سه شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۴ 2025-07-08
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

هشدار در خصوص تبلیغات جعلی “وام فوری” در فضای مجازی | آغاز نهمین دوره سوگواره عکاسی “محرم ایران زمین” | به مناسبت ایام عاشورای حسینی و حضور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مجلس عزاداری سیدالشهدا (ع) | تجلی حماسه حسینی در باور و وحدت مردم/ عاشورا؛ پیام آور ایمان، غیرت و پیروزی | ممنوعیت واگذاری ابزارهای پرداخت بانکی به دیگران / مشتریان حساب بانکی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند |

کد خبر: 57033
تاریخ انتشار: 24 آبان 1402 - ۱۴:۱۰

بازاریابی نسل پنجم و خروج از بازاریابی سنتی و روی آوردن به روش های نوین دیجیتال در اولویت همکاران بانک توسعه تعاون قرار گیرد

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تشریح راهبردهای بازاریابی بانک گفت: اگر بخواهیم به ماموریت اصلی بانک عمل کرده و در رقابت شدید در بازار پول بمانیم باید از روش های جدید بازاریابی برای جذب منابع استفاده کنیم.

فرهنگ اقتصاد _ محمد شیخ حسینی در «کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی؛ تجهیز منابع کم هزینه با رویکرد بازاریابی» اعلام کرد: بانک ها برای تجهیز منابع پایدار و ارزان قیمت با چالش مواجه هستند و همه نهادهای مالی به دنبال روش های نوین جذب منابع هستند.
وی ادامه داد:منابع و نقدینگی مثل جریان خون برای بدن است، این جریان نباید دچار وقفه یا سکته شود چرا که سازمان را با اختلال و حتی مرگ روبرو می کند.
شیخ حسینی با اشاره به عوامل موثر بر جذب منابع بیان کرد: گام اول برای کسب سود، جذب منابع با اولویت منابع ارزان است. مدیر عامل بانک توسعه تعاون، مولفه های مهم در جذب منابع را «بازاریابی» و«خلاقیت» اعلام کرد و گفت: در این بازار رقابتی آن بانک و شعبه ای موفق است که با ابتکار عمل و خلاقیت منابع و مشتری جذب کند.
به گفته وی، با روش های سنتی و قدیمی نمی توان در بازار رقابتی به جذب منابع پرداخت بلکه باید به دنبال روش های جدید برای جذب منابع با الویت جذب منابع ارزان باشیم.
وی با اشاره به شعب گسترده بانک در سراسر کشور اظهار کرد: موثرترین استراتژی بازاریابی، برقراری ارتباط موثر و جذب مشتریان محلی است.
به گفته شیخ حسینی، فناوری های نوین و بانکداری دیجیتال با ثبت تجربه خوب برای مشتری نقش مهمی در جذب منابع خواهد داشت.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: مشتریان به دنبال خدمات و محصولاتی هستند که کمترین پیچیدگی و بالاترین سرعت را دارند. وی تاکید کرد: افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات خرد باید به صورت غیر حضوری که در قالب تفاهم نامه با برخی دستگاه ها عملیاتی شده بود باید در تمام شعبه های بانک توسعه تعاون عملیاتی شود.
شیخ حسینی اعلام کرد: بهبود ارتباط با مشتریان، رکن و محور اصلی فعالیت و موفقیت دستگاه ها و سازمان های مشتری محور است. اگر رضایت مشتری حاصل شود به تبع آن وفاداری مشتری ایجاد خواد شد.
این مقام بانکی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر استفاده سامانه مدیریت ارتباط با مشتری گفت:برای داشتن ارتباط موثر و هدفمند با مشتری باید از ابزارها و سامانه های جدید CRM استفاده کنیم.
وی افزود: مدیران استان ها و روسای شعب باید ارتباط دائمی و هدفمند با مشتریان ویژه داشته باشند. اتحادیه ها وتعاونی های هر استان در اولویت این ارتباط هستند. مدیر عامل بانک توسعه تعاون یکی از مولفه های بازاریابی را «خلق ارزش» برای مشتری اعلام کرد وگفت: خلق ارزش فراتر از سود است. در قالب این مفهوم راهبردی باید نیازهای مشتری را شناسایی کرده و پاسخ متناسب با آن در قالب خدمات و محصولات با کیفیت و با سرعت ارائه داد.
شیخ حسینی ادامه داد: دربانک به عنوان یک بنگاه خدماتی مشتری محور نحوه و چکونگی ارائه خدمات و محصولات از خود محصول مهم تر است.
وی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون جزو بانک های با حداقل نارضایتی است و بدنه اجتماعی، اتحادیه ها و تعاونی ها نگاه احترام آمیز به بانک دارند و با همین سرمایه اجتماعی می توان ارتباط پایدار و هدفمند با مشتریان در راستای جذب منابع تعریف کرد.
شیخ حسینی، راه اندازی باشگاه مشتریان و فراهم کردن محیط برای مشتریان را جزو دیگر اولویت های بازاریابی اعلام کرد و گفت: بازاریابی دیجیتال و نسل پنجم بازاریابی که مبتنی بر داده است باید در اولویت همکاران صف و ستاد قرار گیرد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل داده های مشتریان باید محصولات به روز و مدرن ارائه داد. محصولاتی وخدماتی که شخصی سازی شده و موجب ایجاد مزیت رقابتی برای بانک می شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود به اصول مهم بازاریابی اشاره کرد وگفت: در مدل STP بخش بندی بازار، هدف گذاری و جایگاه یابی در اولویت قرار می گیرد.
شیخ حسینی ادامه داد: متخصصان بازاریابی روش های متنوع دیگری همچون ۴p، ۵pو ۷p با استفاده و توجه به آمیخته های بازار یابی مانند محصول ، قیمت ، پرو موشن ، مکان ارائه خدمات ، فرآیند ها، محیط و تجهیزات و پرسنل برای بازاریابی تجویز می کنند که هر سازمان و بنگاه اقتصادی می تواند به فراخور ماموریت و اولویت از آنها استفاده کند. نکته مهم این است که خدمتی که همکاران ما در سراسر کشور ارائه می دهند، بتواند تصویر مثبتی از بانک در ذهن مشتری ایجاد کند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: بازاریابی محدود به واحد بازاریابی بانک نیست بلکه همه پنج هزار نیروی بانک از مدیرعامل و هیأت مدیره گرفته تا معاونین، مدیران ستادی و استانی و همکاران شعب و شرکت ها مجهزبه مهارت نرم ارتباطی و آموزش باید به بازاریابی بپردازند. شیخ حسینی تاکید کرد: تمرکز بر جذب منابع و بازاریابی موفقیت و سودآوری بانک را تضمین می کند.



برچسب ها: بانک توسعه تعاون, محمد شیخ حسینی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/57033

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • حسن مونسان به عنوان عضو هیات عامل بانک اقتصادنوین منصوب شد
  • اقتصاد ایران در اختیار رفقا و قوم و خویش مسئولان است/ کسانی که ارز را بالا بردند، اجازه کاهش آن را نمی‌دهند
  • بروکراسی و مشکلات ارزی، مهم‌ترین موانع پیشرفت صنعت
  • “پیشگامی شرکت دانش‌بنیانی نفت و گاز سرو در قلب نفت ایران”
  • “طنین باشکوه “فلک‌الافلاک”در قلب خرم‌آباد باسمفونی همدلی و هنر پس از سال‌ها انتظار به صدا درآمد”
  • طرح آزادسازی قیمت برق و گاز و بازتوزیع
  • یک روز از زندگی عابد سلامه موشکافی یک تراژدی در بیت المقدس
  • با هدف ارتقاء بهره‌وری و افزایش رضایت کارکنان
  • راهکارهای بهینه‌سازی مصرف انرژی در شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس بررسی شد
  • تقدیر بنیاد مسکن یزد از همکاری بانک مسکن در بهسازی و نوسازی واحدهای روستایی / نقش‌آفرینی بانک مسکن با نگاه اجتماعی
  • معاون وزیر جهاد: بانک کشاورزی محور تأمین مالی مکانیزاسیون و صنایع تبدیلی کشاورزی است
  • قدردانی معاون وزیر جهاد از نقش مؤثر بانک کشاورزی در حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری
  • تأکید معاون وزیر جهاد کشاورزی بر نقش کلیدی بانک کشاورزی در تقویت دیپلماسی مالی و صادرات غیرنفتی
  • وزیر جهاد کشاورزی بر تقویت بانک کشاورزی به‌عنوان رکن کلیدی امنیت غذایی کشور تأکید کرد
آخرین اخبار
  • قهرمانی تیم فوتسال شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در مسابقات کارگری استان
  • ادای احترام به قهرمانان وطن؛ آیین گرامیداشت شهدای جنگ ۱۲ روزه در پتروشیمی پردیس
  • پیام تسلیت روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی پردیس به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
  • مراسم عزاداری عاشورای حسینی در پتروشیمی پردیس برگزار شد
  • مجمع «بوعلی» برگزار خواهد شد
  • برگزاری مجمع عمومی «کرماشا» و «شازند» و «شرانول»
  • هشدار در خصوص تبلیغات جعلی “وام فوری” در فضای مجازی
  • پیام تسلیت مدیرعامل پتروشیمی بندر امام به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی
  • پیام تسلیت مدیرعامل پتروشیمی اصفهان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی
  • نتایج دومین فراخوان ایده های فناورانه و نوآورانه در شرکت پتروشیمی پارس
  • آغاز نهمین دوره سوگواره عکاسی “محرم ایران زمین”
  • به مناسبت ایام عاشورای حسینی و حضور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مجلس عزاداری سیدالشهدا (ع)
  • پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز بمناسبت فرا رسیدن عاشورای حسینی
  • دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی پارس
  • دکتر دادگرنژاد:آغاز به کار دکل ۲۰۳ در دهنو نماد همت و توان ملی در شرایط دشوار است

منهای اقتصاد
  • افزایش ساعات کاری مراکز فروش و خدمات همراه اول در استان‌های شمالی
  • پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان سمنان
  • حمله مجدد رژیم صهیونیستی به اطراف تبریز
  • در حمله تروریستی اسرائیل به ایران چه گذشت؟
  • اسامی شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی
  • سودآوری مستمر و رهبری بازار ادامه دارد
  • رونمایی از «سایرابات»؛ چت‌بات هوشمند بانک تجارت با همکاری همراه اول

فیلم
    صنعت بیمه به دنبال جلب رضایت بیشتر مشتریان است + فیلم
    فرهنگ اقتصاد _ علی جباری در گفتگویی گفت: دغدغه رضایتمندی برای شرکت های بیمه ای یک دغدغه الزامی بوده و به عبارت بهتر امروزه صنعت بیمه نیاز به جلب رضایت مردم دارد که…
    گزارشی از تقدیر محمد شریعتمداری از فرزندان ممتاز کارکنان شرکت مبین انرژی خلیج فارس
    گرامیداشت متفاوت روز خبرنگار در اینستاگرام بانک کار آفرین
    اقدام اخلاقی محمد شریعتمداری که با تشویق فعالان صنعت پتروشیمی همراه شد
    حضور فعال شرکت پتروشیمی اروند در دومین رویداد پتروکم ۱۴۰۳
    طرح های افتخارآمیز تیم مدیریتی جدید هلدینگ خلیج فارس برای شکوفایی صنعت پتروشیمی
    فرهنگ اقتصاد _ حسین حسین‌زاده، رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در جریان بازدید خود از غرفه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گفت:…
    از حضور پتروشیمی کارون با سه محصول پرکاربرد در صنایع دارویی و بهداشتی در بزرگترین رویداد داروسازی ایران تا استقبال فعالان بازار سرمایه از عرضه اولیه سهام پتروشیمی اروند


عکس
    گزارش تصویری آیین افتتاحیه پانزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF)
    فرهنگ اقتصاد _  پانزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) با شعار "فناوری پاک" و با راهبرد کشف افق‌های نوین در دستیابی به توسعه…
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در شرکت پتروشیمی پارس
    فرهنگ اقتصاد _ در این مراسم امام جماعت اعزامی در سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) با اشاره به مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و 72تن از یاران…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    گزارش تصویری گرامیداشت هفته دفاع مقدس


    فرهنگ اقتصاد _ گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیران و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

    گزارش تصویری این مراسم را در اینجا مشاهده نمایید.
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    دیدار مدیر ارشد مجتمع و تعدادی از همکاران با خانواده شهید احسان فتحی به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب