بررسی عملکرد استانها باهدف تحقق حقوق مشتریان و بانک انجام میشود
سعید معادی معاون امور استانها و بازاریابی بانک توسعه تعاون: بررسی عملکرد استانها باهدف تحقق حقوق مشتریان و بانک انجام میشود.
به گزارش فرهنگ اقتصاد-سعید معادی معاون امور استانها و بازاریابی که بهاتفاق احمد محمدی مدیر امور استانها و شعب، هادی بخت یار رئیس اداره کل هماهنگی و پشتیبانی مدیریت امور استانها و شعب جهت بررسی عملکرد ششماهه اول سال جاری و میزان تحقق برنامه ابلاغی به استان هرمزگان عزیمت کردند با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: تصویب و ابلاغ برنامه در هر سازمان مبتنی بر ظرفیت درونسازمانی از حیث سرمایه انسانی، منابع مالی، سختافزار، نرمافزار با رویکرد کمی و کیفی از یکسو و شبکه محیطی، ظرفیتهای پیرامونی و آمایشی، بازار و ذینفعان سازمان از سوی دیگر است.
معادی ارزیابی عملکرد و تحلیل و بیان نقاط ضعف و قوت را یک راهکار مهم مدیریتی قلمداد کرد و دراینباره افزود: ارزیابی و نظارت بهصورت مستمر و هدفمند بهعنوان مؤلفه مهم برای سنجش تأثیر عملکرد مجموعه سازمان در رصد کردن توسعه و افزایش حجم فعالیت سازمان و بزرگتر شدن حجم و ابعاد فعالیت سازمانی و بهرهگیری از این شرایط برای تأثیر در ارتقاء کمی و کیفی کسبوکار اشخاص حقیقی و حقوقی است.
معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون برنامه محوری را یک ضرورت و بهرهگیری از این اصل مدیریتی را یک استراتژی کاربردی در بانک توسعه تعاون دانست و فعالیت مبتنی بر برنامه و ارزیابی و بررسی عملکرد در دو بازه زمانی ششماهه را عامل مهم در راهبری شعب در کیفی سازی خدمات در جهت رضایتمندی مشتریان دانست.
وی بابیان اینکه استان هرمزگان از تجهیز منابع و تخصیص اعتبار به ترتیب از رشد ۱۹ درصدی و ۳۶ درصدی در دوره ششماهه عملکردی نسبت به پایان سال برخوردار بوده است گفت: عملکرد مجموعه شعب بانک توسعه تعاون استان هرمزگان در پرداخت ۴۸۹۰ میلیارد ریالی در دوره موردبررسی، بیانگر نگاه واقعبینانه بانک در تلاش برای فعالیت در جهت رفع نیازهای مالی و اعتباری بخشهای مختلف اقتصادی برای اشخاص حقیقی و حقوقی و کمک به تسهیلات خرد و مرابحه عمومی به متقاضیان است.
شایانذکر است در این جلسه وضعیت عملکردی ۱۱ شعبه این استان در شاخصهای مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
منبع : روابط عمومی توسعه تعاون
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: