با نگاه به همگامی با توسعه پایدار ایران؛
طرح راهبردی کسبوکار بانک سینا تدوین شد
در همایش سراسری مدیران بانک سینا و با حضور اعضای هیئتمدیره از «طرح راهبردی کسبوکار» این بانک به صورت رسمی رونمایی شد.
فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابطعمومی بانک سینا، مدیرعامل بانک سینا در این مراسم با اشاره به استراتژی این بانک مبنی بر ارائه خدمات نوین و مشتریمحور در مسیر حرکت به سمت بانکداری دیجیتال و پلتفرمی، گفت: طراحی و تدوین برنامه سه ساله بانک تحت عنوان «طرح راهبردی کسبوکار»، به اتمام رسیده و امروز شاهد رونمایی و اجرای رسمی این طرح در بانک هستیم.
غلامرضا فتحعلی تصریح کرد: با رونمایی از این طرح که دربرگیرنده تغییر در مدل و شیوه کسبوکار و زمینهساز ورود بانک سینا به حوزه فعالیت جدید در نظام بانکی از طریق ترسیم نقشه راه مدیریت راهبردی است، برنامههای راهبردی و استراتژیک جدیدی در بانک اجرایی شده و به افزایش سهم بازار و ارتقاء جایگاه بانک سینا در صنعت بانکداری جهت دستیابی به بازارهای جدید و نو، بیش از پیش توجه خواهد شد.
وی بیان کرد: تغییر نظام برنامهریزی، کنترل هوشمندی عملکرد و ایجاد همسویی راهبردی در بدنه بانک از قابلیتهای این طرح راهبردی است. دور اندیشی و آیندهنگری متناسب با نیازهای روز جامعه بر اساس مشتریان هدف نیز از دیگر مواردی است که در این طرح به آن توجه ویژه شده است.
مدیرعامل بانک سینا گفت: خطوط کسب و کار جدید این بانک بر مبنای طرح راهبردی بر چهار محور اساسی «بانکداری خرد»، «بانکداری تجاری»، «بانکداری اختصاصی» و «بانکداری اجتماعی» استوار است و محصولات و کانالهای توزیع نیز با توجه به هر یک از گروههای مشتریان هر خط کسب و کار تعیین و ابلاغ شده است.
فتحعلی در همین راستا بیان کرد: توسعه بانکداری پلتفرمی و توسعه کانالهای بانکداری دیجیتال از مهمترین بخشهای طرح راهبردی کسبوکار بانک سینا است که با توجه به رویکرد نوین این شیوه از بانکداری مبنی بر حذف زمان، مکان و موقعیت، شاهد بهبود تجربه مشتری و شخصیسازی محصولات خواهیم بود.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: