سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ Tuesday 20 April 2021
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • فراتر از فرهنگ اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • فراتر از فرهنگ اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو
کد خبر: 6978
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - 11:49

درگفتگویی اختصاصی پایگاه خبری-تحلیلی "فرهنگ اقتصاد" با سرکارخانم"وحیدنیا"مدیریت محترم روابط عمومی بانک پارسیان تشریح شد:

نقش راهبردی روابط عمومی بانکها در اطلاع رسانی وتعاملات سازنده درون و برون سازمانی

کسب رضایت مشتریان ازسرمایه های اصلی بانک  است والگویی هدایت گرایانه از معیارسنجی ،رضایتمندی در ارزیابی وکارآمدی سیستم اداری ودر نحوه خدمات بانکی نیز  هست.

گفتگو:جلال بهمنی


به گزارش فرهنگ اقتصاد-
خانم «مریم وحیدنیا»، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان،دانش آموخته رشته های مدیریت فناوری واطلاعات،کارشناسی روابط عمومی و روانشناسی می باشد؛ این بانوی فرهیخته وفرهنگ مدار با ۲۰ سال سابقه درخشان و تجربه کاری در روابط عمومی که۶ سال آن درپست مدیریت در این رشته و۲ سال سابقه نیز دربخش مدیریت آموزش و توسعه دانش ومرکز استعدادیابی در بانک پارسیان را در سوابق ارزنده کاروتلاش وخدمت صادقانه خود به همراه دارد.

در این گفتگویی اختصاصی به پرسشهای « فرهنگ اقتصاد» در خصوص نقش روابط عمومی بانکها به ویژه بانک پارسیان در جهش تولید واقدامات این بخش درخصوص خدمات  رسانی در شرایط کرونا، پاسخ داده است که در ادامه از نظر مخاطبان می گذرد.

*مدیر روابط عمومی بانک پارسیان معتقد است:

مشتریان برای بانک! نه فقط یک مشتری بلکه به مثابه یک شریک تجاری وهمراهی ارزش آفرین می باشند؛ کسب رضایت مشتریان ازسرمایه های اصلی بانک  است والگویی هدایت گرایانه از معیارسنجی ،رضایتمندی در ارزیابی وکارآمدی سیستم اداری ودر نحوه خدمات بانکی نیز  هست.

 شناخت نیازهای مشتریان و تامین نظرات وخواسته های آنان منبع ارزشمندی از ذخایر علم واگاهی کاربران بانکی وبمنظور ایجاد اعتمادافزایی سازمانی نیز محسوب می شوند؛ بموازات آن رفتارسنجی و کنش و واکنش مشتریان  در هنگام  دریافت خدمات بانکی نیزمنابع ارزشمندی در بهبود عملکرد و آنالیز شیوه های نوین در ارایه خدمات بانکی قلمداد می شود.

و درنهایت این هم افزایی درون سازمانی وفراسازمانی آینه ای از بازتاب عملکرد سازمانی است که پدیدار می شود ومحکی آشکارا در کارایی واثربخشی خدمات بانکی می باشدکه  همانند یک قطب نما ؛میزان سنجی از درستی حرکت ورفتارسازمانی  در مسیر دستیابی به اهداف بانک را نمایان می کنند*

 

“سرکارخانم وحیدنیا ضمن تشکر از قبول این مصاحبه؛لطفا پاسخگویی پرسشهای ماباشید.”

– روابط عمومی بانک پارسیان، چه اقداماتی در تحقق رونق و جهش تولید  انجام داده است؟

بانک پارسیان نقش مهمی در حمایت از صنایع کشور ایفا کرده ودربسیاری ازطرحها  وپروژه های بسیار بزرگ مشارکت فعالی داشته است این نقش در دسته بندی های صنایع سنگین مانند فولاد و پروژهای پالایشگاهی تا صنایع خُرد و حمایت از شرکت های دانش بنیان، طرح های کشوری و ملی و طرح ها و پروژه های خرد و خصوصی ایفاشده است  ؛ نمایش این تاثیرگذاری یک بنگاه اقتصادی در جای جای اقتصاد با هدف حمایت از تولید ملی، اشتغال زایی و جهش تولید بوده و خواهد بود.

در این راستا روابط عمومی بانک تمام توان خود را در تولید محتوای خبری و اطلاع رسانی مناسب به کار گرفته و در رسانه های رسمی و همچنین شبکه های اجتماعی با ارائه محتوای نوشتاری و تصویری تلاش داشته تا نقش بانک پارسیان را نه فقط به عنوان یک بنگاه اقتصادی بلکه به عنوان عضوی از جامعه که ادای دین خود در قالب تعهد و مسوولیت اجتماعی می پردازد، نشان بدهد و در عمل، پایبندی بانک را به مسیر رشد اقتصادی را به آگاهی تمام ذی نفعان برساند. در این راه وظیفه داشته ایم با تولید محتوای ارزشمند، توجه و همراهی رسانه ها را نیز داشته باشیم و جای دارد ازآنها تشکر کنم.

-روابط عمومی بانک پارسیان چه اقدامات پیشگیرانه در شرایط مهار کرونا درخدمات دهی بیشتر به مشتریان انجام داده است؟

از نخستین روز پس از اعلام همه گیری این بیماری، روابط عمومی با ارائه پیشنهادهای کاربردی به مدیریت ارشد بانک و جلب  تایید ایشان، عضو ستاد مربوطه در بانک شده و با تولید محتوای متناسب با دو مخاطب درون و برون سازمانی اقدام به اطلاع رسانی در زمینه های هشداری ایمنی و رفتاری نمود. همچنین در بازنشر اطلاعیه های وزارت بهداشت و دیگر مراجع ذی صلاح در انتقال مفاهیم و اطلاعات درست و بدون ایجاد استرس به جامعه، تمام توان خود را به کار گرفت.

در عین حال با تولید محتوای آموزشی برای فرهنگ سازی هرچه بیشتر بهره مندی از خدمات بانکداری الکترونیک، اقدام به انتشار آن نمود. همچنین با کمترین زمان ممکن  اقدام به انتشار تمهیدات بانک پارسیان (یا بانک مرکزی)  برای پیش گیری از مراجعه مشتریان به شعب نمود.

در عین حال با برنامه ریزی بازدید ضمن رعایت  پروتکل های بهداشتی، برای مدیرعامل و مدیران ارشد بانک، از امکانات و تمهیدات بهداشتی لازم شعب، موجبات ارتباط مستقیم همکاران با ایشان و دلگرمی همکاران فراهم آمد.

اقدام دیگر روابط عمومی برگزاری مجامع و همایش ها به صورت غیر حضوری و آنلاین بود. ما در اسفندماه گذشته، نخستین مجمع عمومی را با امکان پخش آنلاین، برگزار کردیم و پس از آن این اقدام ادامه یافته است.

-ملاک و معیار ارزیابی روابط عمومی بانک پارسیان از رضایت مشتری چیست ؟

از آنجا که مشتریان برای ما نه فقط یک مشتری بلکه شریک تجاری، مشاور و راهنمای ما و همچنین منبع ارزشمند اطلاعات محسوب می شوند، دریافت نظرات و دیدگاه ها، انتقادها و مشاوره های آنها، منابع ارزشمندی برای بهبود عملکرد و خدمات ما محسوب می شوندکه . آینه ای تمام قد پیش روی ماست و بی واسطه و بی تعارف مسائل را به ما نشان می دهند و مانند یک  قطب نما میزان درستی حرکت ما را در مسیر دستیابی به اهداف بانک را نمایان می کنند. پس ما ابزارهای گوناگونی برای سنجش رضایت مشتریان داریم. از پرسشنامه ها تا مسیرهایی که در مرکز تماس پیش بینی شده اند. همچنین راه هایی نیز برای دریافت انتقادها و گله های مشتریان مانند درج شماره تلفنهای ویژه برای این موضوع در شعبه ها پیش  بینی شده است. ما با پایش شبانه روزی شبکه های اجتماعی به گرد آوری دیدگاهها می پردازیم و گاه با دعوت از منتقدین که موجب بهبود خدمات ما شده اند، تلاش می کنیم به ایجاد تجربه بهتری برای مشتریان دست بیابیم. همچنین مرکز تماس ما نیز به صورت ۲۴ ساعته درحال دریافت نظرات است.

برای ما میزان مشارکت مشتریان در نظر سنجی ها و یا دریافت دیدگاههای ایشان از راههای پیش رو در هر یک از خدمات بسیار مهم است. همچنین با ارزیابی میزان تماس های وارده متوجه اهمیت یک خدمت و یا نیاز مشتریان شده و در  اصلاح امور و ارایه خدمات خود از آن دیدگاهها بهر ه می بریم.

 

-الگوهای مدیران  موفق  روابط عمومی  بانک پارسیان کدامند ؟

صنعت بانکداری از جمله خدماتی است که تلاشی فراتر از وظیفه، از خودگذشتگی و توجه توامان به بیرون و درون سازمان نیاز دارد. هوش بالایی نیاز دارد که لازمه به کار گیری آن حساس بودن به اخبار و نوسانات بازار، قدرت تحلیل و پیش بینی و ارزیابی است. در عین حال توانایی کار در گروه و انعطاف پذیری را می طلبد. با این ویژگی ها مدیران شبکه بانکی هرکدام به نوبه خود الگویی مثال زدنی هستند. مدیران پیشین و مدیران کنونی که با انواع روش ها به حل مسائل و چالش ها پرداخته و راهکارهای موثری رادر شرایط اقتصادی و اجتماعی ارائه کرده اند. مدیرانی که با ساعتها کار و تلاش، به فکر همکاران خود بوده و در عین حال ملاحظات جامعه و قواعد بالادستی را هم رعایت کرده اند و در عین دشواری ها در خدمت جامعه برای حل بحران، تامین مالی، تجهیز مراکز خدماتی مانند بیمارستان و آموزشگاه و… پرداخته اند، از دید من هر یک الگو هستند و شخصا از هرکدام الهام گرفته و می گیرم. در عین حال بزرگانی نیز در روابط عمومی بانکها در کنار این مدیران بوده اند که در کسوت یک استاد و الهام بخش ما در روابط عمومی بانک هستند.

برچسب ها: اسلایدر, بانک پارسیان, روابط عمومی, رونق جهش تولید, کرونا, مریم وحیدنیا, مشتری مداری

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/6978

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد

مستند «نجات آب»


چگونه با نوآوری،پشتکار و مدیریت منابع آب توانستیم میلیاردها تومان صرفه جویی کنیم.

تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد
فیلم
    کمک سینماهای حوزه هنری به زلزله‌زدگان «سی سخت»
    فرهنگ اقتصاد - یک روز بلیت‌فروشی فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» در سینماهای حوزه هنری به زلزله زدگان سی سخت اهدا خواهد شد.

    موسسه «بهمن سبز» به منظور همدردی با هموطنان…
    برگزیدگان هفدهمین دوره تئاتر مقاومت شناخته شدند
    فرهنگ اقتصاد - امسال برای نخستین بار و به دلیل شیوع کرونا یک جشنواره تئاتری مهم در عرصه مقاومت و دفاع مقدس به صورت آنلاین و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

    محمد…
    آشنا: با هنرمندان همدردیم اما توازنی بین منابع بودجه با خسارت‌ها وجود ندارد
    فرهنگ اقتصاد - قادر آشنا درباره تجمع یکشنبه ۱۴ دی ماه تعدادی از اعضای خانه تئاتر مقابل مجلس شورای اسلامی و بیان مطالبات هنرمندان درباره موارد…
    ۳ فیلم سینمایی پروانه ساخت گرفتند
    فرهنگ اقتصاد - تمامی فیلم‌های مستند جشنواره سینماحقیقت به صورت آنلاین در سامانه «هاشور» نمایش داده خواهد شد و علاقمندان می‌توانند برای تماشای فیلم‌ها به سامانه هاشور به آدرس https://hashure.com …
    علاقمندان کاهش هزینه های آب، برق و گاز امشب حتما به «میدون» بیایند
    فرهنگ اقتصاد - فناوری ضد رسوب الکترونیکی بهرشد برای نخستین بار توسط سازمان فضا نوردی ناسا به کار گرفته شد و طی سال های اخیر در ایران هم توسط برادران صفایی…
    سیروس همتی: نمایش‌های خیابانی ویترین تئاتر کشور در شرایط کرونا است
    فرهنگ اقتصاد - سیروس همتی عضو هیات انتخاب بخش نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر درباره اهمیت برگزاری این رویداد گفت: امسال به دلیل کرونا،…
    «مجید پتکی» جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره انگلیسی را گرفت
    فرهنگ اقتصاد - جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره اسکرین پاور انگلستان به «مجید پتکی» برای بازی در فیلم کوتاه «دیگری» رسید. فیلم کوتاه «دیگری» دومین ساخته مشترک…


  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • مدیر مجتمع پتروشیمی هگمتانه: :ارزش آفرینی و رشد و توسعه در گرو بکارگیری توانمندیهای نخبگان است
  • مهندس شاهدائی خبر داد: بهره‌برداری پروژه پتروشیمی سبلان
  • وزیر نفت: حضور شرکت‌های خارجی مشروط به همکاری با ایرانی‌هاست
  • رونمایی از دسته‌چک‌های پیچک (صیاد) بانک آینده
  •  مدیرکل روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس: ارزش آفرینی سازمانی در گرو تقدیس فرهنگ کار صادقانه است
  • فهرست شرکت های برتر کشور در عرصه صنعت و اقتصاد
  • مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی: برگزاری سمینارها فرصتی برای رشد صنعتی و فناورانه است
  • دیدار صمیمانه نوروزی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با کارکنان
  • پیام تبریک مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت عید نوروز و سال جدید
  • پیام تبریک مدیرعامل بانک شهر به مناسبت آغاز سال جدید
  • امشب ساعت رسمی یک ساعت به جلو کشیده می‌شود
  • تورم ۶۵ درصدی و دلار ۳۵ هزار تومانی در راه است
  • بیمه مرکزی مجوز قبولی اتکایی بیمه آسیا را صادر کرد
  • افزایش ۳۷درصدی حق بیمه شخص ثالث خودروها در سال ۱۴۰۰
آخرین اخبار
  • پایان نصب راکتور شرکت پتروشیمی آپادانا
  • پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به سوالات شهروندان درباره قانون جدید چک
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک آینده، وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی
  • اجرای طرح «ایران همدل» در هفته اطعام و اکرام  توسط پست بانک
  • پرداخت ۲۰ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون در طرح اشتغال روستایی
  • تلاش هلدینگ خلیج فارس برای بهبود وضعیت بازار سرمایه
  • تخفیف‌های بیمه‌ای شخص ثالث، قابل انتقال به خودروی دیگر است
  • بررسی لایحه اصلاح قانون مدیریت مصرف سوخت در کمیسیون انرژی مجلس
  • تشدید شیوع کرونا در جهان قیمت نفت را کاهش داد
  • امکان احراز هویت الکترونیکی سجام در سامانه «کیلید» بانک آینده
  • افزایش و تنوع خدمات غیرحضوری بانک آینده برای مقابله با موج چهارم کرونا
  • جایزه بهترین فیلم غیر اروپایی جشن مستقل فیلم اروپا برای «آخر هفته»
  • افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت تولید پارازایلن پتروشیمی بوعلی سینا
  • جواد گلی مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس شد
  • تنوع محصول و توسعه بازار؛ دستاورد پتروشیمی کارون در سالی که گذشت
  • مدیرعامل شرکت فجر انرژی اعلام کرد؛ تاثیر عملکرد شرکت فجر انرژی خلیج فارس بر اقتصاد ملی در سال ۱۳۹۹
  • تبریک  مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان
  • گفتگوی اختصاصی فرهنگ اقتصاد با نمایندگان مجلس شورای اسلامی
  • پایان موفقیت‌آمیز نصب ۶ دستگاه کمپرسور در شرکت یادآوران خلیج فارس
  • نرخ حق‌الوکاله بانک شهر در سال ۱۴۰۰ اعلام شد
  • صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت ۴ قرارداد امضا کرد
  • زنگنه: ایران می‌تواند حرف‌های مهم‌تر از نفت در منطقه داشته باشد
  • رئیس کل بیمه مرکزی: بیان دستاوردهای صنعت بیمه به تقویت گفتمان مردمی منتهی می‌شود
  • نفت زیر سایه خورشید محو می شود
  • هشدار دوباره هلدینگ خلیج فارس: آگهی واتساپی استخدام در هلدینگ، جعلی و با هدف کلاهبرداری است
  • کاهش ریسک معاملات و ایجاد امنیت در فضای کسب ‌و کار با اجرای قانون جدید چک
  • حمایت بانک آینده از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان خوزستان
  • بانک توسعه تعاون موفق به تمدید گواهینامه بین المللی استاندارد ISO 9001:2015 برای پنجمین سال پیاپی شد
  • ظرفیت شرکت های تابعه بانک توسعه تعاون در ارزیابی اموال و ارائه خدمات بیمه ای قابل ملاحظه است
  • تحقق ۱۰۰درصد ظرفیت تولید در پتروشیمی بوعلی سینا با پایان موفقیت آمیز تعمیرات اساسی

عکس
    برگزیدگان چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند
    فرهنگ اقتصاد - آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند، با قدردانی از برگزیدگان در بخش‌های مستند کوتاه، نیمه بلند و بلند شامل نگاه مردمی و داوران، تخصصی (پژوهش، تدوین، فیلمبرداری،…
    فراخوان مسابقه عکاسی پرتره لنزکالچر ۲۰۲۱
    فرهنگ اقتصاد - مسابقه عکاسی پرتره لنزکالچر یک رقابت عکاسی سالانه است که هر سال عکاسان و هنرمندان از نقاط مختلف جهان در آن به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. عکاسان در هر سطحی از تجربه،…
    معرفی برندگان مسابقه عکس سال یونیسف ۲۰۲۰
    فرهنگ اقتصاد - چندی پیش طی فراخوانی از فتوژورنالیست‌های جهان برای مشارکت در «جایزه عکس سال یونیسف» دعوت به عمل آمده بود و عکاسان ایرانی از طریق وبسایت عکاسی می‌توانستند در این…
    کشف موتور سیکلت‌های قاچاق - تهران
    کاریکاتور/ تزریق دردناک مسکن
    فراخوان جشنواره بین‎المللی عکس «سلامت روان»
    فرهنگ اقتصاد - ششمین جشنواره بین‌المللی عکس «سلامت روان» با ایجاد بستری جهت هم‌افزایی و هم‌فکری از منظر دیدگاه‌های متنوع فرهنگی قصد دارد با افزایش آگاهی عمومی در زمینه سلامت…
    اینفوگرافی/فرآیند ارائه تسهیلات در قبال توثیق سهام چگونه است
    به گزارش فرهنگ اقتصاد-

     





    منبع:پست بانک ایران
تبلیغات در فرهنگ اقتصاد
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت - سئو و بهینه سازی: دِوِکس - طراحی سایت