جمعه ۱۴ آذر ۱۴۰۴ 2025-12-05
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات و خدمات هوشمند مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول | تصادف وحشتناک خانواده سقاب اصفهانی و انتظار تحول در حمل و نقل ریلی | گسترش تعاملات با فعالان حوزه اقتصادی در زنجان/ بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های خدماتی حوزه ساختمان | نیمی از تسهیلات ساخت کشور در قبضه بانک مسکن | درخشش بانک صادرات ایران با ۴ طلا و ۲ نقره در نوزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی ایثارگران شبکه بانکی |

کد خبر: 7562
تاریخ انتشار: 1 دی 1399 - ۱۵:۰۵

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان در ساختمان های ستادی (کوه نور، گلها، اردشیر، شعبه مرکزی و مدیریت امور مناطق، شعب و نمایندگان) از روز هفدهم آبان ماه فعالیت خود را آغاز نموده و پیش بینی شده است در فاز دوم فعالیت کلیه مناطق و شعبه های سراسر کشور بیمه پاسارگاد به سیستم کال سنتر مجهز شوند.

به گزارش فرهنگ اقتصاد- این مرکز با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای الگوها و فرآیندهای سازمانی در راستای مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مخاطبان ، پاسخگویی آنی در زمان واقعی و بدست آوردن مشتری بیشتر، پشتیبانی سایر شبکه های اطلاعتی CRM ، نظارت و کنترل به نحوه انجام درخواست های سازمان فروش از طریق تماس با شعبه های سراسر کشور کار خود را آغاز کرده است.

گفتنی است، مرکز تماس یا Call Center یکی از بخش های حساس عملیاتی در بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهاست و می توان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب می شود. به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر کسب و کار هدفمند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

همچنین مشتریان، ارزشمندترین دارایی‌های هر شرکت محسوب می شوند و شرکت‌های موفق با آگاهی از این موضوع، برای جلب رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با سرمایه‌گذاری هوشمند در راه‌اندازی مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را نیز افزایش ‌دهند. مرکز تماس به عنوان پل ارتباطی که مشتریان از طریق آن درخواست‌ها و شکایات خود را به سازمان گزارش می‌دهند، عمل می‌کند. کارشناسان پشتیبانی که در مرکز تماس مشغول به کار هستند، تماس‌های مشتریان را دریافت کرده و سپس تلاش خواهند کرد مشکلات را در اولین تماس و یا تماس بعدی برطرف نمایند.

گفتنی است کمک به مشتری از طریق کانال‌های خدمات مشتری: تلفن، ایمیل ، ارتباط هوشمندانه و ارائه راه حل‌های شخصی سازی شده برای هر مشتری به منظور اطمینان از پیشرفت در روند حل مشکل، رقم زدن یک تجربه مثبت برای مشتری، منطبق با جایگاه و ارزش‌های شخصی او، تنظیم نحوه پشتیبانی با نقش مشتری، خصوصیات شخصی و سابقه او و ارسال پاسخ و ذخیره سازی تیکت‌ها به شکل مؤثر و گزارش مسائل به تیم‌های مرتبط از جمله وظایف مراکز تماس بیمه پاسارگاد محسوب می شود.

از مهم ترین دلایل راه اندازی مرکز تماس پشتیبانی مداوم از مشتریان، ارائه خدمات خرید، فروش و پرداخت، بازاریابی اصولی محصولات، تحقیقات بازار برای فروش و ارائه خدمات مناسب، مانیتورینگ و نظارت بر عملکرد هر یک از کارشناسان محسوب می شود.

همچنین دانش، انعطاف پذیری، توجه به جزئیات، خلاقیت و سازمان دهی از مهارت‌های مورد نیاز در مرکز تماس است.

خصوصیات مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد  و امکانات گزارش گیری و نظارتی سیستم:

۱- گروه توزیع: تقسیم بندی بر اساس معاونت ها و رشته های بیمه ای که مشتری با انتخاب رشته  مورد نیاز در صف تماس گیرندگان قرار خواهد گرفت که این بخش به صورت اتوماتیک صف را کنترل نموده و با آزاد شدن اپراتور مربوطه تماس را از صف خارج کرده و تماس را انتقال می دهد. اپراتورها همچنین می توانند تماس های ورودی را به گروهای دیگر انتقال نمایند.

۲– شنود مکالمات: در این قسمت مدیران می توانند مکالمات ضبط شده اپراتورها را بشنود. (شماره های تعریف شده در مرکز تماس که به اپراتور ها اختصاص داده شده است.) لازم به ذکر است کلیه مکالمات تماس های ورودی به مرکز تماس با اهداف زیر ضبط می شود.

* بررسی نحوه تعامل کارکنان شرکت با مشتریان و آگاهی مدیران از حسن انجام وظیفه کارمندان.

*افزایش کیفیت پاسخگوئی و رفتار سازمانی مناسب کارکنان.

* بهبود خدمات دهی و افزایش رضایتمندی مشتریان.

* جمع آوری آمار و اطلاعات سابقه تماس های ورودی.

* استفاده از اطلاعات تماس در آموزش و بهبود عملکرد های شرکت.

* دسته بندی تماس های ضبط شده جهت حل مشکلات آتی مشتریان.

* پیگیری درخواست های مشتریان تا رفع مشکل.

۳– امکان مشاهده داشبوردهای تماس: در این قسمت مدیر می تواند با استفاده از امکان داشبوردهای تماس کلیه تماس های روز جاری را مدیریت نماید از نظر تعداد تماس های ورودی، تعداد و درصد تماس های پاسخ داده شده و از دست رفته، وضعیت صف و وضعیت خطوط اپراتورها را در روز جاری مشاهده نماید.

۴- گزارشات: گزارشات مدیریتی و جزئی تماس ها، وضعیت اپراتورها، نظرسنجی و پیام های ضبط شده در دسترس خواهد بود و می تواند به صورت فایل pdf ذخیره  و مورد استفاده  در راستای تصمیم گیری و نظارت قرار بگیرد.

۵- بخش مانیتورینگ: در این بخش تعریف و تغییر کلیه امکانات موجود در سیستم و تعریف کاربران مختلف با سطح دسترسی متفاوت گزارش های مدیریتی متنوع، امکان فعال و یا غیر فعال کردن سرویس های مختلف در سیستم وجود دارد.

منبع: روابط عمومی بیمه پاسارگاد

برچسب ها: ارباب رجوع, امور مشتریان, بیمه پاسارگاد, توسعه بازار

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/7562

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، پانزدهم آبان‌ماه
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار‌شنبه ۴ و ۵ آذر ماه اعلام شد
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • ورود قدرتمند پردیس به سال مالی جدید؛ عملکرد درخشان در تولید، فروش و صادرات
  • شعبه زنجان بانک توسعه صادرات ایران، بانک برتر استان شد
  • تامین مالی ۱۸۴ همتی بانک مسکن در طرح نهضت ملی/ پرداخت بیش از ۱۳۸ همت تسهیلات
  • انتشار مجموعه انیمیشن «سواد مالی با ریتون» توسط بانک پاسارگاد
  • باشگاه دانش آموزی بانکیدو بانک ایران زمین، بیست هزار نفری شد
  • بازگشایی موزه بانک سپه از شنبه ۱۷ آبان ماه
آخرین اخبار
  • افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات و خدمات هوشمند مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول
  • تصادف وحشتناک خانواده سقاب اصفهانی و انتظار تحول در حمل و نقل ریلی
  • اجرای پروژه PHSER در پتروشیمی الماس ماهشهر برای اولین بار در کشور به‌عنوان الگویی بین‌المللی
  • نشست تحقیق و توسعه هلدینگ پارسیان در پردیس؛ بررسی ارتقای کارگروه به مرکز تخصصی R&D
  • پتروشیمی بندر امام پیشگام جمع‌آوری گازهای مشعل و کاهش ناترازی گاز کشور است
  • ۳ اقدام کلیدی مجلس دوازدهم برای حمایت از صنعت پتروشیمی
  • گسترش تعاملات با فعالان حوزه اقتصادی در زنجان/ بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های خدماتی حوزه ساختمان
  • نیمی از تسهیلات ساخت کشور در قبضه بانک مسکن
  • درخشش بانک صادرات ایران با ۴ طلا و ۲ نقره در نوزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی ایثارگران شبکه بانکی
  • پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز بیمه
  • بانک دی، چگونه زودتر از پیش‌بینی‌ها به نقطه تحول رسید؟
  • آغاز مرحله جدید ارتقای بهره‌وری با گفت‌وگوی مستقیم با همکاران / گامی نو در ارتقای خدمات مالی و ارتباطات سازمانی
  • خانواده شهدا ستون‌های عزت و معنویت این کشورند
  • بروزرسانی زیرساخت‌ها و ارتقاء سامانه‌های بانک تجارت در بامداد جمعه ۱۴ آذر
  • محصولات اعتباری بانک تجارت در خدمت صنایع مولد استان خوزستان

منهای اقتصاد
  • افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات و خدمات هوشمند مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول
  • درزگیر درب و پنجره و پرده مناسب منجر به کاهش ۵۰درصدی هدر رفت گرماو سرما و کاهش ورود صدا به خانه می شود
  • ثبت رکورد بالاتر از ۴ گیگابیت بر ثانیه روی شبکه ۵G همراه اول
  • خودروهای سواری کمتر از ۲۰ درصد مقصر آلودگی هوا؛ نیروگاه ها و ناوگان دیزلی عامل اصلی
  • برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ICT با مشارکت همراه اول
  • ناصر مسعودی خواننده‌ پیشکسوت موسیقی گیلان درگذشت
  • هادی مرزبان هنرمند پیشکسوت تئاتر ایران درگذشت

فیلم
    بانک دی در آینده‌ای نزدیک جزو بانک‌های تراز قرار می‌گیرد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی بانک دی، فرشاد محمدپور، معاون تنظیم‌گری و نظارت بانک مرکزی در مصاحبه با صداوسیما گفت: شاهد هستیم که اتفاقات خوبی در این چند…
    راز افزایش تولید و ایجاد ارزش افزوده توجه به نیروی انسانی است
    فرهنگ اقتصاد _ آموزش، تامین امنیت روانی، بهداشت کار و استقرار نظام دستمزد عادلانه نیازهای اصلی در مواجهه با نیروی انسانی است.

    افزایش تولید و ایجاد ارزش…
    قدردانی معاون حقوقی رییس‌جمهور از نقش بی‌بدیل هلدینگ خلیج فارس در صادرات غیر نفتی و توسعه همه جانبه کشور
    سود، در اروند جاری است
    فرهنگ اقتصاد _جمعی از فعالان بازار سرمایه ورود پتروشیمی اروند به بازار سرمایه را اتفاقی مثبت ارزیابی کردند. به‌گفته آنان، حضور شرکت‌ها در بازار سرمایه به‌ویژه از منظر افزایش شفافیت در صورت‌های مالی،…
    در بازدید محمد شریعتمداری از هشتمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه چه گذشت؟
    قدم به قدم تا اتمام عملیات تعویض خط ۲۵۰۰ آب دریای آریا ساسول در ناحیه آبگیر شرکت مبین انرژی خلیج فارس + ویدئو
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس، سید علی هادوی ادامه داد: تا این لحظه عملیات…
    مانور عملیات آب رسانی به ماشین های آتش نشانی در زمان قطع منابع آب از شرکت تامین کننده تیرماه ۱۴۰۴


عکس
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب