دوشنبه ۳ آذر ۱۴۰۴ 2025-11-24
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

توجه شرکت ملی مس به حوزه سلامت، الگویی برای سایر صنایع است | تاکید مدیرعامل شرکت ملی مس بر پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای همسو با اهداف تعیین‌شده | امکان ثبت نام دوره جدید خودروهای وارداتی از طریق حساب‌های وکالتی بانک سینا | مراسم تکریم و معارفه تعدادی از مدیران بانک سینا برگزار شد | مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شرکت بیمه دی برگزار شد |

کد خبر: 7562
تاریخ انتشار: 1 دی 1399 - ۱۵:۰۵

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان در ساختمان های ستادی (کوه نور، گلها، اردشیر، شعبه مرکزی و مدیریت امور مناطق، شعب و نمایندگان) از روز هفدهم آبان ماه فعالیت خود را آغاز نموده و پیش بینی شده است در فاز دوم فعالیت کلیه مناطق و شعبه های سراسر کشور بیمه پاسارگاد به سیستم کال سنتر مجهز شوند.

به گزارش فرهنگ اقتصاد- این مرکز با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای الگوها و فرآیندهای سازمانی در راستای مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مخاطبان ، پاسخگویی آنی در زمان واقعی و بدست آوردن مشتری بیشتر، پشتیبانی سایر شبکه های اطلاعتی CRM ، نظارت و کنترل به نحوه انجام درخواست های سازمان فروش از طریق تماس با شعبه های سراسر کشور کار خود را آغاز کرده است.

گفتنی است، مرکز تماس یا Call Center یکی از بخش های حساس عملیاتی در بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهاست و می توان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب می شود. به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر کسب و کار هدفمند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

همچنین مشتریان، ارزشمندترین دارایی‌های هر شرکت محسوب می شوند و شرکت‌های موفق با آگاهی از این موضوع، برای جلب رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با سرمایه‌گذاری هوشمند در راه‌اندازی مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را نیز افزایش ‌دهند. مرکز تماس به عنوان پل ارتباطی که مشتریان از طریق آن درخواست‌ها و شکایات خود را به سازمان گزارش می‌دهند، عمل می‌کند. کارشناسان پشتیبانی که در مرکز تماس مشغول به کار هستند، تماس‌های مشتریان را دریافت کرده و سپس تلاش خواهند کرد مشکلات را در اولین تماس و یا تماس بعدی برطرف نمایند.

گفتنی است کمک به مشتری از طریق کانال‌های خدمات مشتری: تلفن، ایمیل ، ارتباط هوشمندانه و ارائه راه حل‌های شخصی سازی شده برای هر مشتری به منظور اطمینان از پیشرفت در روند حل مشکل، رقم زدن یک تجربه مثبت برای مشتری، منطبق با جایگاه و ارزش‌های شخصی او، تنظیم نحوه پشتیبانی با نقش مشتری، خصوصیات شخصی و سابقه او و ارسال پاسخ و ذخیره سازی تیکت‌ها به شکل مؤثر و گزارش مسائل به تیم‌های مرتبط از جمله وظایف مراکز تماس بیمه پاسارگاد محسوب می شود.

از مهم ترین دلایل راه اندازی مرکز تماس پشتیبانی مداوم از مشتریان، ارائه خدمات خرید، فروش و پرداخت، بازاریابی اصولی محصولات، تحقیقات بازار برای فروش و ارائه خدمات مناسب، مانیتورینگ و نظارت بر عملکرد هر یک از کارشناسان محسوب می شود.

همچنین دانش، انعطاف پذیری، توجه به جزئیات، خلاقیت و سازمان دهی از مهارت‌های مورد نیاز در مرکز تماس است.

خصوصیات مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد  و امکانات گزارش گیری و نظارتی سیستم:

۱- گروه توزیع: تقسیم بندی بر اساس معاونت ها و رشته های بیمه ای که مشتری با انتخاب رشته  مورد نیاز در صف تماس گیرندگان قرار خواهد گرفت که این بخش به صورت اتوماتیک صف را کنترل نموده و با آزاد شدن اپراتور مربوطه تماس را از صف خارج کرده و تماس را انتقال می دهد. اپراتورها همچنین می توانند تماس های ورودی را به گروهای دیگر انتقال نمایند.

۲– شنود مکالمات: در این قسمت مدیران می توانند مکالمات ضبط شده اپراتورها را بشنود. (شماره های تعریف شده در مرکز تماس که به اپراتور ها اختصاص داده شده است.) لازم به ذکر است کلیه مکالمات تماس های ورودی به مرکز تماس با اهداف زیر ضبط می شود.

* بررسی نحوه تعامل کارکنان شرکت با مشتریان و آگاهی مدیران از حسن انجام وظیفه کارمندان.

*افزایش کیفیت پاسخگوئی و رفتار سازمانی مناسب کارکنان.

* بهبود خدمات دهی و افزایش رضایتمندی مشتریان.

* جمع آوری آمار و اطلاعات سابقه تماس های ورودی.

* استفاده از اطلاعات تماس در آموزش و بهبود عملکرد های شرکت.

* دسته بندی تماس های ضبط شده جهت حل مشکلات آتی مشتریان.

* پیگیری درخواست های مشتریان تا رفع مشکل.

۳– امکان مشاهده داشبوردهای تماس: در این قسمت مدیر می تواند با استفاده از امکان داشبوردهای تماس کلیه تماس های روز جاری را مدیریت نماید از نظر تعداد تماس های ورودی، تعداد و درصد تماس های پاسخ داده شده و از دست رفته، وضعیت صف و وضعیت خطوط اپراتورها را در روز جاری مشاهده نماید.

۴- گزارشات: گزارشات مدیریتی و جزئی تماس ها، وضعیت اپراتورها، نظرسنجی و پیام های ضبط شده در دسترس خواهد بود و می تواند به صورت فایل pdf ذخیره  و مورد استفاده  در راستای تصمیم گیری و نظارت قرار بگیرد.

۵- بخش مانیتورینگ: در این بخش تعریف و تغییر کلیه امکانات موجود در سیستم و تعریف کاربران مختلف با سطح دسترسی متفاوت گزارش های مدیریتی متنوع، امکان فعال و یا غیر فعال کردن سرویس های مختلف در سیستم وجود دارد.

منبع: روابط عمومی بیمه پاسارگاد

برچسب ها: ارباب رجوع, امور مشتریان, بیمه پاسارگاد, توسعه بازار

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/7562

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۶ شهریور ماه اعلام شد
  • نحوه فعالیت شعبه‌های بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۰۶‌شهریورماه۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • بانک دی، قدردان فرشتگان سپیدپوش در کنار قهرمانان ایثار
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • ساخت دستگاه فرز CNC پرتابل توسط مهندسان شرکت ملی مس برای نخستین‌بار در کشور
  • ایران در مسیر تبدیل به بازیگر اصلی بازار جهانی مس است
  • پسماند شهری و تولید گاز متان، راهکاری پایدار برای اقتصاد سبز ایران
  • نقش‌آفرینی کارکنان شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی در پویش نوع‌دوستی اهدای خون
آخرین اخبار
  • برگزاری مرحله دوم ممیزی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در حوزه فناوری اطلاعات بیدبلند خلیج فارس
  • اجرای سریع و دقیق طرح جمع‌آوری گازهای مشعل در راستای سیاست‌های کلان دولت/ تکمیل مراحل باقیمانده این طرح ملی، نیاز به تلاشی همه‌جانبه دارد
  • توجه شرکت ملی مس به حوزه سلامت، الگویی برای سایر صنایع است
  • تاکید مدیرعامل شرکت ملی مس بر پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای همسو با اهداف تعیین‌شده
  • مرکز تصویربرداری MRI شهربابک به بهره برداری رسید
  • ایران‌پلاست نوزدهم زمینه ساز همگرایی میان صنایع تکمیلی پتروشیمی بود
  • سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد
  • سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد
  • تأیید دوباره عملکرد نظام‌مند پتروشیمی بوعلی سینا در ممیزی بین‌المللی DAS
  • امکان ثبت نام دوره جدید خودروهای وارداتی از طریق حساب‌های وکالتی بانک سینا
  • مراسم تکریم و معارفه تعدادی از مدیران بانک سینا برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شرکت بیمه دی برگزار شد
  • ارائه خدمت حساب وکالتی بانک ملت برای دور جدید عرضه خودروهای وارداتی
  • ارائه خدمت حساب وکالتی در بانک شهر به متقاضیان خرید خودروهای وارداتی آذر ماه
  • پیام مدیرعامل بانک سپه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین

منهای اقتصاد
  • هادی مرزبان هنرمند پیشکسوت تئاتر ایران درگذشت
  • سرویس شارژ همراهی؛ دو برابر اعتبار برای مشترکان اعتباری همراه اول
  • بازگشت شماره‌های خاص همراه اول با عرضه «سری به‌یادماندنی»
  • “حکمرانی رسانه‌ای در عصر دیجیتال”
  • روایت تازه‌ای از تجربه دیجیتالی مشترکان همراه اول
  • در دیدار مهندس جعفرپور با فرماندار شهر تهران برهم‌افزایی نهادها برای اجرای پروژه ملی فیبر نوری تأکید شد
  • رونمایی از «شارژ حامی» در نمایشگاه کیش اینوکس

فیلم
    با انعقاد تفاهم نامه با بانک‌ها؛ مسکن ملی فارس رونق می‌گیرد
    کسب رتبه دوم فروش پتروشیمی بندرامام در بازار بورس کالا و انرژی بین شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس
    فرهنگ اقتصاد _ در هفت ماهه نخست امسال، پتروشیمی بندرامام با ثبت فروش بیش از ۲ میلیون و ۸۰ هزار تن، رشد چشمگیر ۳۴ درصدی نسبت…
    گزارش تصویری حضور شرکت پتروشیمی اروند در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ، شهریور ۱۴۰۴
    آغاز فصلی تازه در بانکداری ایران با الحاق بانک آینده به بانک ملی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به‌ نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در پیامی با تاکید بر توانمندی‌های بانک ملی ایران ضمن خوشامدگویی به همکاران…
    امضای تفاهم‌نامه پتروشیمی شهید تندگویان و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حضور رئیس‌جمهور
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌المللی پتروشیمی شهید تندگویان همزمان با سفر دکتر مسعود پزشکیان به استان خوزستان…
    گزارشی از حضور گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در نخستین روز بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
    محمد شریعتمداری، رئیس جدید هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی شد
    فرهنگ اقتصاد _ در جلسه امروز هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی که مصادف با روز ملی صنعت پتروشیمی بود، دکتر محمد شریعتمداری، با کسب…


عکس
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب