کسب تندیس طلایی رضایت مشتری توسط بیمه دی در همایش سراسری رضایتمندی مشتری
دهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری، روز ۲۶ آذرماه در مرکز بین المللی رایزن و با حضور مهمترین و معتبرترین برندهای ایرانی برگزار شد.
فرهنگ اقتصاد – برگزارکنندگان این همایش، بیمه دی را به سبب برداشتن گامهای موثر در جلب رضایت مشتریان، شایسته دریافت تندیس طلایی که عالیترین سطح است، دانسته و به همین مناسبت لوح تقدیر همایش را به محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی اهدا کردند.
منبع: روابط عمومی بیمه دی
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: