پنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۴ 2025-08-21
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

اعلام شعبه کشیک بانک توسعه صادرات ایران در روز شنبه اول شهریور ماه | رویکرد متوازن بانک توسعه صادرات ایران در حمایت از صنایع صادرات محور | اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه | اعلام شعب کشیک بانک ملت در روز پنج شنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۴ | اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملی در روز شنبه یکم شهریورماه ۱۴۰۴ |

کد خبر: 82247
تاریخ انتشار: 1 شهریور 1402 - ۲۳:۵۲

پرداخت ۳ میلیون فقره وام در یک سال، نشانه استقبال مردم از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: آمار مربوط به عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نشان می‌دهد استقبال مردم از خدمات این بانک فراتر از انتظار است و تنها در سال گذشته بیش از ۳ میلیون فقره وام از سوی این بانک پرداخت شده است.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نخستین کارگاه آموزشی ۲ روزه رؤسای دوایر روابط عمومی و بازاریابی استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گیلان، گلستان، سمنان و مازندران طی ۲ روز در سالن همایش مدیریت شعب استان مازندران برگزار شد.
این همایش با حضور دکتر «رضا قرائی‌پور» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه، دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان، «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌و‌کار بانک، دکتر «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک در مازندران و «حمیدرضا صانعی‌پور» نماینده معاونت امور استان‌ها و دبیر جشنواره مهر پوز همراه بود.
بهترین عملکرد در ۲ شاخص رشد منابع و نسبت معوقات
دکتر «رضا قرائی‌پور» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه و عضو هیأت عامل بانک در افتتاحیه این همایش، گفت: این بانک به متولی اصلی قرض‌الحسنه در کشور تبدیل شده است. بر همین اساس، شاخص‌های عملکردی بانک از این جهت مهمند که بتوانیم بیشتر از گذشته به مشتریان خود ارائه خدمت کنیم.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه بانک، بیان کرد: آمار مربوط به عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نشان می‌دهد استقبال مردم از خدمات این بانک فراتر از انتظار است و تنها در سال گذشته بیش از ۳ میلیون فقره وام از سوی این بانک پرداخت شده است.
وی گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حال حاضر ۱۵ میلیون نفر مشتری دارد و از منظر شاخص رشد منابع و نسبت مطالبات به مصارف بهترین عملکرد را در سطح شبکه بانکی ثبت کرده است. همچنین جزو بانک‌های پر تراکنش کشور به شمار می‌رود.
مشتریان بانک باید سفیران قرض‌الحسنه در جامعه باشند
در ادامه همایش دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان ضمن بیان اینکه باید نگاه‌ مردم به سمت قرض‌الحسنه توسعه یابد، گفت: یکی از اهداف روابط عمومی بانک اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه است که در این راستا با همت مدیرعامل محترم و همکاران ستادی تغییری در ساختار اداره کل روابط عمومی رخ داد و مرکز امور مشتریان به اداره کل روابط عمومی واگذار شد.
وی اظهار داشت: باید نگاه ما این باشد که مشتری قلب بانک است و روابط عمومی باید طوری عمل کند تا مشتریان بانک به مشتری وفادار تبدیل شوند و هر مشتری سفیر قرض‌الحسنه در جامعه باشد، در همین راستا همه باید تلاش کنند تا شعار «کارت قرض‌الحسنه، کارت زندگی» در جامعه پیاده شود.
دکتر «قاسمیان» گفت: افزایش متوسط تماس‌های روزانه مرکز تماس از ۲۰۰۰ به ۱۱هزار تماس طی یک سال می‌تواند ۲ معنا داشته باشد، اول اینکه تعداد مشتریان بانک افزایش یافته و باید پاسخگو باشیم، دوم اینکه خدمات بانک در حوزه مرکز تماس افزایش یافته و باید نیاز مشتریان جدید با این تماس‌ها برطرف شود.
وی ادامه داد: روابط عمومی باید ایده‌پرداز باشد و دچار روزمرگی نشود که اگر این اتفاق روی دهد به دنبال آن فرسایش، خستگی و اجرا نشدن طرح‌ها را به دنبال خواهد داشت. بانک در دوران مدیریت جدید هم جشن ۱۰۰ همتی و هم جشن ۲۰۰ همتی منابع را گرفته و با یاری خدواند و کمک همکاران تا پایان سال جشن ۳۰۰ همتی را هم خواهیم گرفت.
همیاران مشتری، بازوی کمکی شعب برای بهبود ارائه خدمت هستند
«احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک نیز بیان کرد: قرض‌الحسنه به عنوان یک تفکر در حال رشد است و تعداد مشتریان بانک با شدت قابل توجهی رو به افزایش است، اما راه‌اندازی پلتفرم کیوبانک می‌تواند تا حد زیادی امکان ارائه خدمات را به‌صورت غیرحضوری فراهم کند.
وی تصریح کرد: اکنون منابع بانک به ۲۰۰ همت بالغ شده که عدد قابل توجهی است و نشان می‌دهد عملکرد بانک بسیار مطلوب است.
رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک با اشاره به پایان فعالیت همیار بازاریاب‌ها و جایگزینی آن با همیار مشتری، افزود: از همیاران مشتری انتظار می‌رود به اندازه کارکنان شعب بر طرح‌ها و خدمات بانک مسلط باشند و بتوانند در این رابطه توضیحات لازم را به مشتریان ارائه کنند.
در پایان «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن خیر مقدم به مدعوین و مدیران بانک، گفت: بسیار خرسندیم که میزبان اولین همایش آموزشی رؤسای دوایر روابط عمومی و بازاریابی مدیریت شعب شمال و شرق کشور در استان مازندران هستیم و امیدواریم این آموزش‌ها منجر به افزایش دانش همکاران در ۲حوزه مهم و اساسی بانک یعنی روابط عمومی و بازاریابی شود.
در سال ۱۴۰۱ سهم بازار بانک در شاپرک به اندازه ۳ سال پیش از خود رشد کرد
«حمیدرضا صانعی‌پور» نماینده معاونت امور استان‌ها و دبیر جشنواره مهر پوز نیز دیگر سخنران این دوره آموزشی بود. وی اظهار داشت: کارتخوان فروشگاهی به عنوان یک خدمت ارزنده به مشتری برای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز موجب جذب نقدینگی حاصل از داد و ستد مالی و افزایش منابع بانک می‌شود.
صانعی‌پور افزود: کارنامه عملکرد بانک در سال گذشته ۱۴۰۱ در شبکه شاپرک قابل توجه بوده به‌طوری که مؤلفه‌های اصلی منافع حاصل از این خدمت یعنی میانگین موجودی حساب‌های پذیرنده (منابع مالی) رشد ۸۳ درصد و تعداد کارتخوان‌های فروشگاهی رشد ۶۷ درصدی را نسبت به سال گذشته خود داشته است.
نماینده معاونت امور استان‌ها خاطرنشان ساخت: در شبکه شاپرک نیز سهم بازار خود را در قیاس با سایر رقبا افزایش دادیم؛ به‌طوری که رشد و افزایش سهم بازار بانک در سال ۱۴۰۱ معادل رشد سهم بازار در ۳ سال گذشته بانک بوده است. با همت همگانی در شبکه شاپرک رتبه ۸ را در تعداد تراکنش و رتبه ۱۰ را در جذب نقدینگی (گردش مالی) کسب کردیم.
دبیر جشنواره مهر پوز اظهار داشت: هدف از اجرای طرح جشنواره مهر پوز بهبود عملکرد کارتخوان‌های فروشگاهی، افزایش منابع بانک، جذب حداکثری نقدینگی و در نهایت افزایش سهم بانک از شبکه شاپرکی است که این امر تلاش همه استان‌ها و همت و اراده جدی همه شعب بانک را می‌طلبد.
شایان ذکر است در این دوره آموزشی، کارگاه‌هایی با موضوع «بازاریابی خدمات بانکی»، «مدیریت بحران، خبرنویسی و سوژه‌یابی»، «اصول مذاکره و تحلیل شخصیت مشتری» و «عکاسی حرفه‌ای» برگزار شد.

برچسب ها: بانک قرض الحسنه مهر ایران

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/82247

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • طرح آزادسازی قیمت برق و گاز و بازتوزیع
  • “طنین باشکوه “فلک‌الافلاک”در قلب خرم‌آباد باسمفونی همدلی و هنر پس از سال‌ها انتظار به صدا درآمد”
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • در حمله تروریستی اسرائیل به ایران چه گذشت؟
  • مزیت‌ها و ضرورت‌های توسعه باتری‌های آبی(نیروگاه های تلمبه ای ذخیره ای)
  • همدردی “فرهنگ اقتصاد” با خانواده بهاروندی (همکار) در غم از دست دادن مادربزرگ
  • ارتقای شاخص‌های کلیدی و جهش بلند بانک تجارت به‌سوی رتبه نخست سهم از بازار
  • مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت برگزار شد
  • مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار می‌شود
  • مجمع‌عمومی سالیانه پتروشیمی گچساران برگزار شد
  • دورکاری کارکنان روزکار پتروشیمی بندرامام در روزهای سه شنبه و چهارشنبه
  • مجمع عمومی سالیانه بیدبلند خلیج فارس برگزار شد
  • مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی اصفهان (سهامی عام) برگزار شد
آخرین اخبار
  • از قراردادهای نیمه‌تمام تا صادرات فرو ریخته؛ وزارت نفت و جفای آشکار به حقوق ملت
  • اعلام شعبه کشیک بانک توسعه صادرات ایران در روز شنبه اول شهریور ماه
  • رویکرد متوازن بانک توسعه صادرات ایران در حمایت از صنایع صادرات محور
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روز پنج شنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۴
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملی در روز شنبه یکم شهریورماه ۱۴۰۴
  • نشست هماهنگی اورهال پتروشیمی ایلام برگزار شد
  • رکوردشکنی زائران همراه اولی در استفاده از خدمات دیجیتال
  • اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۳۰‌امردادماه
  • بانک توسعه تعاون از طرح تسهیلاتی «وصال» ویژه زوج‌های جوان رونمایی کرد
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در ۲۹ مرداد و ۱ شهریور ۱۴۰۴
  • مشارکت بانک مسکن در ساخت بیش از ۵۲۰۰ واحد نهضت ملی در کهگیلویه و بویراحمد/ پرداخت متمم تسهیلات به پروژه‌های بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی
  • رشد ۱۷ درصدی سپرده‌های مردمی بانک کشاورزی همزمان با بهبود ترکیب منابع

منهای اقتصاد
  • رکوردشکنی زائران همراه اولی در استفاده از خدمات دیجیتال
  • شرکت مخابرات ایران روزانه یک گیگ اینترنت رایگان به زائران اربعین در مرزها ارائه می‌دهد
  • فناوری تلفن همراه در ایران ۳۱ ساله شد
  • استاد فرشچیان دار فانی را وداع گفت
  • همراه اول؛ نخستین اپراتور خارجی با خدمات حضوری در فرودگاه نجف
  • استقرار پاورباکس‌های همراه اول در حرم‌های مطهر عراق
  • رونمایی همراه اول از بسته خدمات دیجیتال ویژه زائران اربعین

فیلم
    توسعه دانش بهداشت حرفه‌ای با بهره‌گیری از هوش مصنوعی
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی پتروشیمی بوعلی سینا، این دوره آموزشی سه‌روزه که با حضور سرپرستان واحد بهداشت پتروشیمی‌های منطقه اقتصادی ماهشهر در مجتمع آموزشی…
    گامی در جهت هم‌افزایی نظام بانکی
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک دی، این نشست که با هدف تقویت تعاملات بین‌بانکی و بررسی زمینه‌های همکاری مشترک برگزار شد، فرصتی برای تبادل نظر پیرامون راهکارهای بهینه‌سازی فرآیندهای…
    خلیج‌فارس، حامی خلیج‌فارس!
    فرهنگ اقتصاد _ امروز در سومین روز برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی غرفه هلدینگ خلیج‌فارس طوماری برای اعلام حمایت فعالان صنعت از نام و اصالت تاریخی خلیج‌فارس تدارک…
    نقش پتروشیمی ها در تثبیت بازار و ارزآوری
    عزادارى و همدردى پرسنل شرکت پتروشیمى اروند با مردم بندر عباس
    پایان خوش ایران اکسپو ۲۰۲۵ برای بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران / انتخاب گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان شرکت برتر صادرات گرا در اختتامیه این رویداد
    بررسی کارنامه یکساله و تشریح نقشه راه هلدینگ خلیج فارس در سال ۱۴۰۴ در نشست هم‌اندیشی مدیران گروه


عکس
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    افتتاح اولین مدرسه انعطاف‌پذیر استان بوشهر به‌همت شرکت آریاساسول
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این رویداد با حضور مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر، امام جمعه شهر…
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    بازدید دکتر خلیلی‌نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند از غرفه پتروشیمی تبریز
    بازدید مهندس عباس غلامی مدیر توسعه صنایع پایین‌دستی شرکت صنایع ملی پتروشیمی از غرفه شرکت پتروشیمی تبریز
    مراسم عزاداری شهادت سید مقاومت در آریاساسول برگزار شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مراسم عزاداری برای شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله علیه)، دبیرکل حزب‌الله، با حضور محمدرضا…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب