تمرکز راهبردی بانک مسکن بر بهبود تجربه مشتریان با تحول دیجیتال
احمد بیدی، عضو هیأت مدیره بانک مسکن، در همایش مدیران این بانک که در مشهد مقدس برگزار شد، با قدردانی از حمایتهای دکتر خورسندیان، مدیرعامل بانک مسکن، از حوزه فناوری اطلاعات، به تشریح رویکردها و برنامههای راهبردی این حوزه پرداخت.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا وی با اشاره به خط مشی جدید فناوری اطلاعات بانک، بر ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق مدل “اتحاد منافع” تأکید کرد و گفت: تمرکز ما بر افزایش شاخصهای اعتماد، رضایت و امید در میان مشتریان و ذینفعان است.
بیدی با بیان اینکه تحلیلهای ناکامل کسبوکار موجب ایجاد مشکلاتی در فرآیندها و اعتبارنامهها (LC) شده است، بر لزوم بازنگری و بهینهسازی این فرآیندها تأکید کرد.
وی سلامت در حوزه فناوری را یکی از اولویتهای مهم بانک دانست و افزود: در مسیر توسعه سلامت فناوری هستیم و به طور مستمر بر آن کار میکنیم.
عضو هیأت مدیره بانک مسکن همچنین خاطرنشان کرد: الگوی فکری در حوزه فناوری اکنون بر منافع کلان بانک متمرکز است.
وی گفت: معنای خردمندی یعنی دغدغهمندی لحظه به لحظه در سازمان. خردمندی و دغدغهمندی باید در همه سطوح سازمان جاری باشد، چرا که مطالعه و تعمق در مسائل فناوری، لازمه پیشرفت است.
وی در خصوص بکار گیری ابزار و اقدامات متعدد در جهت کاهش تقارن های اطلاعاتی در اتخاذ تصمیمات مدیران بانک و تصمیمسازیهای آتی از طریق ایجاد تعامل و همکاری نزدیک میان بخشهای تخصصی تاکید کرد.
بیدی تلاشهای گسترده مجموعه فناوری بانک و شرکت ناواکو را ستود و افزود: در حال حاضر تمرکز اصلی ما بر اجرای اقدامات عملیاتی در زمینه توسعه ابزارها و زیرساختهای پردازشی، ارتقاء سطح امنیت سایبری، بهبود سامانهها و حرکت به سوی هوشمندسازی است. برطرفسازی موانع این مسیر نیز در دستور کار قرار دارد.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: