سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ 2023-09-26
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

عضویت پست بانک ایران در کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC) | افتتاح شعبه مرزداران بانک اقتصادنوین در تهران | تأمین رفاه سهامداران وظیفه ما است | تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت» | اجرای طرح “آتی شهر” در بانک شهر همزمان با بازگشایی مدارس |

کد خبر: 7562
تاریخ انتشار: 1 دی 1399 - ۱۵:۰۵

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان در ساختمان های ستادی (کوه نور، گلها، اردشیر، شعبه مرکزی و مدیریت امور مناطق، شعب و نمایندگان) از روز هفدهم آبان ماه فعالیت خود را آغاز نموده و پیش بینی شده است در فاز دوم فعالیت کلیه مناطق و شعبه های سراسر کشور بیمه پاسارگاد به سیستم کال سنتر مجهز شوند.

به گزارش فرهنگ اقتصاد- این مرکز با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای الگوها و فرآیندهای سازمانی در راستای مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مخاطبان ، پاسخگویی آنی در زمان واقعی و بدست آوردن مشتری بیشتر، پشتیبانی سایر شبکه های اطلاعتی CRM ، نظارت و کنترل به نحوه انجام درخواست های سازمان فروش از طریق تماس با شعبه های سراسر کشور کار خود را آغاز کرده است.

گفتنی است، مرکز تماس یا Call Center یکی از بخش های حساس عملیاتی در بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهاست و می توان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب می شود. به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر کسب و کار هدفمند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

همچنین مشتریان، ارزشمندترین دارایی‌های هر شرکت محسوب می شوند و شرکت‌های موفق با آگاهی از این موضوع، برای جلب رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با سرمایه‌گذاری هوشمند در راه‌اندازی مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را نیز افزایش ‌دهند. مرکز تماس به عنوان پل ارتباطی که مشتریان از طریق آن درخواست‌ها و شکایات خود را به سازمان گزارش می‌دهند، عمل می‌کند. کارشناسان پشتیبانی که در مرکز تماس مشغول به کار هستند، تماس‌های مشتریان را دریافت کرده و سپس تلاش خواهند کرد مشکلات را در اولین تماس و یا تماس بعدی برطرف نمایند.

گفتنی است کمک به مشتری از طریق کانال‌های خدمات مشتری: تلفن، ایمیل ، ارتباط هوشمندانه و ارائه راه حل‌های شخصی سازی شده برای هر مشتری به منظور اطمینان از پیشرفت در روند حل مشکل، رقم زدن یک تجربه مثبت برای مشتری، منطبق با جایگاه و ارزش‌های شخصی او، تنظیم نحوه پشتیبانی با نقش مشتری، خصوصیات شخصی و سابقه او و ارسال پاسخ و ذخیره سازی تیکت‌ها به شکل مؤثر و گزارش مسائل به تیم‌های مرتبط از جمله وظایف مراکز تماس بیمه پاسارگاد محسوب می شود.

از مهم ترین دلایل راه اندازی مرکز تماس پشتیبانی مداوم از مشتریان، ارائه خدمات خرید، فروش و پرداخت، بازاریابی اصولی محصولات، تحقیقات بازار برای فروش و ارائه خدمات مناسب، مانیتورینگ و نظارت بر عملکرد هر یک از کارشناسان محسوب می شود.

همچنین دانش، انعطاف پذیری، توجه به جزئیات، خلاقیت و سازمان دهی از مهارت‌های مورد نیاز در مرکز تماس است.

خصوصیات مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد  و امکانات گزارش گیری و نظارتی سیستم:

۱- گروه توزیع: تقسیم بندی بر اساس معاونت ها و رشته های بیمه ای که مشتری با انتخاب رشته  مورد نیاز در صف تماس گیرندگان قرار خواهد گرفت که این بخش به صورت اتوماتیک صف را کنترل نموده و با آزاد شدن اپراتور مربوطه تماس را از صف خارج کرده و تماس را انتقال می دهد. اپراتورها همچنین می توانند تماس های ورودی را به گروهای دیگر انتقال نمایند.

۲– شنود مکالمات: در این قسمت مدیران می توانند مکالمات ضبط شده اپراتورها را بشنود. (شماره های تعریف شده در مرکز تماس که به اپراتور ها اختصاص داده شده است.) لازم به ذکر است کلیه مکالمات تماس های ورودی به مرکز تماس با اهداف زیر ضبط می شود.

* بررسی نحوه تعامل کارکنان شرکت با مشتریان و آگاهی مدیران از حسن انجام وظیفه کارمندان.

*افزایش کیفیت پاسخگوئی و رفتار سازمانی مناسب کارکنان.

* بهبود خدمات دهی و افزایش رضایتمندی مشتریان.

* جمع آوری آمار و اطلاعات سابقه تماس های ورودی.

* استفاده از اطلاعات تماس در آموزش و بهبود عملکرد های شرکت.

* دسته بندی تماس های ضبط شده جهت حل مشکلات آتی مشتریان.

* پیگیری درخواست های مشتریان تا رفع مشکل.

۳– امکان مشاهده داشبوردهای تماس: در این قسمت مدیر می تواند با استفاده از امکان داشبوردهای تماس کلیه تماس های روز جاری را مدیریت نماید از نظر تعداد تماس های ورودی، تعداد و درصد تماس های پاسخ داده شده و از دست رفته، وضعیت صف و وضعیت خطوط اپراتورها را در روز جاری مشاهده نماید.

۴- گزارشات: گزارشات مدیریتی و جزئی تماس ها، وضعیت اپراتورها، نظرسنجی و پیام های ضبط شده در دسترس خواهد بود و می تواند به صورت فایل pdf ذخیره  و مورد استفاده  در راستای تصمیم گیری و نظارت قرار بگیرد.

۵- بخش مانیتورینگ: در این بخش تعریف و تغییر کلیه امکانات موجود در سیستم و تعریف کاربران مختلف با سطح دسترسی متفاوت گزارش های مدیریتی متنوع، امکان فعال و یا غیر فعال کردن سرویس های مختلف در سیستم وجود دارد.

منبع: روابط عمومی بیمه پاسارگاد

برچسب ها: ارباب رجوع, امور مشتریان, بیمه پاسارگاد, توسعه بازار

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/7562

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام جوایز جشنواره بزرگ قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک سپه
  • تغییر ساعت کار شعب بانک کشاورزی
  • فریماه فرجامی درگذشت + علت مرگ خانم بازیگر
  • تخریب مدیران خوشنام صنعت پتروشیمی، به چه قیمت!!!
  • پیشگامی نفت سپاهان در مسوولیت اجتماعی شرکت
  • درگذشت پروین؛ خواننده اصیل ایرانی قبل ازانقلاب ، با ترانه «امشب در سر شوری دارم»
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای امنیت غذایی در چهارماهه اول امسال
  • همچنین، رکورد تولید روزانه انیدرید فتالیک خام نیز شکسته شد
  • آگهی مرحله سوم مزایده املاک مازاد بانک دی در سال ۱۴۰۲
  • ارائه توانمندی ها و دستاوردهای صنعت پتروشیمی در نمایشگاه روایت خدمت
  • کمتر از یک ماه تا پایان جشنواره نیک آفرین فرصت باقیست
  • بازید رئیس دفتر رئیس جمهور از کانتر پست بانک ایران
  • حضور فعال بانک رفاه کارگران در نمایشگاه روایت خدمات و دستاوردهای ۲ ساله دولت مردمی
  • درخشش مبین انرژی خلیج فارس در هفتمین دوره ارزیابی مدیریت دارایی‌های فیزیکی کشور
آخرین اخبار
  • فاصله تا قله به نگاه ما بستگی دارد/ راه‌اندازی ارغوان گستر ایلام نزدیک است
  • واحد آمونیاک آبان امسال وارد مدار می‌شود
  • برگزاری نخستین نمایشگاه عکس مصوت در تاریخ صنعت نفت/ آریاساسول با «دلتنگی‌های خصوصی» دفاع مقدس را گرامی ‌می‌دارد
  • عضویت پست بانک ایران در کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC)
  • افتتاح شعبه مرزداران بانک اقتصادنوین در تهران
  • ورود کاروان‌های پنجمین دوره ارزیابی آمادگی عملیاتی و تخصصی آتش‌نشانان وزارت نفت به مجتمع فرهنگی آموزشی آفتاب پتروشیمی بندرامام
  • تأمین رفاه سهامداران وظیفه ما است
  • تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»
  • اجرای طرح “آتی شهر” در بانک شهر همزمان با بازگشایی مدارس
  • خدمات جدید باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد
  • اسامی برگزیدگان شهریور ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح “امید رفاه” بانک رفاه کارگران اعلام شد
  • اهدای ۶ دستگاه لارنگوسکوپ به اتاق عمل بیمارستان کودکان مفید
  • عملکرد بانک توسعه تعاون در استان تهران رضایت بخش بوده است
  • مهلت ارسال مقالات برای پنجمین سمینار متانول ایران تمدید شد
  • جایزه جهانی مسئولیت اجتماعی به پتروشیمی مارون رسید

منهای اقتصاد
  • مسیریابی و امکان سنجی احداث کانال دریای عمان به خزر
  • روزنوشت شنبه ۱۸تا چهارشنبه۲۲ شهریور ۱۴۰۲
  • خلیج فارس را از دید فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی ببینید

فیلم
    ببینید | خطر مرگ بیخ گوش مردان؛ ۴۵ سال به بالاها مراقب باشند
    فرهنگ اقتصاد _ سرطان پروستات بیماری بدون نشانه‌ای است که جز در مراحل پیشرفته با نشانه‌ای در بیمار همراه نیست، اما در صورت تشخیص زودهنگام بطور کامل قابل درمان…
    آغاز راه اندازی اتیل بنزن پارس از 30 آذر/ جزئیات واردات محموله 12 هزار تنی استایرن منومر/ استایرن وارداتی با قیمت تلفیقی عرضه می‌ شود
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از  روابط عمومی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مسعود حسنی درباره آخرین…
    اپلیکیشن «بله»، پیشرو سامانه های بانکی فروش غیرحضوری ارز اربعین
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محرمیان با اعلام آمار فروش ارز اربعین به متقاضیان افزود: از مجموع ۷۴۰ هزار متقاضی که ارز اربعین دریافت…
    حضور پتروشیمی اروند در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی
    آغاز واریز سود سهام عدالت از امروز+ جزییات
    فرهنگ اقتصاد _مجید عشقی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: دومین مرحله واریز سود سهام عدالت از امروز (پنجشنبه) از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب…
    بانک توسعه تعاون به سوددهی رسید
    فرهنگ اقتصاد _ مجامع عمومی تمام بانک‌ها و بیمه‌های دولتی در مهلت مقرر برگزار شد و برای اولین بار پس از سال‌ها بانک‌های دولتی به جز بانک سپه از زیان‌دهی خارج شدند.

    بانک توسعه تعاون پس…
    آتش‌سوزی کارخانه‌ای در شهرک شهید سلیمی آذرشهر + فیلم
    فرهنگ اقتصاد _ مرکز آذربایجان شرقی واحد تصفیه روغن خودرو در شهرک صنعتی شهید سلیمی شب گذشته آتش گرفت.

    نیروهای آتش نشانی مشغول مهار این آتش سوزی گسترده هستند تا حریق…


عکس
    گزارش تصویری؛ نشست بررسی راهبردهای توسعه همکاری های بین المللی صنعت پتروشیمی با حضور سفرای ایران












     
    گزارش تصویری: بازدید دکتر آقامحمدی از نشست‌های تخصصی چهارمین رویداد حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ۳۵ نشست تخصصی این رویداد از ساعت ۹ صبح تا ۱۳…
    افتتاح «پایگاه خبری حیات» با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل بانک دی
    واحد‌های خاص بررسی طرح‌های نوآورانه و مرتبط با شرکت‌های دانش بنیان و فناور را برای حمایت از این حوزه، در بانک ایجاد کردیم
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری با اشاره به گزارش صندوق توسعه…
    حضور مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در راهپیمایی ۲۲ بهمن / عکس
    گزارش تصویری غرفه شرکت پلیمر آریاساسول در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی - روز دوم
    گزارش تصویری نشست خبری چهاردهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ چهاردهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه جاری در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود.
    اعلام آمادگی…
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت - سئو و بهینه سازی: ❤️ فاتکسـ