شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۴ 2025-11-08
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول | بانکداری در بستر بلاکچین به زبان ساده | بانک مسکن با رویکردی نوین، سهم خود را در بازار بانکداری شرکتی افزایش می‌دهد | نماینده سنندج: رویکرد مجلس، حمایت قاطع از تقویت بانک کشاورزی است | هدیه متفاوت بانک کارآفرین به دانش آموزان |

کد خبر: 28569
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1401 - ۱۱:۲۶

شبکه های اجتماعی بانک ایران زمین/ فرصتی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان

شبکه های اجتماعی سبب شده اند تا ارتباط دورادور و اندک مشتریان با بانک مورد نظرشان ، به یک ارتباط گسترده و بی واسطه تر تبدیل شود. خصوصا اینکه یکی از راههای جلب اعتماد مشتریان در ارائه و پذیرش خدمات مالی ، ارتباط نزدیکتر و تعامل دوسویه است.

فرهنگ اقتصاد _ شبکه‌های اجتماعی به افراد این امکان را می دهد تا آموزش و اطلاعات لازم در مورد خدمات، محصولات و موسسات مالی به دست آورند. بانک ایران زمین در بانکداری دیجیتال به عنوان یک بانکداری مردم محور، معتقد است که زمین بازی را مشتری مشخص می کند و ایران زمین باید خدمت را آنجایی ارائه کند که مشتریان می خواهند.

در دنیای بانکها امروزه رفتار مشتریان مورد مطالعه قرار می گیرد و خواسته های آنها در شبکه های اجتماعی مورد مطالعه قرار می گیرد و بانک ها برای موفقیت در عرصه تنگاتنگ رقابت در جلب مشتریان بیشتر سعی دارند تا با ایجاد یک رابطه نزدیکتر و ارائه خدمات شخصی سازی شده، اعتماد مشتریان را جلب کنند. اما این رابطه باید فراتر از پشتیبانی باشد و ابزارهایی باید در اختیار مشتریان گذاشت تا ضمن بهره مندی از خدمات آنلاین ، در پس انداز ، سرمایه گذاری و خدمات شخصی سازی شده هم رضایت مشتریان را به خود جلب کنند.

در عصر دیجیتال مشتریان بانک ها به دنبال ارائه خدمات بانکی در بستر شبکه های اجتماعی هستند و با توجه به حضور گسترده کاربران دراین شبکه ها، فرصتی برای بانکها به وجود آمده تا برای ارائه خدمات به کسب و کارها و مشتریان وارد فضای شبکه های اجتماعی شوند.

آمارها نشان دهنده افزایش میزان استفاده از رسانه های اجتماعی است. امروزه میلیاردها نفر در جهان به شبکه های مختلف اجتماعی دسترسی دارند و از آنها برای انجام کارهای روزانه خود استفاده می کنند و این موضوع فرصت بی نظیری را برای تعامل مردم به یکدیگر، کسب و کارها و ارائه خدمات توسط شرکت ها، سازمان ها، شبکه بانکی و مالی فراهم کرده است.

استقبال از شبکه های اجتماعی توجه کسب و کارهای گوناگون را نیز به خود جلب کرده است. وجود این فضا بسیار تعامل آفرین است و فرصتی است که بانک ایران زمین آن را به غنیمت شمرده و در راستای سیاست گذاری های مشتری مدارانه خود به این امر پرداخته است.

خدمات متعددی در جهت رضایت مشتریان بانک ایران زمین طراحی شده که از جمله آنها می توان به خدمات پرداخت قبض و خرید اینترنی به صورت غیرمستقیم از طریق شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

البته فضای شبکه های اجتماعی بیشتر در اختیار مشاغل آنلاین است و ارائه خدمات مالی و بانکی در بستر شبکه های اجتماعی هنوز شکل منسجمی ندارد اما از آنجا که بزودی ارائه خدمات مالی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به یک ضرورت تبدیل خواهد شد، الزام توجه به این حوزه برای صنعت بانکداری کشور احساس می شود و این امر در افق نزدیک برنامه های بانک ایران زمین قرار دارد.

ارائه خدمات بانکی بر بستر شبکه های اجتماعی باید به استاندارد نزدیک شود و برای جلوگیری از ریسک های احتمالی در خرید ها در فضای شبکه های اجتماعی مانند تلگرام یا اینستاگرام لازم است که درگاه های بانکی در شبکه های اجتماعی راه اندازی شود و خدمات مالی به صورت استاندارد و با کمترین ریسک در این حوزه ارائه شود.

خدماتی مانند پرداخت قبض و خرید اینترنت به صورت غیر مستقیم و از طریق شبکه های اجتماعی به مشتریان ارائه شده که مورد استقبال مشتریان نیز قرار گرفته است . البته هنوز امکان ارائه مستقیم خدمات بانکی در شبکه های اجتماعی فراهم نشده است.

از دیگر موارد استفاده بانک ایران زمین از شبکه های اجتماعی ، مبحث اطلاع رسانی به مشتریان است که در آن سعی شده تا از نظرات مشتریان برای بهبود عملکرد و فرایندها استفاده شود.

بانک ایران زمین با هدف ایجاد رابطه مستقیم بین بانکداری دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی و تجربه مشتری حضور خود را در شبکه های اجتماعی گسترش داده تا بتواند سرویس و خدمتی را ارائه بدهد که در واقع برداشتی هوشمندانه از روند ارتباط مشتری با بانک و سایر کسب‌وکارها است.

بانک ایران زمین به منظور ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناساندن بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، دومین اپلیکیشن خود را با نام «همیار بانک ایران زمین» برروی سیستم عامل اندروید راه اندازی کرد.

براساس اعلام معاونت فن‌آوری اطلاعات بانک اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» در راستای معرفی هرچه بهتر و کاملتر امکانات و خدمات بانک طراحی و تولید شده است.

منبع : طلانیوز

برچسب ها: بانک ایران زمین, شبکه های اجتماعی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/28569

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • بانک دی، قدردان فرشتگان سپیدپوش در کنار قهرمانان ایثار
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • همراه اول الگوی پایداری و مسوولیت اجتماعی ایران
  • پیشرفت طرح پلی‌اتیلن سنگین شرکت صنایع پلیمر گچساران از ۵۰ درصد عبور کرد/ نصب مخازن دوقلوی ذخیره بوتن پروژه
  • ارائه خدمات آموزشی، توانمندسازی شغلی و ارتقای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای با پترو کارت
  • کلید بیش از ۵۷۰۰ واحد مسکونی در دستان متقاضیان نهضت ملی/ ایفای بیش از ۷۵ درصد از تعهدات نهضت ملی قم توسط بانک مسکن
آخرین اخبار
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • تأکید بر تکمیل زنجیره ارزش، توسعه پایدار و نقش تندگویان در شکوفایی صنعت پتروشیمی
  • چهارمین جلسه شورای مرکزی قرآن و عترت صنعت پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی اروند برگزار شد
  • بانکداری در بستر بلاکچین به زبان ساده
  • بانک مسکن با رویکردی نوین، سهم خود را در بازار بانکداری شرکتی افزایش می‌دهد
  • با طرح‌های مدرسه‌سازی، سرانه فضای آموزشی شهر بندرامام خمینی را به میانگین کشور نزدیک می‌کنیم
  • نماینده سنندج: رویکرد مجلس، حمایت قاطع از تقویت بانک کشاورزی است
  • نصب تجهیزات اکستراکتورهای پروژه TDAE در پالایشگاه نفت سپاهان
  • درخشش کاروان پتروشیمی مارون در هفتمین دوره مسابقات سراسری فرهنگی_ورزشی بانوان صنعت پتروشیمی
  • هدیه متفاوت بانک کارآفرین به دانش آموزان
  • صرفه‌جویی ۶۵ میلیون یورویی در صنعت مس با بومی‌سازی تجهیزات راهبردی
  • احصاء ۴۰‌ قلم تجهیزات راهبردی صنایع معدنی کشور برای بومی‌سازی
  • پزشکیان: نارضایتی مردم تقصیر ماست/نگاهمان را تغییر دهیم
  • طنز و واقعیت در نسخه‌های انتخاباتی دکتر پزشکیان، از شعار تا شوک
  • قهرمانی تیم پتروشیمی تبریز در دومین مرحله لیگ پیست جوانان

منهای اقتصاد
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • پزشکیان: نارضایتی مردم تقصیر ماست/نگاهمان را تغییر دهیم
  • آغاز طرح جدید همراه اول با هدیه ۳۰ گیگ اینترنت
  • نماینده اهواز: توسعه فیبر نوری، ستون فقرات اقتصاد دیجیتال کشور است
  • فراخوان شناسایی تأمین‌کنندگان معتبر کیوسک‌های هوشمند دیجیتال
  • راه‌اندازی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی در مرکز تماس همراه اول
  • حضور همراه اول در ششمین نمایشگاه شهر هوشمند و هوش مصنوعی ایران

فیلم
    اقدام اخلاقی محمد شریعتمداری که با تشویق فعالان صنعت پتروشیمی همراه شد
    صنعت بیمه به دنبال جلب رضایت بیشتر مشتریان است + فیلم
    فرهنگ اقتصاد _ علی جباری در گفتگویی گفت: دغدغه رضایتمندی برای شرکت های بیمه ای یک دغدغه الزامی بوده و به عبارت بهتر امروزه صنعت بیمه نیاز به جلب رضایت مردم دارد که…
    اینجا میدان تولید است . هر روزمان جهاد است و هر نفسمان ایثار
    هدف اصلی فروش شرکت ارزش ماندگار خلیج فارس، تامین مالی پروژه‌های بر زمین مانده هلدینگ است
    نماهنگ سرود شرکت پتروشیمی اروند
    بومی سازی تعمیر و تعویض قطعات داخلی ولوها توسط کارشناسان شرکت پتروشیمی اروند
    عملیات نصب در طرح پلی‌اتیلن سنگین گچساران به زودی آغاز می‌شود
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پلیمر گچساران، پیش‌بینی می‌شود با توجه به اتمام ساخت رآکتورهای این طرح و انجام تست‌هایی نهایی، به زودی شاهد…


عکس
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب