جمعه ۲۸ آذر ۱۴۰۴ 2025-12-19
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

افتتاح ساختمان جدید شعبه سردار جنگل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تهران | حمایت بانک تجارت از مدیریت هدفمند منابع ارزی کشور | شتاب و اعتماد؛ روایت تازه از مسیر بیمه دی | بیمه دی به طور کامل هوشمند سازی می شود/استفاده از نخبگان و المپیادی ها در دستور کار بیمه دی است | آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد با مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران در سیستان و بلوچستان |

کد خبر: 82077
تاریخ انتشار: 20 تیر 1401 - ۲۰:۵۹

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به باشگاه ۱۰۰هزار میلیاردی‌ها پیوست

دکتر «روح الله قاسمیان» در جمع خبرنگاران گفت: منابع بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور از مرز ۱۰۰هزار میلیارد تومان عبور کرد.

فرهنگ اقتصاد _به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «روح الله قاسمیان»، مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک در جمع خبرنگاران گفت: با استقبال گسترده مردم از بانکداری قرض‌الحسنه و اشاعه این فرهنگ الهی در جامعه، منابع بزرگترین بانک تخصصی قرض‌الحسنه کشور از مرز ۱۰۰هزار میلیارد تومان گذشت.
وی گفت: رشد منابع این بانک در سال‌های گذشته بیشتر از رشد نقدینگی بوده که معنای آن افزایش سهم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از بازار پولی بانکی کشور است.
قاسمیان همچنین اظهار داشت: نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور در طول ۱۵ سال فعالیت خود، ۱۲ میلیون و ۲۴۵هزار فقره وام به ارزش ۱۶۶هزار میلیارد تومان پرداخت کرده است.
افتخار خدمت به حدود ۱۳ میلیون مشتری خوش‌حساب
وی درباره تعداد مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: این بانک با جذب بیش از ۱۲ میلیون و ۷۰۰هزار نفر مشتری، خوش حساب‌ترین مشتریان شبکه بانکی کشور را در اختیار دارد، زیرا نسبت مطالبات به مصارف این بانک کمتر از نیم درصد بوده و در شبکه بانکی بهترین عملکرد به شمار می‌رود.
قاسمیان اظهار کرد: از جمله دلایل اقبال مردم به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، فعالیت این بانک در حوزه قرض‌الحسنه است؛ به‌طوری که وام‌های پرداختی این بانک همگی قرض‌الحسنه بوده و کارمزدی بین صفر تا حداکثر ۴ درصدی دارد.
رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: این بانک با پیشتازی در ارائه خدمات غیرحضوری، زمینه تسهیل شدن فرآیند دریافت خدمات را برای مشتریان فراهم کرده است. مواردی همچون افتتاح حساب آنلاین، درخواست وام آنلاین، کارت هدیه آنلاین، احراز هویت آنلاین سجام و سفته الکترونیکی از جمله خدماتی است که این بانک به شبکه بانکی معرفی کرده است.
وی در همین رابطه افزود: در دوره مدیریت جدید، بهبود زیرساخت‌ها و تکمیل سامانه‌های حوزه فناوری اطلاعات از جمله مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است. ارائه پیشخوان (شعبه مجازی) و سفته الکترونیکی نیز در همین راستا و برای تکمیل زنجیره خدمات الکترونیکی بانک صورت گرفته است.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر مدار سیاست‌های کلان کشور حرکت می‌کند
قاسمیان در بخش دیگری از سخنان خود بر پیگیری جدی سیاست‌های نهادهای بالادستی همچون وزارت اقتصاد و بانک مرکزی از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأکید کرد و گفت: این بانک با تسهیل شرایط پرداخت وام تا کنون بیش از ۱۵۰هزار فقره وام بدون ضامن به متقاضیانی که شرایط دریافت این وام را داشته‌اند پرداخته است.
وی در همین رابطه افزود: این بانک در راستای عمل کردن به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست‌های حمایتی از بنیان خانواده، تا کنون بیش از ۸۱۰۰ فقره وام فرزندآوری به ارزش تقریبی ۳۱۲۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است. تنها در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ بیش از ۸۵۰۰ فقره وام ازدواج به ارزش بیش از ۱۱هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پرداخت کرده و تعداد کل وام‌های ازدواج پرداختی از سوی این بانک به ۳۸۴هزار فقره و مبلغ ۸۷هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال می‌رسد.
افزایش سقف وام قرض‌الحسنه برای بیشتر شدن قدرت خرید مردم
روح الله قاسمیان با اشاره به تورم و مشکلات اقتصادی ایجاد شده بر اثر تحریم های استکبار جهانی بیان داشت: وجود تورم در جامعه باعث شده که دریافت وام، یکی از بهترین روش‌ها برای پیشرفت مالی مردم باشد، زیرا با دریافت وام، دیگر به پرداخت پول یک‌جا برای خرید مسکن، خودرو، کالاو… نیازی نیست.
وی افزود: در گذشته سقف وام قرض‌الحسنه برای اشخاص حقیقی ۵۰ میلیون تومان بود که با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، از میزان کارآمدی آن نسبت به گذشته کاسته شده و مشکلات کمتری را حل می‌کرد.
رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مدیران محترم بانک‌های قرض‌الحسنه در بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و با هدف گره‌گشایی از مشکلات آحاد جامعه، این مبلغ به ۲۰۰ میلیون تومان با دوره بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه افزایش پیدا کرد.
وی افزود: همچنین سقف وام اشتغال‌زایی برای کسب‌وکارهای خرد و کوچک، اعطایی به اشخاص حقوقی نیز به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و دوره بازپرداخت حداکثر ۸۴ ماهه افزایش یافت.
برگزاری مجمع عمومی صف و ستاد بانک با هدف توسعه فرهنگ پاسخگویی
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: این بانک با هدف بهبود و ارتقای عملکرد خود در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته، مجامع عمومی صف و ستاد را به‌صورت فصلی برگزار می‌کند. مجمع عمومی صف و ستاد بانک با هدف توسعه فرهنگ پاسخگویی در تمام لایه‌های اجرایی بانک، برای بررسی وضعیت همه مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سراسر کشور برگزار می‌شود و مجمع بعدی (مربوط به تابستان ۱۴۰۱) در مهر ماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین مدیریت شعب هر یک از استان‌ها نیز مجمع عمومی صف و ستاد استان خود را برگزار می‌کند و بررسی جزئی‌تر درباره عملکرد شعب استان و تصمیم‌گیری درباره آن در مجمع استانی انجام خواهد شد.
قاسمیان اظهار کرد: در پایان جلسه مجمع عمومی صف و ستاد نیز از استان‌های برتر تقدیر و تشکر صورت گرفت که مدیریت شعب استان‌های خوزستان، اصفهان، هرمزگان و بوشهر به‌ترتیب بهترین عملکرد را در بین مدیریت شعب استان‌های مختلف کشور داشتند.
پاسخگویی منظم و مستمر بانک به مشتریان
مشاور مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تأکید بر اهمیت پاسخگویی منظم و مستمر به مشتریان، گفت: افزایش سرعت و دقت پاسخگویی در مکالمات، بهبود فرایند پیگیری امور مشتریان، ارتقای میزان تماس‌های ورودی همزمان، تمرکز بر تجربه و آموزش کارکنان و غیره از جمله اقداماتی است که موجب افزایش ۹۳ درصدی رضایتمندی مشتریان در چند ماه اخیر شده است.
وی ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته در سال جاری، درصد تماس‌های پاسخ داده شده توسط کارشناسان ۳۰ درصد افزایش یافته و تعداد تماس‌های پاسخ داده نشده با کاهش ۱۵۰۰ درصدی روبرو بوده است. شاخص سطح استاندارد پاسخگویی(SLA) در حال حاضر و با بهبود روندها به سطح بسیار مطلوب ۹۵ درصد رسیده که این امر موجب افزایش رضایت مشتریان نیز شده است.
قاسمیان گفت: مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته پاسخگوی سؤالات و پیگیر مشکلات احتمالی مشتریان است. هوشمندسازی مرکز پاسخگویی به تماس‌های مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، راه‌اندازی واحد CRM جهت پرستاری مشتریان و راه‌اندازی سیستم پاسخدهی آنلاین در وب‌سایت بانک در دستور کار قرار دارد و در آینده نزدیک شاهد ارائه خدمات بیشتر و بهتر در عرصه بانکداری خواهیم بود.
قاسمیان تصریح کرد: اقدامات خوبی از سال گذشته در حوزه اجرای منویات و رهنمودهای مدیرعامل محترم بانک در زمینه منابع انسانی و با هدف تحول اساسی در حوزه شایسته سالاری، جانشین‌پروری، شناسایی نیروهای کارآمد و نگهداشت نیروی انسانی صورت گرفته است.
وی در پایان اعلام کرد: در آینده نزدیک طرح‌ها و پروژه‌های جدید بانکی مورد نیاز مشتریان در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رونمایی خواهد شد.

برچسب ها: بانک قرض الحسنه مهر ایران

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/82077

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، پانزدهم آبان‌ماه
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار‌شنبه ۴ و ۵ آذر ماه اعلام شد
  • حکمرانی رسانه‌ای در عصر دیجیتال؛ چالش‌های محتوا، اعتبار و بازاریابی
  • اسامی شعب فعال بانک مسکن در روز سه شنبه چهارم آذرماه اعلام شد
  • پتروشیمی نوری پیشرو در رعایت استانداردها و کیفیت محصولات
  • شتاب‌گیری رشد پایدار در بانک سینا
  • ارزیابی مثبت بانک مسکن از حضور در کیش اینوکس ۲۰۲۵ / دستاوردهای ارزشمند در حوزه بانکداری شرکتی و ابزارهای نوین تأمین مالی
  • عدم پرداخت تسهیلات با نرخ سود صفردرصدی به متقاضیان/ شفافیت در ارایه صورت های مالی؛ مورد تاکید مدیران عالی بانک مسکن/ استفاده از ظرفیت های قانونی در پیگیری وصول مطالبات
  • بازدید از بندر پارسیان با هدف ارزیابی ظرفیت‌های زیرساختی
آخرین اخبار
  • دوره توسعه شایستگی‌های مدیریتی برای مدیران برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی ضابطین قضایی کارکنان حراست شرکت ملی صنایع پتروشیمی
  • «با اهدای خون، زندگی ببخشید»؛ اقدام انسان‌دوستانه کارکنان پتروشیمی شهید تندگویان
  • پاسخ مدیرعامل پتروشیمی پردیس به ابهام ۵۲ میلیون دلاری؛ اوره‌ای در پردیس گم نشده است
  • افتتاح ساختمان جدید شعبه سردار جنگل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تهران
  • حمایت بانک تجارت از مدیریت هدفمند منابع ارزی کشور
  • شتاب و اعتماد؛ روایت تازه از مسیر بیمه دی
  • بیمه دی به طور کامل هوشمند سازی می شود/استفاده از نخبگان و المپیادی ها در دستور کار بیمه دی است
  • آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد با مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران در سیستان و بلوچستان
  • بیمه دی پیشگام در هوشمندسازی خدمات بیمه ای/تحقق شعار «دسترسی به بیمه در هر زمان و هر مکان» با پلتفرمهای دیجتال بیمه دی
  • صدور کارت رفاهی ۵۰۰ میلیون تومانی با شرایط ویژه
  • سامانه موبایل بانک رفاه به‌روزرسانی شد
  • هوشمندسازی صنعت مس ایران؛ از استراتژی تا عمل
  • آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب و احداث مخزن آب شهرک طالقانی/ کلنگ‌زنی و رونمایی از پروژه‌های احداث مدرسه و هنرستان در بندرامام
  • آغاز دو پروژه مهم آب‌رسانی توسط پتروشیمی بندرامام در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی

منهای اقتصاد
  • روز شلوغ مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در هفته پژوهش و فناوری
  • تحول دیجیتال راه‌آهن؛ از هم‌افزایی با همراه اول تا تعریف شراکت راهبردی فناورانه
  • پیام تسلیت دکتر جلال بهمنی مدیر مسئول “پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ اقتصاد” در پی درگذشت پسرعمه مهندس حجت مرادی
  • نخستین ارائه VoLTE در رومینگ بین‌الملل توسط همراه اول
  • بومی‌سازی فناوری به روایت مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در نمایشگاه «تستا»
  • گفت ‌وگوی اختصاصی «فرهنگ اقتصاد» با استاد منوچهر سهیلی شمیرانی؛ (پاسدار اصالت موسیقی ایرانی):”هنر را معشوق بدانید، نه منبع معاش”
  • برگزاری سمینار هوش مصنوعی در حوزه‌های تخصصی رادیولوژی با مشارکت همراه اول

فیلم
    کاهش هزینه‌های تولید پتروشیمی هنگام، با طرح نوآورانه احداث تصفیه‌خانه چندمنظوره
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی هنگام، این تصفیه‌خانه، قابلیت تأمین کامل آب DM مورد نیاز واحد آمونیاک در زمان در سرویس نبودن…
    “نماینده مجلس: تأمین خوراک پالایشگاه نفت آفتاب باید در اولویت قرار گیرد
    فرهنگ اقتصاد _ احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس، با انتقاد از تأمین‌نشدن خوراک پالایشگاه نفت آفتاب گفت:چگونه ممکن است بزرگ‌ترین پالایشگاه…
    گام بلند پتروشیمی اروند برای بومی سازی لایسنس زنجیره PVC با همت واحد پژوهش ‌و فناوری
    بررسی کارنامه یکساله و تشریح نقشه راه هلدینگ خلیج فارس در سال ۱۴۰۴ در نشست هم‌اندیشی مدیران گروه
    اجرای طرح‌‌ها بدون حضور میدانی مدیران شدنی نیست
    فرهنگ اقتصاد _ اجرای طرح‌‌ها نیاز به تعیین مهلت زمانی قابل رصد و حضور میدانی مدیران دارد.
    همکاران ستاد باید بتوانند به صورت آنلاین وضعیت پیشرفت پروژه و نیازهای مالی را…
    بانک ملی ایران حامی چهل و سومین جشنواره فیلم فجر شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران به منظور تبادل تفاهمنامه حمایت از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و جشن سالانه…
    بانک سینا با مشارکت بازیگران اکوسیستم در مسیر بانکداری هوشمند
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی بانک سینا، علی ابدالی در حاشیه نمایشگاه تراکنش دهم گفت: بانک سینا نیز مانند سایر بانک‌ها با استفاده از قابلیت‌های شرکت‌های…


عکس
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب