چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۴ 2025-12-10
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

گزارش تحلیلی از ظرفیت‌های درآمدی در لایه‌های پشتیبان صنعت ورزش | سفر اعضای کمیته اعتبارات بانک صنعت و معدن به چابهار و بازدید از دو طرح تولیدی | شرکت توانیر، مشتری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شد | عرضه اوراق مرابحه شرکت نیان الکترونیک با ضمانت بانک توسعه صادرات ایران | معرفی بسته‌های ویژه همراه اول برای روز مادر |

کد خبر: 30403
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1401 - ۱۴:۵۸

مراسم اهدای جوایز باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برگزار شد

مراسم اهدای جوایز جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، امور شعب استان ها، امور حراست، مدیران مناطق یک و دو استان تهران، روسای ادارات دبیرخانه هیأت مدیره و حوزه مدیریت و توسعه نرم افزار بانک ایران زمین، مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا و جمعی از مشتریان و برندگان جشنواره برگزار شد.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از   روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این مراسم فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین دارایی بانک را وجود مشتریان وفادار دانست و گفت: مفهوم بانک و مشتری تغییر کرده است. تا قبل از سال ۱۳۸۰ بانک ها را با مقیاس بزرگی و کوچکی و تعداد مشتریان و شعب ارزیابی می کردند.

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین افزود: در دهه هشتاد بانک های خصوصی وارد نظام اقتصادی کشور شدند و تقسیم بندی جدیدی با عنوان بانک های دولتی و خصوصی با مزایا و معایب آن صورت گرفت.

اینالویی موفقیت یک بانک را در نظام بانکی آینده، چابکی آن بیان کرد و گفت: چابکی بانک یعنی جایی که مشتری مراجعه کند و سرویس ها را با بهترین شرایط و کیفیت در سریع ترین زمان دریافت کند.

وی در حوزه بانکداری دیجیتال خاطرنشان کرد: بانکداری دیجیتال، مفهوم جدیدی است که بانک ایران زمین پیشتاز در این موضوع است و به این نکته متمرکز شده است که مشتریان خودشان می توانند بر اساس درخواست شان محصولات مخصوص خودشان را دریافت کنند.
به گفته اینالویی شخصی سازی سرویس در بانکداری معنی جدید بانکداری دیجیتال است و مشتریان هستند که سرویس ها را تعریف می کند.

معاونت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در خصوص فعالیت باشگاه مشتریان افزود: در سال نود و پنج ۵ هزار مشتری در باشگاه فعالیت داشتند. اما در حال حاضر ۵۰۰ هزار مشتری فعال دارد و این قرعه کشی برای این تعداد انجام شده است.

اینالویی یکی از ارکان اصلی بانکداری دیجیتال را مشتریان وفادار بیان کرد و گفت: در بانک دیجیتال منابع مالی مشتری اهمیتی ندارد و نکته مهم وفاداری مشتری و ارائه سرویس های مختص به آن است. هدف گذاری بانک ایران زمین بر اساس این گونه بانکداری است و به مرور تک تک آن را عملیاتی خواهیم کرد.

وی در پایان تغییر باشگاه وفاداری به باشگاه هواداری را اقدامی ارزشمند دانست و اعلام کرد: باشگاه هواداری یعنی هر مشتری خود را عضوی از بانک بداند و ما به عنوان ارائه دهنده خدمات بانکی با ایجاد ارتباط نزدیک با مشتریان، علائق مختلف آنان را در فضای مجازی یا ابزارهای مختلف بسنجیم و بر اساس آن سرویس دهی کنیم.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین:
بانکداری دیجیتال قرار است تجربه مشتریان را تبدیل به محصول کند

در ادامه این مراسم سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور مشتریان در جشنواره گل یا پوچ گفت: جایگاهی که بانک به در حال حاضر به آن رسیده است، حاصل حمایت های مشتریان وفادار آن است. امیدوارم بتوانیم با تلاش بیشتر خدماتی در شأن مشتریان بانک ارائه دهیم و بیش از پیش رضایت آنان را جلب کنیم.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین افزود: از سال ۱۳۹۵ با تغییر رویکرد بانک به سمت بانکداری دیجیتال و ایجاد زیرساخت های لازم در این خصوص، حرکت کردیم و روابط عمومی هم با بررسی افکار عمومی تمام تلاش خود را در جهت شناخت نیازهای مشتریان و انعکاس آن به مدیران ارشد بانک به کار گرفت.

استاد در خصوص نحوه فعالیت باشگاه مشتریان بانک گفت: از سال ۱۴۰۰ با حمایت مدیران ارشد بانک کلیه امور باشگاه مشتریان بر عهده روابط عمومی قرار گرفت و با اقدامات انجام شده توانستیم زیرساخت های باشگاهی متفاوت را در فضای دیجیتال براساس میزان وفاداری مشتریان ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کار جدیدی که در جشنواره گل یا پوچ صورت گرفت، اعلام آنی جوایز به برندگان جشنواره بود. ما در فضای دیجیتال با برنامه ای که توسط همکاران بخش نرم افزار بانک طراحی شده بود، پس از تایید مدیریت های مرتبط در لحظه جوایز را اعلام کردیم و برندگان مشخص شدند.

استاد معتقد است بانکداری دیجیتال قرار است تجربه مشتریان را تبدیل به محصول کند و زمانی که تمام تجربیات مشتریان به ما منتقل شود می توان بر اساس نیازهای مشتریان خدمات را در قالب بانکداری دیجیتال ارائه کرد. به این معنی که تمام خدمات و سرویس های مختلف در همه ابزارها و شبکه های اجتماعی به مشتریان ارائه شود.

مدیر امور روابط عمومی یادآور شد: مرکز تماس با مشتریان به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته پاسخگوی مشتریان بانک است و مشتریان هیچ دغدغه ای برای انجام امور بانکی خود نداشته باشند.

استاد در این خصوص افزود: مرکز ارتباط با مشتریان دیجیتال بانک ایران زمین به زودی در همه ابزارها و شبکه های اجتماعی به مشتریان خدمت رسانی خواهد کرد و مشتریان می توانند در هر لحظه که اراده کنند از همه کانال های ارتباطی بانک از خدمات این مرکز استفاده کنند.

جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ در روزهای پایانی سال گذشته انجام شد و مشتریان براساس امتیازهایی که کسب کرده بودند، در قرعه کشی شرکت کردند.

یک دستگاه خودرو شاهین جایزه اولین برنده این جشنواره بود. همچنین یک سال زندگی رایگان برای ۵ نفر، گوشی آیفون ۱۳ برای ۱۱ نفر، کمک هزینه سفر به کیش برای ۱۱ نفر، یک سال پرداخت قبض برای ۱ نفر، یک سال شارژ رایگان برای ۱۱ نفر و یکسال اینترنت رایگان برای ۱۱ نفر از دیگر جوایز ویژه این جشنواره بود.

برچسب ها: بانک ایران زمین, جشنواره

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/30403

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، پانزدهم آبان‌ماه
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار‌شنبه ۴ و ۵ آذر ماه اعلام شد
  • استعفای تلخ یک مدیر قهرمان؛ تقدیر ملی در مقابل بی‌مهری سازمانی!
  • “​وام ازدواج بانک توسعه تعاون؛ راهی سریع برای آغاز زندگی مشترک”
  • حضور کارکنان پتروشیمی بوعلی سینا در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام
  • رشد ۲۵۳ درصدی و تقویت همه‌جانبه سرفصل‌های عملیاتی
  • معرفی خدمات بانک پارسیان در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و انرژی های تجدیدپذیر
  • دغدغه ناترازی در بانک صادرات ایران نداریم
  • راهبرد بانک صادرات ایران خروج از بنگاه‌داری و تمرکز بر فعالیت‌های مولد و شفاف است
آخرین اخبار
  • گزارش تحلیلی از ظرفیت‌های درآمدی در لایه‌های پشتیبان صنعت ورزش
  • نشان عالی و ۹ جایزه برتر رویداد پتروفن ۱۴۰۴ بر سینه ی شرکت پتروشیمی نوری
  • تحول بزرگ در پتروشیمی ایلام با حذف یونیت ۳۰
  • سفر اعضای کمیته اعتبارات بانک صنعت و معدن به چابهار و بازدید از دو طرح تولیدی
  • شرکت توانیر، مشتری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شد
  • عرضه اوراق مرابحه شرکت نیان الکترونیک با ضمانت بانک توسعه صادرات ایران
  • معرفی بسته‌های ویژه همراه اول برای روز مادر
  • همراه اول برترین روابط عمومی در «ارتباطات رسانه‌ای» و «کاربرد هوش مصنوعی»
  • فرزین: ارزش پتروشیمی بندر امام را به ۴۰۰ میلیون دلار افزایش خواهیم داد/ عباس‌زاده: پروژه‌های پتروشیمی،۱۳ میلیارد دلار دیگر ارز لازم دارند / اخلاقی: اعتبار هلدینگ خلیج‌فارس، ضامن ایفای تعهدات این مجموعه است/ امین‌نژاد: حدود ۲ میلیارد دلار از تعهدات بیدبلند خلیج‌فارس با خوش‌حسابی پرداخت شده است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت صنایع پتروشیمی شهید رئیسی گلستان
  • نقش ماندگار شهدا در اعتلای ایران اسلامی
  • قهرمانی تیم تیراندازی و درخشش تیم های دو و میدانی و شطرنج پارس در رقابت های شیراز+عکس
  • تامین مالی بیش از ۶ همتی نهضت ملی در استان سیستان و بلوچستان توسط بانک مسکن
  • گامی دیگر در مسیر نظم، ایمنی و تعالی بهره‌وری عملیاتی

منهای اقتصاد
  • معرفی بسته‌های ویژه همراه اول برای روز مادر
  • همراه اول برترین روابط عمومی در «ارتباطات رسانه‌ای» و «کاربرد هوش مصنوعی»
  • گاز ساختمان های تحت مدیریت دولت قطع شود/ کارکنان با لباس زمستانه در محل کار حاضر شوند/ با پرده مناسب، عایق درب و پنجره ها به آسانی می توان از هدر رفت گرمای خانه و محل کار جلوگیری کرد
  • افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات و خدمات هوشمند مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول
  • درزگیر درب و پنجره و پرده مناسب منجر به کاهش ۵۰درصدی هدر رفت گرماو سرما و کاهش ورود صدا به خانه می شود
  • ثبت رکورد بالاتر از ۴ گیگابیت بر ثانیه روی شبکه ۵G همراه اول
  • خودروهای سواری کمتر از ۲۰ درصد مقصر آلودگی هوا؛ نیروگاه ها و ناوگان دیزلی عامل اصلی

فیلم
    پایان خوش ایران اکسپو ۲۰۲۵ برای بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران / انتخاب گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان شرکت برتر صادرات گرا در اختتامیه این رویداد
    گزارش ویدیویی از تعاملات تجاری و معرفی ظرفیت‌ها
    فرهنگ اقتصاد _ در این گزارش ویدیویی، نگاهی داریم به بخش‌هایی از فعالیت‌های این شرکت در جریان نمایشگاه، از جمله معرفی محصولات، مذاکرات تجاری و بازدیدهای رسمی. مذاکرات جدی…
    روز جهانی کار و کارگر در پتروشیمی بوعلی سینا
    فرهنگ اقتصاد _کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است…
    بانک سینا با مشارکت بازیگران اکوسیستم در مسیر بانکداری هوشمند
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی بانک سینا، علی ابدالی در حاشیه نمایشگاه تراکنش دهم گفت: بانک سینا نیز مانند سایر بانک‌ها با استفاده از قابلیت‌های شرکت‌های…
    جهش در تولید و درآمد ۱۰ ماهه بوعلی/ موفقیت‌های پیاپی پتروشیمی بوعلی سینا
    فرهنگ اقتصاد _ بر پایه گزارش منتشر شده در کدال، در دیماه سال جاری، حجم تولید پتروشیمی بوعلی سینا با ۱۳ درصد افزایش نسبت به ماه قبل، به ۱۸۵,۴۸۹ تن…
    عملیات نصب در طرح پلی‌اتیلن سنگین گچساران به زودی آغاز می‌شود
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پلیمر گچساران، پیش‌بینی می‌شود با توجه به اتمام ساخت رآکتورهای این طرح و انجام تست‌هایی نهایی، به زودی شاهد…
    گامی در جهت هم‌افزایی نظام بانکی
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک دی، این نشست که با هدف تقویت تعاملات بین‌بانکی و بررسی زمینه‌های همکاری مشترک برگزار شد، فرصتی برای تبادل نظر پیرامون راهکارهای بهینه‌سازی فرآیندهای…


عکس
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب