پنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۴ 2025-08-21
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

اعلام شعبه کشیک بانک توسعه صادرات ایران در روز شنبه اول شهریور ماه | رویکرد متوازن بانک توسعه صادرات ایران در حمایت از صنایع صادرات محور | اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه | اعلام شعب کشیک بانک ملت در روز پنج شنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۴ | اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملی در روز شنبه یکم شهریورماه ۱۴۰۴ |

کد خبر: 82266
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1402 - ۰۰:۰۱

ساختمان جدید مدیریت شعب استان فارس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هویت بصری جدید افتتاح شد

با حضور «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک، ساختمان جدید مدیریت شعب استان فارس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هویت بصری جدید افتتاح شد.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ساختمان جدید مدیریت شعب استان فارس با حضور «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره، «دکتر احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استان‌ها، «دکتر روح الله قاسمیان» رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان و «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی به بهره‌برداری رسید.
مهمترین نقطه قوت بانک قرض‌الحسنه بودن آن است
«مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک در این مراسم ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته شیراز به اهالی فرهنگ‌مدار سومین حرم اهل بیت «ع» گفت: استان فارس و کلانشهر شیراز مرکز علم و ادب ایران زمین است و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرتو این پتانسیل های ارزنده توانسته است در حوزه‌های مالی کارنامه درخشانی در استان فارس بر جای گذارد.
وی با اشاره به اهداف و رسالت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: خط مشی فعالیت بانک براساس حمایت اقتصادی از دهک‌های نیازمند با جذب منابع اقشار خیر جامعه تعریف شده و در این راستا چشمداشت مالی و نگاه درآمدزایی ندارد. همچنین این بانک توانمندی‌های لازم برای تبدیل شدن به یک بانک بزرگ اسلامی در غرب آسیا را دارد و باید با رفع نواقص و کاستی‌ها در این حوزه مجاهدت بیشتری کرد.
«ازگلی» خواستار رویه و دیدگاه یکسان در راستای نیل به اهداف عالی مدنظر بانک در سطوح مختلف شد و اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به همت و تلاش‌های کارکنان متعهدش به موفقیت‌های زیادی دست یافته و با توجه به این موضوع باید چشم اندازهای سال های بعدی را با دقت بیشتری ترسیم کنیم.
وی با تصریح اینکه رضایت ذینفعان مهمترین اصل در بانک است و این گروه شامل مشتریان، سهامداران، کارکنان بانک و حاکمیت می شود، خاطرنشان ساخت: باید بر شاخصه‌های پیشرو در نظام بانکداری قرض‌الحسنه تمرکز کنیم و هرچه قدر با مبانی پیشرفت در این حوزه آشنا شویم قطار موفقیت با شتاب بیشتری به مسیر خود ادامه می دهد .
عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر این موضوع که مهمترین نقطه قوت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به رسالت قرض‌الحسنه بودن آن باز می گردد، بیان داشت: اساسنامه و فلسفه تاسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دارای مزیت‌هایی نسبت به سایر نهادهای مالی کشور است و این نقطه قوت باید به خوبی تبیین گردد.
وی با تشریح برخی از این نقاط قوت گفت: بانکداری تجاری اسلوب کار خود را برپایه ریسک بنا می کند و با هنرمندی مدیرانی که در اختیار دارد به سودآوری می رسد؛ اما بانکداری قرض‌الحسنه بر مبنای اخذ منابع از اقشار خیر و برداشتن باری از دوش افراد نیازمند با حفظ منافع پایه گذاری شده است. برای اجرایی سازی این راهکار باید مدل های مختلفی از جذب منابع و ارایه وام را تعریف کنیم تا طرفین با رضایت در این چرخه مشارکت کنند.
«ازگلی» در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در شعب اظهار داشت: یکی از تفاوت‌های اصلی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سایر نهادهای مالی به فرهیختگی و تعهد نیروی انسانی این مجموعه باز می‌گردد و در راستای تکریم این مجاهدت‌ها از ارایه طرح‌های حمایتی و تشویقی دریغ نمی‌کنیم.
در زمینه گسترش خدمات هوشمند در دوران گذار بسر می‌بریم
در این مراسم «دکتر احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استان‌ها از تلاش برای غلبه بر مشکلات و افزایش بهره وری در بانک خبر داد و افزود: کمیته بهبود فرآیندها در بانک با هدف افزایش بهره‌وری تشکیل شده و از کارکنان درخواست می‌کنیم تا پیشنهادات و راهکارهای خلاقانه خود را در راستای بهبود عملکرد سیستم با کارشناسان مرتبط در میان گذاشته تا با دقت مورد بررسی قرار گیرد.
وی از تلاش شبانه روزی کارشناسان برای برطرف کردن نواقص خبر داد و گفت: در زمینه گسترش خدمات هوشمند در دوران گذار بسر می‌بریم و همکاران فنی با تلاش شبانه‌روزی به دنبال رفع نقص‌های فنی هستند.
رسانه‌ها سفیران بانکداری قرض‌الحسنه هستند
«دکتر روح الله قاسمیان» رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان نیز در این مراسم بر اهمیت فرآیند مشتری‌مداری با اتخاذ راهکارهای موثر تبلیغاتی تاکید کرد و بیان داشت: نقش فضای بصری در فرآیند مشتری‌مداری بسیار پراهمیت است و بر اعتبار، شهرت، هویت و عزت بانک می‌افزاید.
وی افزود: همه ما باید جلب رضایت پروردگار متعال را در تمامی شئون زندگی سرلوحه کار خود قرار دهیم و تمامی کارکنان بانک باید به این نکته توجه داشته باشند که شیوه کلام و رفتار آنها تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ رفیع قرض‌الحسنه دارد و این به معنای موفقیت‌های دنیوی است و اجر اخروی دارد.
«دکتر قاسمیان» در بخش دیگری از سخنان خود از رسانه‌ها به عنوان سفیران بانکداری قرض‌الحسنه یاد کرد و اذعان داشت: یکی از شاهراه‌های اصلی برای ترویج فرهنگ رفیع قرض‌الحسنه رسانه‌ها هستند و رسانه‌های ارتباطی می توانند نقش موثری در جذب مشتریان داشته باشند.
وی در ادامه به ظرفیت ارزنده خبرنگاران اشاره کرد و بیان داشت: سیاست بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر مبنای تعامل و جلب رضایت اصحاب رسانه استوار شده و امیدواریم به یاری این اقشار تاثیرگذار بتوانیم فرهنگ رفیع قرض‌الحسنه را بهتر و بیشتر در جامعه فراگیر سازیم.
رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان یکی از راهکارهای جذب مشتریان را اطلاع رسانی پیرامون فعالیت‌های جانبی بانک ارزیابی و تصریح کرد: امروزه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در امور خیرخواهانه مشارکت زیادی داشته و با دستگاه ها و نهادهای زیادی در تعامل است. به تصویر کشیدن این فعالیت‌ها در تلویزیون شعب ضمن پیشگیری از دلزدگی مشتریان می‌تواند نقش ارزنده ای در جلب افکار عمومی و مشتری‌مداری داشته باشد.
وی در ادامه گفت: کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زمره اقشار فرهیخته و متعهد جامعه قرار دارند و از آنها انتظار می‌رود تا به مواردی نظیر نصب نشان بانک و پوشش متحد الشکل توجه ویژه ای مبذول دارند تا به واسطه القای حس نظم به مشتریان به شکل بهتر و موثرتری بتوانیم در زمینه امور اقتصادی موفق عمل کنیم.
«دکتر قاسمیان» با اشاره به این موضوع که مکالمه کارکنان بانک با مشتریان با هدف ارتقا شیوه خدمت رسانی رصد می‌شود، اظهار داشت: رضایت مشتریان می‌تواند نقش موثری در ارتقا درجه بانک داشته باشد و در راستای نیل به این هدف فاخر باید بر چالش ها و مشکلات غلبه کنیم.
استان فارس، یکی از استان های پیشرو در زمینه مدیریت منابع است
در این مراسم «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی نیز با بیان اینکه استان فارس یکی از استان های پیشرو در زمینه مدیریت منابع است گفت: استان فارس در ماه‌های اخیر تلاش های زیادی در حوزه ساخت و ساز ساختمان ستاد بانک و بهبود هویت بصری انجام داده و بر اساس مستندات و آمار و ارقام توانسته است در کمترین زمان و با حداقل هزینه ممکن نسبت به بازسازی شعبه مرکزی شیراز اقدام کند که در مقایسه با سایر استان‌ها از وضعیت به مراتب مطلوب‌تری برخوردار است.
وی افزود: نمره اثربخشی و کارآیی کارکنان بانک در استان فارس ارزنده بوده و پیشتازی استان فارس به دلیل تدبیر مدیران و تلاش و کوشش همکاران در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران محقق شده است و استمرار این موفقیت‌ها نیازمند تلاش‌های مضاعفی است.
نیروی انسانی مهمترین رکن هر مجموعه برای پیشرفت و تعالی است
«بهزاد شمس الدینی» مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس در این مراسم از نیروی انسانی به عنوان مهمترین رکن هر مجموعه برای پیشرفت و تعالی یاد و تاکید کرد: یکی از اهداف اصلی ما در این مجموعه ارتقای برند ارزشمند بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بواسطه تکریم مشتریان است.
وی در ادامه با ارایه آمار عملکرد استان افزود: مقدار منابع استان در سال ۱۴۰۰ با ۳۵ درصد رشد به ۲۹ هزار میلیارد رسید و در پایان سال ۱۴۰۱ به ۵۷ هزار میلیارد افزایش یافت. همچنین حجم مطالبات در استان فارس علیرغم افزایش ۴ برابری مصارف از ۹۱ میلیارد ریال به ۸۰ میلیارد ریال در پایان سال ۱۴۰۱ رسیده است.
شمس الدینی با اعلام این خبر که طبق ارزیابی‌های سال گذشته از ۱۰ شعبه برتر کشور تعداد ۷ شعبه به استان فارس اختصاص یافته است، عنوان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا انتهای ۱۴۰۱ استان فارس بطور مستمر در سطح کشور رتبه اول برنامه عملیاتی را به خود اختصاص داده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش از کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان خدمتگزاران راستین ملت بزرگ ایران یاد کرد و افزود: امیدواریم با افتتاح ساختمان جدید مدیریت شعب بانک در استان فارس شاهد تحولی در حوزه خدمت رسانی به جامعه باشیم.

برچسب ها: بانک قرض الحسنه مهر ایران

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/82266

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • طرح آزادسازی قیمت برق و گاز و بازتوزیع
  • “طنین باشکوه “فلک‌الافلاک”در قلب خرم‌آباد باسمفونی همدلی و هنر پس از سال‌ها انتظار به صدا درآمد”
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • در حمله تروریستی اسرائیل به ایران چه گذشت؟
  • مزیت‌ها و ضرورت‌های توسعه باتری‌های آبی(نیروگاه های تلمبه ای ذخیره ای)
  • همدردی “فرهنگ اقتصاد” با خانواده بهاروندی (همکار) در غم از دست دادن مادربزرگ
  • ارتقای شاخص‌های کلیدی و جهش بلند بانک تجارت به‌سوی رتبه نخست سهم از بازار
  • مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت برگزار شد
  • مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار می‌شود
  • مجمع‌عمومی سالیانه پتروشیمی گچساران برگزار شد
  • دورکاری کارکنان روزکار پتروشیمی بندرامام در روزهای سه شنبه و چهارشنبه
  • مجمع عمومی سالیانه بیدبلند خلیج فارس برگزار شد
  • مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی اصفهان (سهامی عام) برگزار شد
آخرین اخبار
  • از قراردادهای نیمه‌تمام تا صادرات فرو ریخته؛ وزارت نفت و جفای آشکار به حقوق ملت
  • اعلام شعبه کشیک بانک توسعه صادرات ایران در روز شنبه اول شهریور ماه
  • رویکرد متوازن بانک توسعه صادرات ایران در حمایت از صنایع صادرات محور
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روز پنج شنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۴
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملی در روز شنبه یکم شهریورماه ۱۴۰۴
  • نشست هماهنگی اورهال پتروشیمی ایلام برگزار شد
  • رکوردشکنی زائران همراه اولی در استفاده از خدمات دیجیتال
  • اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۳۰‌امردادماه
  • بانک توسعه تعاون از طرح تسهیلاتی «وصال» ویژه زوج‌های جوان رونمایی کرد
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در ۲۹ مرداد و ۱ شهریور ۱۴۰۴
  • مشارکت بانک مسکن در ساخت بیش از ۵۲۰۰ واحد نهضت ملی در کهگیلویه و بویراحمد/ پرداخت متمم تسهیلات به پروژه‌های بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی
  • رشد ۱۷ درصدی سپرده‌های مردمی بانک کشاورزی همزمان با بهبود ترکیب منابع

منهای اقتصاد
  • رکوردشکنی زائران همراه اولی در استفاده از خدمات دیجیتال
  • شرکت مخابرات ایران روزانه یک گیگ اینترنت رایگان به زائران اربعین در مرزها ارائه می‌دهد
  • فناوری تلفن همراه در ایران ۳۱ ساله شد
  • استاد فرشچیان دار فانی را وداع گفت
  • همراه اول؛ نخستین اپراتور خارجی با خدمات حضوری در فرودگاه نجف
  • استقرار پاورباکس‌های همراه اول در حرم‌های مطهر عراق
  • رونمایی همراه اول از بسته خدمات دیجیتال ویژه زائران اربعین

فیلم
    امسال بودجه مسئولیت اجتماعی را به آموزش و پرورش و تجهیز مدارس اختصاص دهید
    ارسال ۱۹۰۰ بسته کمک تحصیلی به مناطق محروم با همیاری کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
    فرهنگ اقتصاد _ با همیاری کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و کانون سردفتران و دفتریاران، ۱۹۰۰ بسته کمک تحصیلی برای دانش‌آموزان…
    پیگیری ویژه امین‌نژاد برای تامین و ارسال یوتیلیتی پایدار به شرکت‌های هنگام و آپادانا
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در اولین روز حضور و بازدید میدانی محمود امین‌نژاد به همراه تعدادی…
    اعطای وام خرید لوازم خانگی و دیجیتال در بانک ایران زمین
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ متقاضیان می توانند به شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه و ضمن تکمیل فرم اعطای تسهیلات طرح یارا، تا سقف…
    سیاست های بیمه مرکزی برای افزایش رضایتمندی مشتریان از صنعت بیمه اعلام شد + فیلم
    فرهنگ اقتصاد _ "پرویز خوشکلام خسروشاهی" درحاشیه سی ‌ویکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه  گفت: بیمه مرکزی باید موضوع…
    “نماینده مجلس: تأمین خوراک پالایشگاه نفت آفتاب باید در اولویت قرار گیرد
    فرهنگ اقتصاد _ احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس، با انتقاد از تأمین‌نشدن خوراک پالایشگاه نفت آفتاب گفت:چگونه ممکن است بزرگ‌ترین پالایشگاه…
    صنعت بیمه به دنبال جلب رضایت بیشتر مشتریان است + فیلم
    فرهنگ اقتصاد _ علی جباری در گفتگویی گفت: دغدغه رضایتمندی برای شرکت های بیمه ای یک دغدغه الزامی بوده و به عبارت بهتر امروزه صنعت بیمه نیاز به جلب رضایت مردم دارد که…


عکس
    مراسم عزاداری شهادت سید مقاومت در آریاساسول برگزار شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مراسم عزاداری برای شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله علیه)، دبیرکل حزب‌الله، با حضور محمدرضا…
    بازدید مهندس عباس غلامی مدیر توسعه صنایع پایین‌دستی شرکت صنایع ملی پتروشیمی از غرفه شرکت پتروشیمی تبریز
    بازدید دکتر خلیلی‌نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند از غرفه پتروشیمی تبریز
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    افتتاح اولین مدرسه انعطاف‌پذیر استان بوشهر به‌همت شرکت آریاساسول
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این رویداد با حضور مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر، امام جمعه شهر…
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب