عیار بالای هوش مصنوعی در بیمه دی؛ گذری بر کارنامه بیمه دی در دایره توسعه هوشمندسازی
هوشمندسازی، به یکی از محورهای اصلی توسعه در تمامی حوزه ها اعم از اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی در سراسر جهان به شمار می آید. از این رو، صنایع مختلف، از جمله صنعت بیمه، در تلاش هستند تا با بهرهگیری از فناوریهای نو، هوش مصنوعی اعتماد عمومی را افزایش دهند. در همین راستا، بیمه دی با تمرکز بر توسعه خدمات هوشمند و پایدار، و راه اندازی سامانه هایی نظیر «دی دار» توانسته است با کاهش ریسک در خدمات خود، میزان رضایت کمی و کیفی بیشتری از کاربران را جلب کند.
بیمه پاسارگاد رکورد شکنی کرد . . .
با آغاز جشنواره پاییز زرین، بیمه پاسارگاد موفق شد رکوردی بیسابقه در فروش بیمهنامههای عمر و تأمین آتیه ثبت کند.
تأکید مدیرعامل بیمه دی بر نقش حیاتی بیمه در “پدافند غیرعامل” / صنعت بیمه، بازوی اصلی ارتقای تابآوری ملی و صیانت از زیرساختهاست
هادی عبداللهی مدیرعامل شرکت بیمه دی به مناسبت آغاز هفته پدافند غیرعامل، بر نقش بنیادین صنعت بیمه به عنوان "بازوی حمایت" از زیرساختها و منابع حیاتی کشور تأکید کرد.
نامگذاری روز میلاد حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار، مایه مباهات و افتخار برای پرستاران است
مدیرعامل شرکت بیمه دی به مناسبت فرار رسیدن سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان شهید مصطفی خمینی، این روز را به پرستاران تبریک گفت.
آغاز کمپین «به شکوه پاسارگاد» با محوریت اعتماد، اصالت و افتخار ملی
بیمه پاسارگاد در راستای تقویت ارتباط با مخاطبان و بازآفرینی روایت برند خود، کمپین ملی جدیدی را با عنوان «به شکوه پاسارگاد» آغاز کرده است؛ کمپینی که با الهام از شکوه تمدن ایرانی، مفهوم پایداری و اعتماد را در چارچوبی معاصر بازنمایی میکند.
پرستاران عشق/ نگاهی به فداکاری همسران جانبازان و همراهی بیمه دی
وقتی صحبت از روز پرستار میشود، نگاهها به بیمارستانها و اتاقهای مراقبت دوخته میشود، اما پرستاران واقعی این سرزمین، تنها در لباس سفید خلاصه نمیشوند. بسیاری از آنان، سالهاست در خانههایشان، در سکوت و بیادعا، پرستار جانبازان، همسران خسته از جنگ و حافظان خاطره ایثارند. بیمه دی با شناخت این نقش بیبدیل، تلاش کرده در کنار این قشر صبور و فداکار، تکیهگاهی مطمئن باشد.
تحول دیجیتال؛ جهشی برای آینده درمان
یکی از گامهای بلند بیمه دی در مسیر تحول، ورود جدی به حوزه دیجیتال و ارائه خدمات آنلاین است. اپلیکیشن «دیدار» به عنوان دستیار هوشمند بیمهشدگان معرفی شده است.
به بهانه روز پرستار بررسی شد؛ پرستاران عشق/ نگاهی به فداکاری همسران جانبازان و همراهی بیمه دی
وقتی صحبت از روز پرستار میشود، نگاهها به بیمارستانها و اتاقهای مراقبت دوخته میشود، اما پرستاران واقعی این سرزمین، تنها در لباس سفید خلاصه نمیشوند. بسیاری از آنان، سالهاست در خانههایشان، در سکوت و بیادعا، پرستار جانبازان، همسران خسته از جنگ و حافظان خاطره ایثارند. بیمه دی با شناخت این نقش بیبدیل، تلاش کرده در کنار این قشر صبور و فداکار، تکیهگاهی مطمئن باشد.
۴.۵میلیون بیمهگزار؛ نماد اعتماد در مسیر مشتریمداری بیمه دی
شرکت بیمه دی با تمرکز بر ارتقای کیفیت خدمات و تسهیل ارتباط با مخاطبان، اعلام کرد که هماکنون به بیش از ۴۵میلیون بیمهگزار در سراسر کشور خدمترسانی میکند.
بیمه دی، تجلی مسیر نوآوری و اعتماد در صنعت بیمه
شرکت بیمه دی در سومین نمایشگاه بینالمللی شهر پایدار کیش، عنوان غرفه برتر را از آن خود کرد؛ موفقیتی که نه صرفاً حاصل طراحی یک غرفه زیبا، بلکه نتیجهی رویکردی هوشمندانه به تحول دیجیتال، نوآوری در خدمات بیمهای و حضور فعال مدیران ارشد این شرکت در جریان توسعه پایدار کشور است.