شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ 2022-08-13
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

یک بانکدار باید از اخبار اقتصادی روز آگاه باشد | ارتقا معیشت همکاران اولویت برنامه‌های معاونت توسعه سرمایه انسانی است | اعطای ۵۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به سیل زدگان استان چهارمحال و بختیاری توسط پست بانک ایران | ارائه کارت هواداری باشگاه استقلال از سوی بانک شهر | تحقق رشد متوازن و توسعه فراگیر از اهداف سفرهای استانی |

کد خبر: 31555
تاریخ انتشار: 14 تیر 1401 - ۱۲:۳۷

«شناخت دقیق مشتری» رمز موفقیت باشگاه مشتریان

میزگرد آنلاین با موضوع باشگاه مشتریان بانک ها در رادیو اینترنتی عصر پرداخت برگزار شد.

فرهنگ اقتصاد _ روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این میزگرد که با حضور امین رضا ریاضتی مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا و جمعی از فعالان و مدیران بانکی برگزار شد، راه های ایجاد حس رضایت مشتریان در بانک ها و موفقیت در حوزه باشگاه مشتریان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ریاضتی اساس فعالیت بانک را بر رضایت مشتری بیان کرد و گفت: یکی از دلایل موفقیت بانک های خصوصی در دهه اخیر این است که مشتریان شماره گرفتن در شعبه و گذاشتن صندلی جلوی باجه را برای اولین بار در بانک های خصوصی تجربه کردند. مدل رفتار پرسنل بانک، دیدن رئیس و حتی گذاشتن خودکار برای مشتریان، در بانک خصوصی شکل گرفت و توقع مردم را به سمت آنچه برای آنها ارزشمند است، بالا برد.
مدیرعامل شرکت آوا در خصوص برون سپاری برخی خدمات بانک به شرکت های تابعه افزود: زمانی که بانک تصمیم می گیرد یک شرکت به صورت متمرکز با چابکی و سیاست های متفاوت داشته باشد، به این معناست که بانک با توجه به اهمیت موضوع عملکرد شرکت را رصد کرده و حمایت خواهد کرد.
ریاضتی در خصوص ارائه سرویس های خاص در باشگاه مشتریان افزود: ما در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، عمده سرویس های ویژه، قسمت VIP++ برای مشتریان خاص با سرمایه ویژه در بانک است. مشتری برای سفر رفتن نیاز به هیچ اقدامی ندارد. کلیه خدمات CIP از گرفتن بلیت، ترانسفر ویژه فرودگاهی با رانندگان آموزش دیده و خودروهای لوکس، پرداخت عوارض خروجی و نهایتاً پیگیری مرکز تماس تا زمان رسیدن مشتری به مقصد از طریق باشگاه مشتریان انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: اعضای باشگاه می توانند از طریق شرکت در جشنواره ها و مسابقات این باشگاه امتیاز های خود را افزایش دهند و شانس خود را از خودرو گرفته تا انواع تلفن های همراه امتحان کنند. بر همین اساس باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در نوروز امسال جشنواره گل یا پوچ را برای همه اعضای خود برگزار کرد و جوایز آن هم به برندگان اهدا شد.
ریاضتی درخصوص دریافت سرویس های باشگاه مشتریان گفت: ما در بانک ایران زمین با توجه به دیجیتالی بودن آن تلاش می کنیم مشتری برای دریافت سرویس ویژه، خودش دیتا را در اختیار ما قرار دهد. آنچه همه دوست دارند و نمی-توان بر روی آن ارزش عددی گذاشت توجه، محبت و احترام است.

مدیرعامل شرکت آوا تحلیل رفتار مشتری در بانک ایران زمین را این طور بیان کرد: رفتار مشتری از زمانی که افتتاح حساب می کند، جمع آوری و بررسی می شود. بانک این داده ها را در اختیار شرکت آوا می گذارد و شرکت با تحلیل این داده ها علایق و خواسته های مشتری را می سنجد و بر اساس نیاز مشتری، خدمات ویژه ای طراحی و در اختیار او قرار می دهد.
ریاضتی در پایان یادآور شد: اگر بانک، اساس فعالیت خود را بر رضایت واقعی مشتری بگذارد، بیانگر این است که راهبرد شناخت مشتری را دریافته است. در غیر این صورت هرچه درباره باشگاه مشتریان در هر بانکی، دولتی یا خصوصی، بزرگ یا کوچک صحبت شود، صرفا پروژه تبلیغاتی و روابط عمومی است.

برچسب ها: باشگاه مشتریان, بانک ایران زمین

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/31555

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد تبلیغات فرهنگ اقتصاد صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • عاشیق ها راویان موسیقی فرهنگ اصیل مردمی
  • مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک دی برگزار می شود
  • “ضرورت حمایت نهادهای متولی از موسیقیدانان جوان”
  • برندگان هفتمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی تجلیل شدند
  • معرفی پیشکسوتان / صاحب نامان حوزه نشر، توزیع و فروش کتاب
  • پیام رهبر انقلاب در پی حادثه فروریختن ساختمان در آبادان
  • گزارش اختصاصی پایگاه خبری- تحلیلی فرهنگ اقتصاد از آیین رونمایی آلبوم “گل بی خار “اثر استاد گرانمایه موسیقی ایرانی اصغر شاهزیدی که درفرهنگسرای ارسباران
  • برگزاری مراسم خاکسپاری استاد فقید موسیقی امیراشرف آریانپور
  • سود ۱۴۰۰ تومانی نوری برای سهامدارانش/ تولید پایدار ۱۰۳ درصد ظرفیت اسمی پتروشیمی نوری/پیشرفت واقعی ۱۲۱ درصد نسبت به برنامه تعیین شده در ساخت داخل
  • روح الله مفیدی درگذشت
  • ملی پلاس، تحولی نو در مشتری مداری ملی
  • پرداخت یک هزار و ۶۳۶ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون توسط بانک کشاورزی در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱
  • همکاری بانک تجارت با فین تک ها برای طراحی سرویس های بانکی
  • مسیر تحول بانک صنعت و معدن بر محور بانکداری دیجیتال/ ۹۰ درصد تامین مالی روی دوش بانک ها
آخرین اخبار
  • تمرکز در فروش می تواند عامل ایجاد تمرکز در فساد شود
  • یک بانکدار باید از اخبار اقتصادی روز آگاه باشد
  • ارتقا معیشت همکاران اولویت برنامه‌های معاونت توسعه سرمایه انسانی است
  • اعطای ۵۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به سیل زدگان استان چهارمحال و بختیاری توسط پست بانک ایران
  • ارائه کارت هواداری باشگاه استقلال از سوی بانک شهر
  • تحقق رشد متوازن و توسعه فراگیر از اهداف سفرهای استانی
  • جزئیات شش امکان جدید در «کیلید» بانک آینده/ از امکان نمایش تعدیل سود سپرده در برداشت‌ها تا امکان نصب رایگان برای تمام سیستم عامل‌ها و موبایل‌ها
  • حمایت‌های بانک‌تجارت از پتروشیمی ارومیه افزایش می‌یابد
  • رشد درآمد عملیاتی “وپاسار” در گزارش تیرماه۱۴۰۱
  • نقش سیاست‌های حمایتی دولت از بانک توسعه تعاون
  • ارایه سرویس استرداد وجه (Refund) به مشتریان ویژه بانک ملی ایران
  • پرداخت تسهیلات تامین بذر گواهی شده نزدیک به ۲.۵ برابر رشد داشته است
  • بانک تجارت در “پاسخگویی” رتبه برتر را کسب کرد
  • خرید و فروش یا مبادله رمزارزها ممنوع است
  • استفاده ۳۲ درصدی از ماسک در عزاداری‌های حسینی/ رشد افزایشی کرونا تا ۲ هفته دیگر

منهای اقتصاد
  • استفاده ۳۲ درصدی از ماسک در عزاداری‌های حسینی/ رشد افزایشی کرونا تا ۲ هفته دیگر
  • درگذشت یک کارگردان و بازیگر قدیمی
  • هوشنگ ابتهاج درگذشت
  • رفتار غیرحرفه ای صدا و سیما در بازخوانی و پخش اثر فاخر “چرخ گردون”
  • برگزاری مراسم خاکسپاری استاد فقید موسیقی امیراشرف آریانپور
  • دوره‌های نوین آموزشی دانشگاهی هنرهای شاهنامه‌ای
  • امیر اشرف آریان پور موسیقیدان و پژوهشگر پیشکسوت درگذشت

فیلم
    گزارش تصویری از نوسازی و تعمیرات اساسی بی‌سابقه خطوط و پمپ های آب دریا (Sea Water)پتروشیمی بندرامام
    گزارش تصویری: بازدید دکتر علی عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از پتروشیمی بندر امام
    بازدید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از واحد در حال اورهال sea water پتروشیمی بندر امام
    گفتگوی تلویزیون صنعت پتروشیمی ایران با امین ملک زاده ، رییس مجتمع شرکت پتروشیمی شهید تندگویان
    فیلم/ نتایج طرح آزمایشی«بنزین برای همه»روی میز رئیسی


    منبع : مشرق نیوز
    دیدار و گفتگوی مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با کارگران در پتروشیمی بوعلی سینا
    بازدید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از پتروشیمی بندر امام و اسکله شماره سه


عکس
    گزارش تصویری: هم‌اکنون، جلسه مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه در ماهشهر




















     
    بازدید علی عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از پتروشیمی کارون






     



     
    گزارش تصویری: بازدید دکتر علی عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از پتروشیمی بندر امام
    قراردادهای ۴۷۰ میلیون یورویی طرح جمع‌آوری گازهای مشعل شرق کارون امضا شد
    فرهنگ اقتصاد _ شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به عنوان سرمایه‌گذار بخش اعظم طرح بهسازی و احداث تأسیسات جمع‌آوری گازهای مشعل شرق کارون امروز (پنجشنبه،…
    گزارش تصویری ۱/ مراسم افتتاح تاسیسات و مخازن ذخیره‌سازی و اسکله بیدبلند خلیج فارس
    اهدای نشان حامی «حمایت از ساخت داخل» به 5 مدیر گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس
    فرهنگ اقتصاد _ سومین همایش و نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، صبح امروز این نشان از سوی ‏دکتر محسن رضایی و دکتر علی عسکری به حمیدرضا…
    گزارش تصویری : مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی








































     
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت - سئو و بهینه سازی: دِوِکس - طراحی سایت