دوشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۴ 2025-11-17
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

“حلوالند” پیشگام در تحول “حلوای ایرانی” | قدردانی استاندار آذربایجان‌غربی از اقدامات بانک تجارت | تسهیلات سریع و بدون ضامن در بانک کارگشایی / پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و مرابحه با وثیقه طلا | مراحل صدور ضمانت‌نامه بانکی برای کسب‌وکارها | تشریح عملکرد بانک مسکن در طرح نهضت ملی |

کد خبر: 31555
تاریخ انتشار: 14 تیر 1401 - ۱۲:۳۷

«شناخت دقیق مشتری» رمز موفقیت باشگاه مشتریان

میزگرد آنلاین با موضوع باشگاه مشتریان بانک ها در رادیو اینترنتی عصر پرداخت برگزار شد.

فرهنگ اقتصاد _ روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این میزگرد که با حضور امین رضا ریاضتی مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا و جمعی از فعالان و مدیران بانکی برگزار شد، راه های ایجاد حس رضایت مشتریان در بانک ها و موفقیت در حوزه باشگاه مشتریان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ریاضتی اساس فعالیت بانک را بر رضایت مشتری بیان کرد و گفت: یکی از دلایل موفقیت بانک های خصوصی در دهه اخیر این است که مشتریان شماره گرفتن در شعبه و گذاشتن صندلی جلوی باجه را برای اولین بار در بانک های خصوصی تجربه کردند. مدل رفتار پرسنل بانک، دیدن رئیس و حتی گذاشتن خودکار برای مشتریان، در بانک خصوصی شکل گرفت و توقع مردم را به سمت آنچه برای آنها ارزشمند است، بالا برد.
مدیرعامل شرکت آوا در خصوص برون سپاری برخی خدمات بانک به شرکت های تابعه افزود: زمانی که بانک تصمیم می گیرد یک شرکت به صورت متمرکز با چابکی و سیاست های متفاوت داشته باشد، به این معناست که بانک با توجه به اهمیت موضوع عملکرد شرکت را رصد کرده و حمایت خواهد کرد.
ریاضتی در خصوص ارائه سرویس های خاص در باشگاه مشتریان افزود: ما در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، عمده سرویس های ویژه، قسمت VIP++ برای مشتریان خاص با سرمایه ویژه در بانک است. مشتری برای سفر رفتن نیاز به هیچ اقدامی ندارد. کلیه خدمات CIP از گرفتن بلیت، ترانسفر ویژه فرودگاهی با رانندگان آموزش دیده و خودروهای لوکس، پرداخت عوارض خروجی و نهایتاً پیگیری مرکز تماس تا زمان رسیدن مشتری به مقصد از طریق باشگاه مشتریان انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: اعضای باشگاه می توانند از طریق شرکت در جشنواره ها و مسابقات این باشگاه امتیاز های خود را افزایش دهند و شانس خود را از خودرو گرفته تا انواع تلفن های همراه امتحان کنند. بر همین اساس باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در نوروز امسال جشنواره گل یا پوچ را برای همه اعضای خود برگزار کرد و جوایز آن هم به برندگان اهدا شد.
ریاضتی درخصوص دریافت سرویس های باشگاه مشتریان گفت: ما در بانک ایران زمین با توجه به دیجیتالی بودن آن تلاش می کنیم مشتری برای دریافت سرویس ویژه، خودش دیتا را در اختیار ما قرار دهد. آنچه همه دوست دارند و نمی-توان بر روی آن ارزش عددی گذاشت توجه، محبت و احترام است.

مدیرعامل شرکت آوا تحلیل رفتار مشتری در بانک ایران زمین را این طور بیان کرد: رفتار مشتری از زمانی که افتتاح حساب می کند، جمع آوری و بررسی می شود. بانک این داده ها را در اختیار شرکت آوا می گذارد و شرکت با تحلیل این داده ها علایق و خواسته های مشتری را می سنجد و بر اساس نیاز مشتری، خدمات ویژه ای طراحی و در اختیار او قرار می دهد.
ریاضتی در پایان یادآور شد: اگر بانک، اساس فعالیت خود را بر رضایت واقعی مشتری بگذارد، بیانگر این است که راهبرد شناخت مشتری را دریافته است. در غیر این صورت هرچه درباره باشگاه مشتریان در هر بانکی، دولتی یا خصوصی، بزرگ یا کوچک صحبت شود، صرفا پروژه تبلیغاتی و روابط عمومی است.

برچسب ها: باشگاه مشتریان, بانک ایران زمین

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/31555

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • بانک دی، قدردان فرشتگان سپیدپوش در کنار قهرمانان ایثار
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • شتاب در توسعه زیرساخت‌های بندر پتروشیمی پارس
  • سرمایه گذاری‌های هوشمندانه بیمه پاسارگاد در حوزه ساختمان
  • افزایش سرمایه بانک کشاورزی موجب رشد و شکوفایی تولید در کشور می‌شود
  • طرح «پویش» بانک مسکن تا پایان آبان‌ماه تمدید شد/ فرصتی مناسب برای بازپرداخت اقساط
آخرین اخبار
  • “حلوالند” پیشگام در تحول “حلوای ایرانی”
  • گامی راهبردی در کاهش ارزبری و ارتقای دقت آنالیز محصولات صادراتی
  • گشایش نماد «شارپیلن» در بورس اوراق بهادار تهران
  • قدردانی استاندار آذربایجان‌غربی از اقدامات بانک تجارت
  • تسهیلات سریع و بدون ضامن در بانک کارگشایی / پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و مرابحه با وثیقه طلا
  • انضباط مالی، نگاه درآمدی و تأمین خوراک؛ ۳ راهبرد جدید هلدینگ خلیج‌فارس
  • مراحل صدور ضمانت‌نامه بانکی برای کسب‌وکارها
  • تشریح عملکرد بانک مسکن در طرح نهضت ملی
  • نمایش قدرت بانوان پتروشیمی جم در رقابت‌های ورزشی کارکنان صنعت پتروشیمی کشور
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت و برنامه ریزی مسئولیت اجتماعی در صنعت پتروشیمی
  • هیأت سرپرستی جدید مؤسسه اعتباری ملل آغاز به کار کرد؛ خدمات بدون توقف ادامه دارد
  • از اضطراب سفر تا اطمینان؛فاصله ای به اندازه نام بیمه دی
  • بیمه دی با دست پر به کیش اینوکس رفت؛ با دست پر تر برگشت
  • تمدید گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت و انرژی در شرکت پتروشیمی اروند
  • پرداخت بیش از۲۰۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و تعهدات به بخش‌های مختلف اقتصادی توسط بانک سینا

منهای اقتصاد
  • روایت تازه‌ای از تجربه دیجیتالی مشترکان همراه اول
  • در دیدار مهندس جعفرپور با فرماندار شهر تهران برهم‌افزایی نهادها برای اجرای پروژه ملی فیبر نوری تأکید شد
  • رونمایی از «شارژ حامی» در نمایشگاه کیش اینوکس
  • روز شلوغ همراه اول در دومین روز از نمایشگاه کیش اینوکس
  • آغاز ششمین دوره طرح پژوهانه همراه اول
  • همراه اول میزبان هکاتون تخصصی امنیت هوش مصنوعی
  • همکاری همراه اول و توانیر با هدف تحول دیجیتال در صنعت انرژی ایران

فیلم
    اینجا میدان تولید است . هر روزمان جهاد است و هر نفسمان ایثار
    پیگیری ویژه امین‌نژاد برای تامین و ارسال یوتیلیتی پایدار به شرکت‌های هنگام و آپادانا
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در اولین روز حضور و بازدید میدانی محمود امین‌نژاد به همراه تعدادی…
    پتروشیمی بندرامام و دانشگاه شیراز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
    فرهنگ اقتصاد _ این تفاهم‌نامه با هدف همکاری مشترک در راستای رفع نیازهای فناورانه پژوهشی تحقیقاتی، آموزشی توسعه دانش فنی و فرایندی در شرکت پتروشیمی بندر امام…
    اینجا غرفه هلدینگ خلیج‌فارس در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی /  از حضور دکتر پزشکیان تا میزبانی از مسئولان و فعالان صنعت پتروشیمی در روز نخست نمایشگاه
    حضور شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در نمایشگاه پتروشیمی اهواز ۱۴۰۳
    فرهنگ اقتصاد _این نمایشگاه به عنوان رویدادی مهم و مستقل، فرصتی ویژه برای گردهمایی متخصصان، صنعتگران و سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی فراهم کرد و پتروشیمی…
    حرکت هدفمند بانک ملی ایران در مسیر تعامل با فین‌تک‌ها و لندتک‌ها
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نشست با استقبال گسترده مدیران، اساتید، صاحب‌نظران، کارشناسان و فعالان حوزه بانکداری، بازار سرمایه…
    پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت فرا رسیدن سال نو
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ متن پیام بدین شرح است:

     

    بسم الله الرحمن الرحیم

    همکاران گرامی، سهامداران محترم، مشتریان عزیز و خانواده‌های معزز…


عکس
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب