان آفرین تسلیم کرده است.
    وی ادامه داد: ایشان یک هفته در…
    بازدید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از پتروشیمی بندر امام و اسکله شماره سه
    هم اکنون، بازدید علی عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از پتروشیمی اروند
    بازدید علی عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تصفیه خانه پتروشیمی بندر امام
    «عزت‌الله مهرآوران» درگذشت
    فرهنگ اقتصاد _ خبر ابتلای عزت الله مهرآوران به کرونا و بستری شدن این هنرمند در بیمارستان پس از دریافت دو دُز واکسن، چهارم مهر ماه رسما اعلام شد. از آن زمان تا شامگاه جمعه (۱۶ مهر ماه) وضعیت…


عکس
    در صورت رفع تحریم‌ها نباید پشت شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکنندگان ایرانی را خالی کنیم/ ال سی ایرانی برای تولید داخل راهگشاست/ساخت داخل یعنی تبدیل کردن تهدید تحریم به فرصت/ قدم بعدی ما باید تولید لایسنس باشد
    فرهنگ اقتصاد…
    برگزیدگان نخستین مسابقه عکاسی «فریم» در ایرانمال تقدیر شدند
    فرهنگ اقتصاد - مجموعه چند منظوره ایرانمال خردادماه 1400 میزبان هنرمندان و علاقمندان عکاسی کشور بود تا  همزمان با کاهش محدودیت های کرونایی  و با رعایت پروتکل…
    گزارش تصویری: بازدید دکتر علی عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از پتروشیمی خوزستان




     
    سطح همکاری‌های مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، با شرکت‌های دانش بنیان افزایش می‌یابد/ قرارداد آماده‌سازی زمین پتروشیمی الماس ماهشهر امضا شد
    فرهنگ اقتصاد _ سومین همایش و نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، صفرعلی…
    گزارش تصویری:مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس






























































     

     

    …
    گزارش تصویری : بازدید علی عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از پتروشیمی اروند
























     
    گزارش تصویری:بازدید مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از شرکت ره آوران فنون پتروشیمی














     
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت - سئو و بهینه سازی: دِوِکس - طراحی سایت