سه شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۴ 2025-07-22
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار می‌شود | رونمایی از باما بانک ایران زمین به عنوان بانک محلات | خدمات تعهدی بانک دی در بالاترین سطح | اعلام اسامی برندگان جشنواره «کارت‌های هدیه بانک دی» | پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان گلستان |

کد خبر: 97265
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1404 - ۱۵:۵۲

اعطای تندیس زرین نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به «سپینو» بانک صادرات ایران

​تندیس زرین نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به انتخاب هیئت داوران و به دلیل ارائه خدمات متنوع و آنلاین بانکی به مشتریان به «سپینو» بانک صادرات ایران اعطا شد.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، در این اجلاس که با حضور معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رئیس‌جمهور، مریم جلالی معاون صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علیرضا محجوب نماینده ادوار مجلس و دبیرکل خانه کارگر و سایر مسئولان، سیاستگذاران اقتصادی و مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ کشور برگزار شد، با اعطای تندیس زرین اجلاس به پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران (سپینو)، از ارائه خدمات بانکداری دیجیتال این بانک به مشتریان تجلیل شد.

وفاداری و رضایت مشتری لازمه بقای هر سازمان و کسب و کار است

معاون بانکداری جامع بانک صادرات ایران طی سخنانی در این اجلاس گفت: وفاداری و رضایت مشتری لازمه بقا و تداوم فعالیت هر سازمان و کسب و کار است و بانک صادرات ایران از ۷۳ سال پیش تا به امروز با شعار «حق با مشتری است»، راهبرد خود برای خدمت به اقتصاد و مردم کشور را ارتقا داده است.

داود مهدیان تبدیل شدن مشتری به یک وفادار و هوادار را مهمترین عامل بقا و تداوم فعالیت سازمان‌ها و کسب و کارها دانست و رویکردها و راهبردهای این بانک در مسیر تسهیل خدمت نوین، در دسترس قراردادن خدمات بانکداری دیجیتال و افزایش رضایتمندی مشتریان بانک را از جمله مهمترین عوامل برای ارائه تجربیات ۷۳ ساله بانک صادرات ایران برشمرد.

وی گفت: رضایت‌مندی مشتری از اهمیت بسیار بالایی در موفقیت کسب و کارها برخوردار است و به عبارتی در دنیای پرتلاطم و رقابتی امروزی، بحث رضایت مشتری اصل مهم در موفقیت محسوب می‌شود. از دیدگاه یک بانکدار، در یک جمله می‌توان گفت رضایت مشتری زمانی حاصل می‌شود که یک خدمت یا یک محصول خوب و با کیفیت در مدت زمان کوتاه با قیمت مناسب در یک فضای محترمانه در اختیار مشتری قرار گیرد.

وی افزود: خدمت مناسب، در فضای مناسب، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با قیمت مناسب و ارائه محترمانه به مشتری، موجب رضایتمندی اوست و هرچه رضایت بیشتر باشد، «مشتری» به «مشتری وفادار» تبدیل شده و اگر این رضایت دوباره تکرار شود، «مشتری وفادار» با دو صفت بهتر به «هوادار» و «طرفدار» تبدیل خواهد شد.

مهدیان اظهار کرد: پس هرچه رضایت بیشتر، فروش بیشتر و هرچه فروش بیشتر، درآمد و سود بنگاه بالاتر، و هرچه سود بالاتر، موفقیت کسب و کار هم تضمین شده‌تر خواهد بود. بنابراین نتیجه می‌گیریم که وفاداری و رضایت مشتری لازمه حیات و ادامه فعالیت هر سازمان و هر کسب و کاری است.

معاون بانکداری جامع بانک صادرات ایران ارائه خدمات این بانک در مسیر رضایت‌مندی مشتری را مورد توجه قرار داد و گفت: تجربه در حوزه بانکداری نشان می‌دهد که نظام بانکی هم از قاعده عمومی رضایتمندی مشتری مستثنی نیست. بانک صادرات ایران هم به عنوان یکی از بانک‌های بزرگ کشور، تابع همین قاعده است. این بانک ۷۳ سال پیش در سال ۱۳۳۱ به همت زنده‌یاد مهندس محمدعلی مفرح بنیانگذاری شده و در این ۷۳ سال انواع مختلف خدمات بانکی را در حوزه‌های مختلف اقتصادی، ارزی، ریالی در داخل و خارج از کشور با شعار مشتری‌مداری و «حق با مشتری است» ارائه کرده است.

مهدیان با ارائه گزارشی از آمار تسهیلات و خدمات بانک، نوآوری خدمات بانکی از زمان تأسیس بانک صادرات ایران را یادآور شد و افزود: بانک صادرات ایران امروز با سابقه ۷۳ سال خدمت، بالغ بر ۲۰۰۰ شعبه و باجه در سراسر کشور دارد و ۵۶ هزار شاغل و بازنشسته، بیش از ۵۰ میلیون حساب در اختیار بیش از ۴۵ میلیون مشتری قرار داده و ۲۹ میلیون سپهر کارت فعال مورد استفاده مشتریان وفادار بانک است.

وی افزود: سرمایه بانک پس از دو مرحله افزایش سرمایه در سال ۱۴۰۳ به ۷۸.۲ همت رسیده و منابع از محل سپرده‌های مردمی به بیش از ۱۰۰۰ همت افزایش یافته و میزان مانده مصارف و تسهیلات پرداختی بانک در راستای تامین مالی اشخاص و بنگاه‌های مختلف اقتصادی از ۸۷۰ همت فراتر رفته است.

معاون بانکداری جامع بانک صادرات ایران افزود: بزرگ‌ترین شبکه شعب خارجی در ۲۲ تا کشور متعلق به این بانک است و با این وضعیت، ۱۰ درصد سهم پولی کشور متعلق به بانک صادرات ایران به عنوان یکی از سه بانک بزرگ بورسی کشور و یکی از پنج بانک بزرگ کشور است.

مهدیان افزود: بانک صادرات ایران با این ظرفیت در سال ۱۴۰۳ بالغ بر ۵۰۰ همت تسهیلات پرداخت کرد. ۴۴۰ همت در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله صنعت، معدن، بازرگانی، ساختمان و خدمات تامین مالی شده و علاوه بر این، بانک برای اشخاص حقیقی و حقوقی مختلف از وظیفه و رسالت مسئولیت‌های اجتماعی و تکالیف خود برای حمایت از اشخاص حقیق و حقوقی نیز غافل نبوده به طوری‌که در این سال حدود ۶۴ هزار میلیارد تومان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی انواع وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات حمایتی پرداخت کرده است.

در این مسیر ۱۵۳ هزار فقره وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به میزان ۳۴ هزار میلیارد تومان، بیش از ۵۲ هزار فقره وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به میزان ۱۱۱ هزار میلیارد تومان، حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان در جهت حمایت از مسکن ملی و یک هزار میلیارد تومان در سایر بخش‌های مسکن توسط بانک صادرات ایران پرداخت شده است.

وی ارائه خدمات نوآورانه توسط بانک صادرات ایران از جمله «چکنو»، سامانه «ست»، پلتفرم بانکداری دیجیتال «سپینو» و سایر خدمات بانکداری غیرحضوری را از دیگر خدمات مهم برای رضایتمندی مشتریان بانک عنوان کرد و گفت: امروز در نقطه‌ای ایستادیم که دیگر رویکرد سنتی در حوزه بانکداری پاسخگوی نیازهای مشتریان نیست و مشتری نیاز دارد که در هر لحظه و در هر مکانی دسترسی به خدمات بانکی دسترسی داشته باشد بنابراین رضایت مشتری با رویکرد سنتی ایجاد نخواهد شد بلکه رویکرد مدرن می‌تواند رضایت مشتری رو رقم بزند با این توصیف ابزارهای دیجیتال وارد حوزه بانکداری شده و تلفیقی از بانکداری سنتی و مدرن که مشتری می‌تواند هم در شعبه و هم بدون نیاز حضوردر شعبه، از آنها استفاده کند، در اختیار مشتریان بانک قرار گرفته است.

در این راستا، بانک صادرات ایران همسو با سیاست‌های کلان کشور در حوزه اقتصاد، طرح تحول دیجیتال را در دستور کار خود قرار داده و اپلیکیشن سپینو رو به عنوان نئو بانک یا پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران، راه‌اندازی کرده به طوری که در یک سال گذشته بیش از سه میلیون کاربر جذب این اپلیکیشن شده و همچنان از خدمات آن استفاده می‌کنند.

مهدیان چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران با عنوان چکنو را در نظام بانکی پیشرو دانست و گفت: در دو سال گذشته بیش از هشت و نیم میلیون برگ چکنو برای مشتریان بانک صادرات ایران صادر شده است. طبق تکلیف برنامه هفتم توسعه، تا پایان سال ۱۴۰۵ باید چک‌های کاغذی به طور کامل از نظام بانکی تجمیع و چک دیجیتال جایگزین شود و بانک صادرات ایران در این بخش جزو بانک‌های پیشرو است.

وی افزود: سامانه توثیق الکترونیکی دارایی‌ها تحت عنوان «ست» توسط بانک صادرات ایران راه‌اندازی شد. سامانه‌ای که قطعا تحول بزرگی در حوزه تسهیلات و پرداخت اعتبارات ایجاد خواهد کرد. این سامانه به مشتری‌ها اجازه می‌دهد دارایی‌های قابل ارزش‌گذاری در این سامانه به عنوان وثیقه تسهیلات و به جای ضامن، ثبت شود. در مرحله اول سهام، اندوخته بیمه عمر و زندگی، واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌های با درآمد ثابت و سفته الکترونیک به عنوان دارایی‌های قابل توثیق در این سامانه پذیرفته می‌شود. سایر دارایی‌ها از جمله سپرده‌های بانکی، طلا، سکه و برات الکترونیکی نیز از دیگر دارایی‌هایی است که در آینده برای خدمات بیشتر به مشتریان پذیرفته خواهند شد.

مهدیان تبدیل دارایی‌های راکد به دارایی‌های مولد را از دیگر برنامه‌های بانک برای اصلاح ساختارهای مالی و بهبود کفایت سرمایه عنوان کرد که مورد توجه مدیران ارشد بانک در زمینه راهبردهای کلان بانک و رضایتمندی مشتریان دنبال می‌شود.


برچسب ها: بانک صادرات ایران, سپینو

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/97265

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اقتصاد ایران در اختیار رفقا و قوم و خویش مسئولان است/ کسانی که ارز را بالا بردند، اجازه کاهش آن را نمی‌دهند
  • بروکراسی و مشکلات ارزی، مهم‌ترین موانع پیشرفت صنعت
  • “پیشگامی شرکت دانش‌بنیانی نفت و گاز سرو در قلب نفت ایران”
  • “طنین باشکوه “فلک‌الافلاک”در قلب خرم‌آباد باسمفونی همدلی و هنر پس از سال‌ها انتظار به صدا درآمد”
  • طرح آزادسازی قیمت برق و گاز و بازتوزیع
  • در حمله تروریستی اسرائیل به ایران چه گذشت؟
  • مزیت‌ها و ضرورت‌های توسعه باتری‌های آبی(نیروگاه های تلمبه ای ذخیره ای)
  • افزایش ساعات کاری مراکز فروش و خدمات همراه اول در استان‌های شمالی
  • بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه‌ گذاری تجاری شستان از مجتمع‌ های صنعتی زیر مجموعه در منطقه پارس
  • بازدید مدیر عامل بانک سینا از مرکز ارتباط با مشتریان و واحد‌های مستقر در ساختمان میر عماد
  • پشتیبانی بانک دی از تولید در دستور کار مدیرعامل
  • پیام امین امرائی مدیرعامل پتروشیمی مارون به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و‌تجلیل از ملت غیور ایران
  • با جانفشانی و از خودگذشتگی همسنگر رزمنده های دیروز دفاع مقدس بودید/با وجود همه سختی ها در خط مقدم جبهه اقتصادی ایستادید و چرخ تولید را بگردش درآوردید
  • معاونین جدید هلدینگ نفت و گاز پارسیان منصوب شدند
آخرین اخبار
  • مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار می‌شود
  • تداوم افتخارآفرینی بانوان مبین انرژی در رقابت‌های ورزشی منطقه
  • رکوردشکنی تولید و سودآوری در پتروشیمی بوعلی‌سینا/ افزایش ۳۸ درصدی درآمدها
  • مروری بر روند بهبود شاخص‌های نیروی انسانی در پتروشیمی بوعلی سینا
  • دستورالعمل تداوم تولید صنعت پتروشیمی در شرایط بحران ابلاغ شد
  • تقدیر سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت از صنعت پتروشیمی
  • تقسیم‌ سود نقدی ۶۸۰ ریال به ازای هر سهم شگویا/ همدلی سهامداران و مدیریت پتروشیمی شهید تندگویان برای افزایش سودآوری
  • مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پتروشیمی جم برگزار شد
  • جزئیات پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه پتروشیمی دهدشت
  • سرپرست جدید حراست پیدمکو معارفه شد
  • رونمایی از باما بانک ایران زمین به عنوان بانک محلات
  • پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان گلستان
  • مجمع بوعلی برگزار شد
  • اعلام میانگین قیمت های جهانی محصولات پتروشیمیایی
  • پتروشیمی ارغوان گستر ایلام، آماده تولید تجاری است

منهای اقتصاد
  • پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان گلستان
  • محمدعلی تبریزیان از دنیا رفت
  • هدیه همراه اول به مردم لرستان به‌مناسبت ثبت جهانی دره خرم‌آباد
  • افزایش ساعات کاری مراکز فروش و خدمات همراه اول در استان‌های شمالی

فیلم
    اجرای طرح‌‌ها بدون حضور میدانی مدیران شدنی نیست
    فرهنگ اقتصاد _ اجرای طرح‌‌ها نیاز به تعیین مهلت زمانی قابل رصد و حضور میدانی مدیران دارد.
    همکاران ستاد باید بتوانند به صورت آنلاین وضعیت پیشرفت پروژه و نیازهای مالی را…
    سود، در اروند جاری است
    فرهنگ اقتصاد _جمعی از فعالان بازار سرمایه ورود پتروشیمی اروند به بازار سرمایه را اتفاقی مثبت ارزیابی کردند. به‌گفته آنان، حضور شرکت‌ها در بازار سرمایه به‌ویژه از منظر افزایش شفافیت در صورت‌های مالی،…
    قدردانی بانک پارسیان از بانوان سپرده‌گذار با جوایز ارزشمند
    فرهنگ اقتصاد _ بانک پارسیان به‌پاس قدردانی از همراهی بانوان پرمهر سرزمینمان، طرح تشویقی ویژه‌ای را در غالب دو پویش با مخاطب قرار دادن بانوان دارای سپرده‌های مختلف،…
    آغاز به کار نمایشگاه صنعت مالی (بورس ؛ بانک و بیمه ۱۴۰۳)
    فرهنگ اقتصاد _ در این نمایشگاه که تا روز دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ به مدت چهار روز برگزار می‌شود، شرکت بیمه دی حضوری فعال دارد.
    علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ صبح…
    مهمانان ویژه غرفه هلدینگ خلیج فارس در سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵
    فرهنگ اقتصاد _ در سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵، علاوه بر هیات‌های خارجی، علی آقامحمدی رئیس کار گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، ابوالفضل…
    فرزین: تراکنش ماهانه رمز ارز‌ها در کشور ۳۵ همت است/ بازار را در چارچوب منافع ملی قاعده‌مند می‌کنیم


    ایبنا
    پتروشیمی بندرامام و شرکت مخابرات ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
    فرهنگ اقتصاد _ این تفاهم‌نامه با هدف مشارکت در برنامه‌ریزی، طراحی، تامین، اجرا و بهره‌برداری مطلوب از زیرساخت‌ها و ابزارهای فناورانه مورد نیاز در شرکت…


عکس
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند
    گزارش تصویری آیین افتتاحیه پانزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF)
    فرهنگ اقتصاد _  پانزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) با شعار "فناوری پاک" و با راهبرد کشف افق‌های نوین در دستیابی به توسعه…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    گزارش تصویری گرامیداشت هفته دفاع مقدس


    فرهنگ اقتصاد _ گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیران و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

    گزارش تصویری این مراسم را در اینجا مشاهده نمایید.
    افتتاح اولین مدرسه انعطاف‌پذیر استان بوشهر به‌همت شرکت آریاساسول
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این رویداد با حضور مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر، امام جمعه شهر…
    دیدار نوفرستی مدیر بانکداری شرکتی بانک تجارت با دکتر میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز در هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست


     
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب