سه شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۴ 2025-11-11
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

حضور همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق | «پادچک» بانک پاسارگاد؛ گامی نوین در بهره‌برداری از چک دیجیتال | اهمیت بحث‌های شناختی در مبارزه با فساد اقتصادی/ توجه به موضوع «عدم تقارن اطلاعاتی» برای جلوگیری از بروز فساد | استفاده از ظرفیت بانکداری شرکتی برای توسعه همکاری‌ها با شرکت‌ها و صنایع بزرگ | افزایش سرمایه بانک کشاورزی راهبرد تقویت بخش کشاورزی است |

کد خبر: 7562
تاریخ انتشار: 1 دی 1399 - ۱۵:۰۵

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان در ساختمان های ستادی (کوه نور، گلها، اردشیر، شعبه مرکزی و مدیریت امور مناطق، شعب و نمایندگان) از روز هفدهم آبان ماه فعالیت خود را آغاز نموده و پیش بینی شده است در فاز دوم فعالیت کلیه مناطق و شعبه های سراسر کشور بیمه پاسارگاد به سیستم کال سنتر مجهز شوند.

به گزارش فرهنگ اقتصاد- این مرکز با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای الگوها و فرآیندهای سازمانی در راستای مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مخاطبان ، پاسخگویی آنی در زمان واقعی و بدست آوردن مشتری بیشتر، پشتیبانی سایر شبکه های اطلاعتی CRM ، نظارت و کنترل به نحوه انجام درخواست های سازمان فروش از طریق تماس با شعبه های سراسر کشور کار خود را آغاز کرده است.

گفتنی است، مرکز تماس یا Call Center یکی از بخش های حساس عملیاتی در بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهاست و می توان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب می شود. به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر کسب و کار هدفمند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

همچنین مشتریان، ارزشمندترین دارایی‌های هر شرکت محسوب می شوند و شرکت‌های موفق با آگاهی از این موضوع، برای جلب رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با سرمایه‌گذاری هوشمند در راه‌اندازی مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را نیز افزایش ‌دهند. مرکز تماس به عنوان پل ارتباطی که مشتریان از طریق آن درخواست‌ها و شکایات خود را به سازمان گزارش می‌دهند، عمل می‌کند. کارشناسان پشتیبانی که در مرکز تماس مشغول به کار هستند، تماس‌های مشتریان را دریافت کرده و سپس تلاش خواهند کرد مشکلات را در اولین تماس و یا تماس بعدی برطرف نمایند.

گفتنی است کمک به مشتری از طریق کانال‌های خدمات مشتری: تلفن، ایمیل ، ارتباط هوشمندانه و ارائه راه حل‌های شخصی سازی شده برای هر مشتری به منظور اطمینان از پیشرفت در روند حل مشکل، رقم زدن یک تجربه مثبت برای مشتری، منطبق با جایگاه و ارزش‌های شخصی او، تنظیم نحوه پشتیبانی با نقش مشتری، خصوصیات شخصی و سابقه او و ارسال پاسخ و ذخیره سازی تیکت‌ها به شکل مؤثر و گزارش مسائل به تیم‌های مرتبط از جمله وظایف مراکز تماس بیمه پاسارگاد محسوب می شود.

از مهم ترین دلایل راه اندازی مرکز تماس پشتیبانی مداوم از مشتریان، ارائه خدمات خرید، فروش و پرداخت، بازاریابی اصولی محصولات، تحقیقات بازار برای فروش و ارائه خدمات مناسب، مانیتورینگ و نظارت بر عملکرد هر یک از کارشناسان محسوب می شود.

همچنین دانش، انعطاف پذیری، توجه به جزئیات، خلاقیت و سازمان دهی از مهارت‌های مورد نیاز در مرکز تماس است.

خصوصیات مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد  و امکانات گزارش گیری و نظارتی سیستم:

۱- گروه توزیع: تقسیم بندی بر اساس معاونت ها و رشته های بیمه ای که مشتری با انتخاب رشته  مورد نیاز در صف تماس گیرندگان قرار خواهد گرفت که این بخش به صورت اتوماتیک صف را کنترل نموده و با آزاد شدن اپراتور مربوطه تماس را از صف خارج کرده و تماس را انتقال می دهد. اپراتورها همچنین می توانند تماس های ورودی را به گروهای دیگر انتقال نمایند.

۲– شنود مکالمات: در این قسمت مدیران می توانند مکالمات ضبط شده اپراتورها را بشنود. (شماره های تعریف شده در مرکز تماس که به اپراتور ها اختصاص داده شده است.) لازم به ذکر است کلیه مکالمات تماس های ورودی به مرکز تماس با اهداف زیر ضبط می شود.

* بررسی نحوه تعامل کارکنان شرکت با مشتریان و آگاهی مدیران از حسن انجام وظیفه کارمندان.

*افزایش کیفیت پاسخگوئی و رفتار سازمانی مناسب کارکنان.

* بهبود خدمات دهی و افزایش رضایتمندی مشتریان.

* جمع آوری آمار و اطلاعات سابقه تماس های ورودی.

* استفاده از اطلاعات تماس در آموزش و بهبود عملکرد های شرکت.

* دسته بندی تماس های ضبط شده جهت حل مشکلات آتی مشتریان.

* پیگیری درخواست های مشتریان تا رفع مشکل.

۳– امکان مشاهده داشبوردهای تماس: در این قسمت مدیر می تواند با استفاده از امکان داشبوردهای تماس کلیه تماس های روز جاری را مدیریت نماید از نظر تعداد تماس های ورودی، تعداد و درصد تماس های پاسخ داده شده و از دست رفته، وضعیت صف و وضعیت خطوط اپراتورها را در روز جاری مشاهده نماید.

۴- گزارشات: گزارشات مدیریتی و جزئی تماس ها، وضعیت اپراتورها، نظرسنجی و پیام های ضبط شده در دسترس خواهد بود و می تواند به صورت فایل pdf ذخیره  و مورد استفاده  در راستای تصمیم گیری و نظارت قرار بگیرد.

۵- بخش مانیتورینگ: در این بخش تعریف و تغییر کلیه امکانات موجود در سیستم و تعریف کاربران مختلف با سطح دسترسی متفاوت گزارش های مدیریتی متنوع، امکان فعال و یا غیر فعال کردن سرویس های مختلف در سیستم وجود دارد.

منبع: روابط عمومی بیمه پاسارگاد

برچسب ها: ارباب رجوع, امور مشتریان, بیمه پاسارگاد, توسعه بازار

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/7562

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • بانک دی، قدردان فرشتگان سپیدپوش در کنار قهرمانان ایثار
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • پرداخت ۱۷۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه بانک پارسیان به ۵ هزار عروس و داماد/ رشد ۲۷ درصدی وام‌های ازدواج نسبت به سال گذشته
  • پتروشیمی هنگام، همه باهم، برای سازمانی سرآمد و توسعه پایدار
  • تولید موفق پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی ایلام با کاتالیست بومی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی
  • صنایع بزرگ استان بوشهر، بانک کشاورزی را مورد توجه ویژه قرار دهند
آخرین اخبار
  • حضور همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق
  • «پادچک» بانک پاسارگاد؛ گامی نوین در بهره‌برداری از چک دیجیتال
  • اهمیت بحث‌های شناختی در مبارزه با فساد اقتصادی/ توجه به موضوع «عدم تقارن اطلاعاتی» برای جلوگیری از بروز فساد
  • استفاده از ظرفیت بانکداری شرکتی برای توسعه همکاری‌ها با شرکت‌ها و صنایع بزرگ
  • لزوم سرمایه‌گذاری هدفمند در صنعت پتروشیمی با هدف توسعه متوازن
  • افزایش سرمایه بانک کشاورزی راهبرد تقویت بخش کشاورزی است
  • کمک به مدیریت بحران آب با تامین مالی هوشمند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و اتاق اصناف برای حمایت از واحدهای صنفی
  • بانک تجارت، ایران خودرو و ساپکو تفاهمنامه حمایت از قطعه‌سازان امضا کردند
  • بانک ملی با مدیریت صحیح در موضوع بانک سابق آینده، اعتماد مردم را حفظ کرد
  • با همت شرکت پلیمر آریاساسول، نخستین کتاب راهنمای استاندارد ISO 7101 منتشر شد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حامی نخبگان واستعدادهای برتر نیروهای مسلح شد
  • بانک شهر و دیجی‌ پی تفاهم‌نامه همکاری استراتژیک امضاء کردند
  • «نشان عالی کیفیت در صنعت بانکداری و صنایع وابسته» به مدیرعامل بانک شهر اهداء شد
  • صرفه جویی ارزی با بومی‌سازی سیستم اصلی توربین نیروگاه پتروشیمی بندرامام

منهای اقتصاد
  • حضور همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق
  • محور حضور همراه اول در کیش اینوکس ۱۴۰۴
  • نشان عالی کیفیت در صنعت اپراتوری به مدیرعامل همراه اول اعطاء شد
  • حضور همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • پزشکیان: نارضایتی مردم تقصیر ماست/نگاهمان را تغییر دهیم
  • آغاز طرح جدید همراه اول با هدیه ۳۰ گیگ اینترنت

فیلم
    قدردانی معاون حقوقی رییس‌جمهور از نقش بی‌بدیل هلدینگ خلیج فارس در صادرات غیر نفتی و توسعه همه جانبه کشور
    قدم به قدم تا اتمام عملیات تعویض خط ۲۵۰۰ آب دریای آریا ساسول در ناحیه آبگیر شرکت مبین انرژی خلیج فارس + ویدئو
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس، سید علی هادوی ادامه داد: تا این لحظه عملیات…
    توسعه دانش بهداشت حرفه‌ای با بهره‌گیری از هوش مصنوعی
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی پتروشیمی بوعلی سینا، این دوره آموزشی سه‌روزه که با حضور سرپرستان واحد بهداشت پتروشیمی‌های منطقه اقتصادی ماهشهر در مجتمع آموزشی…
    اجلاس بین المللی نقش دیپلماسی در توسعه اقتصادی منطقه آزاد ماکو
    اولین صعود گروهی کوهنوردان هلدینگ نفت و گاز پارسیان به قله جهانی بیستون به میزبانی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه + فیلم
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، کوهنوردان شرکت های زیرمجموعه…
    نقش پتروشیمی ها در تثبیت بازار و ارزآوری
    فرزین: تراکنش ماهانه رمز ارز‌ها در کشور ۳۵ همت است/ بازار را در چارچوب منافع ملی قاعده‌مند می‌کنیم


    ایبنا


عکس
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب