
مدیرکل روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس: ارزش آفرینی سازمانی در گرو تقدیس فرهنگ کار صادقانه است
جواد گلی در اظهاراتی به موفقیت های شرکت هلدینگ خلیج فارس اشاره کرد و گفت: این موفقیت محصول نگاه خردگرایانه، تخصص محوری و کار و تلاش ارزشی، صادقانه و بدون حاشیه است.

مدیرعامل شرکت آریا تابان هوشمند خبر داد: رهیافت نوین عرضه سوخت درجایگاه های سوخت کشور
سالار مهرابی مدیرعامل شرکت دانش بنیان آریا تابان هوشمند باسابقه کار در حوزه نفت و گاز پروژه های زیادی را با موفقیت به اجرا در آورد به طوری که به گفته وی هر یک از این پروژه ها در ارتقای تخصص و تجربیات کاری اش تاثیر بسزایی داشته که رویکرد آن فعالیت در مسیر ساخت محصولات با بهره گیری از علم، دانش و فناوری روز با جهت گیری در حوزه نفت و گاز است.

توسعه فرهنگ بیمه، یک ضرورت اجتناب ناپذیر همگانی است
«مصطفی زندی»، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ج.ا.ا.، در گفت و گویی اختصاصی، دیدگاههای خود را در مورد چالشها و فرصتهای صنعت بیمه داری با مخاطبان "فرهنگ اقتصاد" به اشتراک گذاشته است که در ادامه از نظر این مخاطبان می گذرد. آقای زندی معاونت مرکز روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی را در کارنامه کاری خود دارد.

نقش راهبردی روابط عمومی بانکها در اطلاع رسانی وتعاملات سازنده درون و برون سازمانی
کسب رضایت مشتریان ازسرمایه های اصلی بانک است والگویی هدایت گرایانه از معیارسنجی ،رضایتمندی در ارزیابی وکارآمدی سیستم اداری ودر نحوه خدمات بانکی نیز هست.

چرا بانکها به سمت دیجیتال شدن قدم بر نمیدارند؟
کارشناس ارشد امور بانکی و مالی با بیان اینکه بانک ها انگیزه ای برای بانکداری دیجیتال ندارند، عنوان کرد: فضای نظام بانکی در کشور، فضای رقابتی نیست از طرفی استانداردهای نظام بانکی با سرعت کافی ارتقا پیدا نکرده است که بانک ها را مجبور کند تا کیفیت و سهولت دسترسی به خدمات خود را ارتقا دهند.

نقش راهبردی دفاتر اسناد رسمی درصیانت از حقوق مردم
"رشدوتعالی همه جانبه انسان درگرو دانش وتخصصی است که بامعنویت زلال عجین شده باشد "

ارائه خدمات متمایز شرکت سیلک رود به مشتریان در سال جهش تولید
دکترمجتبی برقبانی دراین گفتگو ضمن تشریح عملکرد شرکت متبوع اش اظهارداشت:هدف كوتاه مدت شركت توزيع عمده منسوجات خانگي (پرده) در سراسر ايران همراه با جلب رضايت مشتريان و هدف بلند مدت شركت توليد انواع منسوجات خانگي مي باشد.

از شیوع کرونا و تمرین توسعه کسبوکارها در فضای اینترنتی تا نبود قوانین بیمهای
از سال ۱۳۹۱ وارد شدن به فضای اینترنتی تبدیل به الزام شده است، اما بسیاری از کسبوکارهای سنتی در برابر آن مقاومت کردند ولی حالا که ویروس کرونا به کشور وارد و بحث دورکاری مطرح شده است، توسعه آن جدیتر دنبال میشود،

توصیههای سیاستی کوتاه مدت و بلند مدت برای کنترل اثرات تورم در اقتصاد ایران
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه کسری بودجه هم معلول و هم علت افزایش نرخ تورم است، گفت: برنامه های مختلف کوتاه مدت و بلند برای مهار اثرات تورم در اقتصاد ایران وجود دارد.

چرا بعد ۴۰سال تورم را حل نکردیم؟
سؤالی که این روزها خیلی از مردم کوچه و بازار و حتی نخبگان کشور از مسئولان و جامعه دانشگاهی کشور در حوزه اقتصاد دارند، این است که چرا بعد 40 سال هنوز نتوانستیم مشکل تورم را حل کنیم، در حالی که قریب به اتفاق کشورهای دنیا حتی کشورهایی که بهلحاظ اقتصادی بسیار ضعیفتر و مردم آنها فقیرتر از ما هستند، بر این مشکل فائق آمدند و نرخ تورم آنها تکرقمی و بعضاً زیر یک درصد یا منفی شده است.