یکشنبه ۲ آذر ۱۴۰۴ 2025-11-23
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

تاکید مدیرعامل شرکت ملی مس بر پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای همسو با اهداف تعیین‌شده | امکان ثبت نام دوره جدید خودروهای وارداتی از طریق حساب‌های وکالتی بانک سینا | مراسم تکریم و معارفه تعدادی از مدیران بانک سینا برگزار شد | مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شرکت بیمه دی برگزار شد | ارائه خدمت حساب وکالتی بانک ملت برای دور جدید عرضه خودروهای وارداتی |

کد خبر: 6978
تاریخ انتشار: 16 دی 1399 - ۱۱:۴۹

درگفتگویی اختصاصی پایگاه خبری-تحلیلی "فرهنگ اقتصاد" با سرکارخانم"وحیدنیا"مدیریت محترم روابط عمومی بانک پارسیان تشریح شد:

نقش راهبردی روابط عمومی بانکها در اطلاع رسانی وتعاملات سازنده درون و برون سازمانی

کسب رضایت مشتریان ازسرمایه های اصلی بانک  است والگویی هدایت گرایانه از معیارسنجی ،رضایتمندی در ارزیابی وکارآمدی سیستم اداری ودر نحوه خدمات بانکی نیز  هست.

گفتگو:جلال بهمنی


به گزارش فرهنگ اقتصاد-
خانم «مریم وحیدنیا»، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان،دانش آموخته رشته های مدیریت فناوری واطلاعات،کارشناسی روابط عمومی و روانشناسی می باشد؛ این بانوی فرهیخته وفرهنگ مدار با ۲۰ سال سابقه درخشان و تجربه کاری در روابط عمومی که۶ سال آن درپست مدیریت در این رشته و۲ سال سابقه نیز دربخش مدیریت آموزش و توسعه دانش ومرکز استعدادیابی در بانک پارسیان را در سوابق ارزنده کاروتلاش وخدمت صادقانه خود به همراه دارد.

در این گفتگویی اختصاصی به پرسشهای « فرهنگ اقتصاد» در خصوص نقش روابط عمومی بانکها به ویژه بانک پارسیان در جهش تولید واقدامات این بخش درخصوص خدمات  رسانی در شرایط کرونا، پاسخ داده است که در ادامه از نظر مخاطبان می گذرد.

*مدیر روابط عمومی بانک پارسیان معتقد است:

مشتریان برای بانک! نه فقط یک مشتری بلکه به مثابه یک شریک تجاری وهمراهی ارزش آفرین می باشند؛ کسب رضایت مشتریان ازسرمایه های اصلی بانک  است والگویی هدایت گرایانه از معیارسنجی ،رضایتمندی در ارزیابی وکارآمدی سیستم اداری ودر نحوه خدمات بانکی نیز  هست.

 شناخت نیازهای مشتریان و تامین نظرات وخواسته های آنان منبع ارزشمندی از ذخایر علم واگاهی کاربران بانکی وبمنظور ایجاد اعتمادافزایی سازمانی نیز محسوب می شوند؛ بموازات آن رفتارسنجی و کنش و واکنش مشتریان  در هنگام  دریافت خدمات بانکی نیزمنابع ارزشمندی در بهبود عملکرد و آنالیز شیوه های نوین در ارایه خدمات بانکی قلمداد می شود.

و درنهایت این هم افزایی درون سازمانی وفراسازمانی آینه ای از بازتاب عملکرد سازمانی است که پدیدار می شود ومحکی آشکارا در کارایی واثربخشی خدمات بانکی می باشدکه  همانند یک قطب نما ؛میزان سنجی از درستی حرکت ورفتارسازمانی  در مسیر دستیابی به اهداف بانک را نمایان می کنند*

 

“سرکارخانم وحیدنیا ضمن تشکر از قبول این مصاحبه؛لطفا پاسخگویی پرسشهای ماباشید.”

– روابط عمومی بانک پارسیان، چه اقداماتی در تحقق رونق و جهش تولید  انجام داده است؟

بانک پارسیان نقش مهمی در حمایت از صنایع کشور ایفا کرده ودربسیاری ازطرحها  وپروژه های بسیار بزرگ مشارکت فعالی داشته است این نقش در دسته بندی های صنایع سنگین مانند فولاد و پروژهای پالایشگاهی تا صنایع خُرد و حمایت از شرکت های دانش بنیان، طرح های کشوری و ملی و طرح ها و پروژه های خرد و خصوصی ایفاشده است  ؛ نمایش این تاثیرگذاری یک بنگاه اقتصادی در جای جای اقتصاد با هدف حمایت از تولید ملی، اشتغال زایی و جهش تولید بوده و خواهد بود.

در این راستا روابط عمومی بانک تمام توان خود را در تولید محتوای خبری و اطلاع رسانی مناسب به کار گرفته و در رسانه های رسمی و همچنین شبکه های اجتماعی با ارائه محتوای نوشتاری و تصویری تلاش داشته تا نقش بانک پارسیان را نه فقط به عنوان یک بنگاه اقتصادی بلکه به عنوان عضوی از جامعه که ادای دین خود در قالب تعهد و مسوولیت اجتماعی می پردازد، نشان بدهد و در عمل، پایبندی بانک را به مسیر رشد اقتصادی را به آگاهی تمام ذی نفعان برساند. در این راه وظیفه داشته ایم با تولید محتوای ارزشمند، توجه و همراهی رسانه ها را نیز داشته باشیم و جای دارد ازآنها تشکر کنم.

-روابط عمومی بانک پارسیان چه اقدامات پیشگیرانه در شرایط مهار کرونا درخدمات دهی بیشتر به مشتریان انجام داده است؟

از نخستین روز پس از اعلام همه گیری این بیماری، روابط عمومی با ارائه پیشنهادهای کاربردی به مدیریت ارشد بانک و جلب  تایید ایشان، عضو ستاد مربوطه در بانک شده و با تولید محتوای متناسب با دو مخاطب درون و برون سازمانی اقدام به اطلاع رسانی در زمینه های هشداری ایمنی و رفتاری نمود. همچنین در بازنشر اطلاعیه های وزارت بهداشت و دیگر مراجع ذی صلاح در انتقال مفاهیم و اطلاعات درست و بدون ایجاد استرس به جامعه، تمام توان خود را به کار گرفت.

در عین حال با تولید محتوای آموزشی برای فرهنگ سازی هرچه بیشتر بهره مندی از خدمات بانکداری الکترونیک، اقدام به انتشار آن نمود. همچنین با کمترین زمان ممکن  اقدام به انتشار تمهیدات بانک پارسیان (یا بانک مرکزی)  برای پیش گیری از مراجعه مشتریان به شعب نمود.

در عین حال با برنامه ریزی بازدید ضمن رعایت  پروتکل های بهداشتی، برای مدیرعامل و مدیران ارشد بانک، از امکانات و تمهیدات بهداشتی لازم شعب، موجبات ارتباط مستقیم همکاران با ایشان و دلگرمی همکاران فراهم آمد.

اقدام دیگر روابط عمومی برگزاری مجامع و همایش ها به صورت غیر حضوری و آنلاین بود. ما در اسفندماه گذشته، نخستین مجمع عمومی را با امکان پخش آنلاین، برگزار کردیم و پس از آن این اقدام ادامه یافته است.

-ملاک و معیار ارزیابی روابط عمومی بانک پارسیان از رضایت مشتری چیست ؟

از آنجا که مشتریان برای ما نه فقط یک مشتری بلکه شریک تجاری، مشاور و راهنمای ما و همچنین منبع ارزشمند اطلاعات محسوب می شوند، دریافت نظرات و دیدگاه ها، انتقادها و مشاوره های آنها، منابع ارزشمندی برای بهبود عملکرد و خدمات ما محسوب می شوندکه . آینه ای تمام قد پیش روی ماست و بی واسطه و بی تعارف مسائل را به ما نشان می دهند و مانند یک  قطب نما میزان درستی حرکت ما را در مسیر دستیابی به اهداف بانک را نمایان می کنند. پس ما ابزارهای گوناگونی برای سنجش رضایت مشتریان داریم. از پرسشنامه ها تا مسیرهایی که در مرکز تماس پیش بینی شده اند. همچنین راه هایی نیز برای دریافت انتقادها و گله های مشتریان مانند درج شماره تلفنهای ویژه برای این موضوع در شعبه ها پیش  بینی شده است. ما با پایش شبانه روزی شبکه های اجتماعی به گرد آوری دیدگاهها می پردازیم و گاه با دعوت از منتقدین که موجب بهبود خدمات ما شده اند، تلاش می کنیم به ایجاد تجربه بهتری برای مشتریان دست بیابیم. همچنین مرکز تماس ما نیز به صورت ۲۴ ساعته درحال دریافت نظرات است.

برای ما میزان مشارکت مشتریان در نظر سنجی ها و یا دریافت دیدگاههای ایشان از راههای پیش رو در هر یک از خدمات بسیار مهم است. همچنین با ارزیابی میزان تماس های وارده متوجه اهمیت یک خدمت و یا نیاز مشتریان شده و در  اصلاح امور و ارایه خدمات خود از آن دیدگاهها بهر ه می بریم.

 

-الگوهای مدیران  موفق  روابط عمومی  بانک پارسیان کدامند ؟

صنعت بانکداری از جمله خدماتی است که تلاشی فراتر از وظیفه، از خودگذشتگی و توجه توامان به بیرون و درون سازمان نیاز دارد. هوش بالایی نیاز دارد که لازمه به کار گیری آن حساس بودن به اخبار و نوسانات بازار، قدرت تحلیل و پیش بینی و ارزیابی است. در عین حال توانایی کار در گروه و انعطاف پذیری را می طلبد. با این ویژگی ها مدیران شبکه بانکی هرکدام به نوبه خود الگویی مثال زدنی هستند. مدیران پیشین و مدیران کنونی که با انواع روش ها به حل مسائل و چالش ها پرداخته و راهکارهای موثری رادر شرایط اقتصادی و اجتماعی ارائه کرده اند. مدیرانی که با ساعتها کار و تلاش، به فکر همکاران خود بوده و در عین حال ملاحظات جامعه و قواعد بالادستی را هم رعایت کرده اند و در عین دشواری ها در خدمت جامعه برای حل بحران، تامین مالی، تجهیز مراکز خدماتی مانند بیمارستان و آموزشگاه و… پرداخته اند، از دید من هر یک الگو هستند و شخصا از هرکدام الهام گرفته و می گیرم. در عین حال بزرگانی نیز در روابط عمومی بانکها در کنار این مدیران بوده اند که در کسوت یک استاد و الهام بخش ما در روابط عمومی بانک هستند.

برچسب ها: اسلایدر, بانک پارسیان, روابط عمومی, رونق جهش تولید, کرونا, مریم وحیدنیا, مشتری مداری

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/6978

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۶ شهریور ماه اعلام شد
  • نحوه فعالیت شعبه‌های بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۰۶‌شهریورماه۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • بانک دی، قدردان فرشتگان سپیدپوش در کنار قهرمانان ایثار
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • تقدیر رییس جمهور از عملکرد صادراتی درخشان شرکت نفت سپاهان
  • مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با همراهی رئیس هیات عامل ایمیدرو با معاون وزیر منابع طبیعی چین دیدار کرد
  • تندیس صادرکننده نمونه کشوری به پتروشیمی پارس اعطا شد
  • تاکید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بر حداکثرسازی ساخت داخل تجهیزات در همکاری با شرکت MCC 
آخرین اخبار
  • تاکید مدیرعامل شرکت ملی مس بر پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای همسو با اهداف تعیین‌شده
  • مرکز تصویربرداری MRI شهربابک به بهره برداری رسید
  • ایران‌پلاست نوزدهم زمینه ساز همگرایی میان صنایع تکمیلی پتروشیمی بود
  • سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد
  • سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد
  • تأیید دوباره عملکرد نظام‌مند پتروشیمی بوعلی سینا در ممیزی بین‌المللی DAS
  • امکان ثبت نام دوره جدید خودروهای وارداتی از طریق حساب‌های وکالتی بانک سینا
  • مراسم تکریم و معارفه تعدادی از مدیران بانک سینا برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شرکت بیمه دی برگزار شد
  • ارائه خدمت حساب وکالتی بانک ملت برای دور جدید عرضه خودروهای وارداتی
  • ارائه خدمت حساب وکالتی در بانک شهر به متقاضیان خرید خودروهای وارداتی آذر ماه
  • پیام مدیرعامل بانک سپه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین
  • حساب وکالتی بانک رفاه کارگران؛ مسیر سریع ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی
  • پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)
  • پیام سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفین

منهای اقتصاد
  • هادی مرزبان هنرمند پیشکسوت تئاتر ایران درگذشت
  • سرویس شارژ همراهی؛ دو برابر اعتبار برای مشترکان اعتباری همراه اول
  • بازگشت شماره‌های خاص همراه اول با عرضه «سری به‌یادماندنی»
  • “حکمرانی رسانه‌ای در عصر دیجیتال”
  • روایت تازه‌ای از تجربه دیجیتالی مشترکان همراه اول
  • در دیدار مهندس جعفرپور با فرماندار شهر تهران برهم‌افزایی نهادها برای اجرای پروژه ملی فیبر نوری تأکید شد
  • رونمایی از «شارژ حامی» در نمایشگاه کیش اینوکس

فیلم
    نماهنگ سرود شرکت پتروشیمی اروند
    قدردانی بانک پارسیان از بانوان سپرده‌گذار با جوایز ارزشمند
    فرهنگ اقتصاد _ بانک پارسیان به‌پاس قدردانی از همراهی بانوان پرمهر سرزمینمان، طرح تشویقی ویژه‌ای را در غالب دو پویش با مخاطب قرار دادن بانوان دارای سپرده‌های مختلف،…
    راز افزایش تولید و ایجاد ارزش افزوده توجه به نیروی انسانی است
    فرهنگ اقتصاد _ آموزش، تامین امنیت روانی، بهداشت کار و استقرار نظام دستمزد عادلانه نیازهای اصلی در مواجهه با نیروی انسانی است.

    افزایش تولید و ایجاد ارزش…
    برندگان یک میلیارد ریالی دوازدهمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان؛ همراهی شما، جوایز ارزشمند ما !
    فرهنگ اقتصاد _ بر اساس این گزارش، احمد محکی مشتری شعبه دزفول، عزت اله اعظمی مشتری شعبه گلپایگان و سعید جعفری مشتری…
    حضور کارکنان پتروشیمی بوعلی سینا در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام
    در اقدامی معنوی و لبیک به دعوت خدمت در جوار امام مهربانی‌ها، ۳۷ نفر از کارکنان و مدیران شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با حضور در حرم مطهر امام رضا علیه السلام…
    مدیران باید صدای کارکنان، کارگران و متخصصان را بشنوند تا گره از کارها باز شود
    فرهنگ اقتصاد _ مدیر عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازدید از پتروشیمی اروند با تاکید بر اینکه هر مدیرعاملی باید به نقشی که شرکت تحت…
    از نزدیک بودن زمان عرضه اولیه پتروشیمی اروند تا رشد درآمد پتروشیمی پارس


عکس
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب